Onko mitenkään mahdollista nähdä poistettuja Irc-galleria profiileja ja/tai näitten profiilien kuvia?
Hätätilanne ;)
Irc-galleria, poistetut profiilit
14
10710
Vastaukset
- kerooppapaspaspasdas
Minkä takia?
- Georgez
Kunhan haluaisin katsoa joitakin vanhoja kuvia/profiileja :)
- qsqsqsq
Ei ole mahdollista. Ellet ole tallettanut niitä koneellesi. Tuskin olet. Jos haluaa katsella jotain kuvia mahdollisen poiston jälkeen niin kannattaa tallentaa ne hiiren oikealla napilla tallenna kuva nimellä... Suurin osa meinaan poistaa galleriasta profiilinsa jossian vaiheessa kun vanhenee.
- Georgez
Ok, kiitos vastauksista. :)
(eikö siis ole mitään ohjelmia, joilla pystyy katselemaan poistettuja sivustoja?) - minapatiedanvvv
Georgez kirjoitti:
Ok, kiitos vastauksista. :)
(eikö siis ole mitään ohjelmia, joilla pystyy katselemaan poistettuja sivustoja?)minäpä tiedän vastauksen ongelmaasi=)
mutta kerro ensin tarkemmin miksi haluat nähdä jonkun poistetun profiilin?
tiedän kuinka näet sen, ja ihan laillisesti ilman mitään kommervenkkejä.. ;)
hehee=D - Georgez
minapatiedanvvv kirjoitti:
minäpä tiedän vastauksen ongelmaasi=)
mutta kerro ensin tarkemmin miksi haluat nähdä jonkun poistetun profiilin?
tiedän kuinka näet sen, ja ihan laillisesti ilman mitään kommervenkkejä.. ;)
hehee=DEi ole mitään erityistä syytä, haluaisin nähdä kavereiden ja oman profiilin. Ja myönnän kyllä, että haluaisin nähdä joidenkin tyttöjenkin kuvia :)
Jos oikeasti tiedät, niin kerro ihmeessä.
- mar-sa
Minä haluaisin nähdä oman poistetun profiilin. :D
- Tietoa löytyy
web.archive.org/ ja sinne osotetta jos muistat vielä nimimerkin
- Georgez
Kiitos ihan älyttömästi, mutta en saa valitettavasti kuvia näkymään vaikka profiilin sainkin. Tulee se pieni sininen laatikko, jossa on kysymysmerkki. Miten sen saisi pois :)
- Georgez
Näkyykö muilla kuvat, jos katsoo jotain vanhoja irc-galleria kuvia?
Johtuuko vain omasta koneestani?
- Georgez
Voisiko joku kertoa, miksi noissa profiileissa, jotka olen löytänyt webarchivella, ei näy kuvat, ainoastaan profiilit?
- Nanne_
Minäkin olisin kiinnostunut palauttamaan omat vanhat kuvani. Laitoin asiasta irc-gallerian ylläpidolle viestiäkin mutta sieltä ei vastattu mitään.
- Anonyymi
Onko irc kaatunut kun ei ylipäätään pääse sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko irc kaatunut kun ei ylipäätään pääse sisään
ei irc-galleriaa ole enään olemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181