Irc-galleria, poistetut profiilit

Georgez

Onko mitenkään mahdollista nähdä poistettuja Irc-galleria profiileja ja/tai näitten profiilien kuvia?
Hätätilanne ;)

14

10710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerooppapaspaspasdas

Minkä takia?

• Georgez

Kunhan haluaisin katsoa joitakin vanhoja kuvia/profiileja :)

• qsqsqsq

Ei ole mahdollista. Ellet ole tallettanut niitä koneellesi. Tuskin olet. Jos haluaa katsella jotain kuvia mahdollisen poiston jälkeen niin kannattaa tallentaa ne hiiren oikealla napilla tallenna kuva nimellä... Suurin osa meinaan poistaa galleriasta profiilinsa jossian vaiheessa kun vanhenee.

• Georgez

Ok, kiitos vastauksista. :)
        (eikö siis ole mitään ohjelmia, joilla pystyy katselemaan poistettuja sivustoja?)

• minapatiedanvvv
        Georgez kirjoitti:

Ok, kiitos vastauksista. :)
        (eikö siis ole mitään ohjelmia, joilla pystyy katselemaan poistettuja sivustoja?)

minäpä tiedän vastauksen ongelmaasi=)
        mutta kerro ensin tarkemmin miksi haluat nähdä jonkun poistetun profiilin?

tiedän kuinka näet sen, ja ihan laillisesti ilman mitään kommervenkkejä.. ;)

hehee=D

• Georgez
        minapatiedanvvv kirjoitti:

minäpä tiedän vastauksen ongelmaasi=)
        mutta kerro ensin tarkemmin miksi haluat nähdä jonkun poistetun profiilin?

tiedän kuinka näet sen, ja ihan laillisesti ilman mitään kommervenkkejä.. ;)

hehee=D

Ei ole mitään erityistä syytä, haluaisin nähdä kavereiden ja oman profiilin. Ja myönnän kyllä, että haluaisin nähdä joidenkin tyttöjenkin kuvia :)

Jos oikeasti tiedät, niin kerro ihmeessä.

• mar-sa

Minä haluaisin nähdä oman poistetun profiilin. :D

• Tietoa löytyy

web.archive.org/ ja sinne osotetta jos muistat vielä nimimerkin

• Georgez

Kiitos ihan älyttömästi, mutta en saa valitettavasti kuvia näkymään vaikka profiilin sainkin. Tulee se pieni sininen laatikko, jossa on kysymysmerkki. Miten sen saisi pois :)

• Georgez

Näkyykö muilla kuvat, jos katsoo jotain vanhoja irc-galleria kuvia?
        Johtuuko vain omasta koneestani?

• Georgez

Voisiko joku kertoa, miksi noissa profiileissa, jotka olen löytänyt webarchivella, ei näy kuvat, ainoastaan profiilit?

• Nanne_

Minäkin olisin kiinnostunut palauttamaan omat vanhat kuvani. Laitoin asiasta irc-gallerian ylläpidolle viestiäkin mutta sieltä ei vastattu mitään.

• Anonyymi

Onko irc kaatunut kun ei ylipäätään pääse sisään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko irc kaatunut kun ei ylipäätään pääse sisään

ei irc-galleriaa ole enään olemassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe