Onko mitenkään mahdollista nähdä poistettuja Irc-galleria profiileja ja/tai näitten profiilien kuvia?
Hätätilanne ;)
Irc-galleria, poistetut profiilit
14
10871
Vastaukset
- kerooppapaspaspasdas
Minkä takia?
- Georgez
Kunhan haluaisin katsoa joitakin vanhoja kuvia/profiileja :)
- qsqsqsq
Ei ole mahdollista. Ellet ole tallettanut niitä koneellesi. Tuskin olet. Jos haluaa katsella jotain kuvia mahdollisen poiston jälkeen niin kannattaa tallentaa ne hiiren oikealla napilla tallenna kuva nimellä... Suurin osa meinaan poistaa galleriasta profiilinsa jossian vaiheessa kun vanhenee.
- Georgez
Ok, kiitos vastauksista. :)
(eikö siis ole mitään ohjelmia, joilla pystyy katselemaan poistettuja sivustoja?) - minapatiedanvvv
Georgez kirjoitti:
Ok, kiitos vastauksista. :)
(eikö siis ole mitään ohjelmia, joilla pystyy katselemaan poistettuja sivustoja?)minäpä tiedän vastauksen ongelmaasi=)
mutta kerro ensin tarkemmin miksi haluat nähdä jonkun poistetun profiilin?
tiedän kuinka näet sen, ja ihan laillisesti ilman mitään kommervenkkejä.. ;)
hehee=D - Georgez
minapatiedanvvv kirjoitti:
minäpä tiedän vastauksen ongelmaasi=)
mutta kerro ensin tarkemmin miksi haluat nähdä jonkun poistetun profiilin?
tiedän kuinka näet sen, ja ihan laillisesti ilman mitään kommervenkkejä.. ;)
hehee=DEi ole mitään erityistä syytä, haluaisin nähdä kavereiden ja oman profiilin. Ja myönnän kyllä, että haluaisin nähdä joidenkin tyttöjenkin kuvia :)
Jos oikeasti tiedät, niin kerro ihmeessä.
- mar-sa
Minä haluaisin nähdä oman poistetun profiilin. :D
- Tietoa löytyy
web.archive.org/ ja sinne osotetta jos muistat vielä nimimerkin
- Georgez
Kiitos ihan älyttömästi, mutta en saa valitettavasti kuvia näkymään vaikka profiilin sainkin. Tulee se pieni sininen laatikko, jossa on kysymysmerkki. Miten sen saisi pois :)
- Georgez
Näkyykö muilla kuvat, jos katsoo jotain vanhoja irc-galleria kuvia?
Johtuuko vain omasta koneestani?
- Georgez
Voisiko joku kertoa, miksi noissa profiileissa, jotka olen löytänyt webarchivella, ei näy kuvat, ainoastaan profiilit?
- Nanne_
Minäkin olisin kiinnostunut palauttamaan omat vanhat kuvani. Laitoin asiasta irc-gallerian ylläpidolle viestiäkin mutta sieltä ei vastattu mitään.
- Anonyymi
Onko irc kaatunut kun ei ylipäätään pääse sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko irc kaatunut kun ei ylipäätään pääse sisään
ei irc-galleriaa ole enään olemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161