Liftarityttöä

Hessu

Tästä on jo monta vuotta. Ajelin varhain aamulla kohti Jyväskylää. Kaunis kesäinen päivä oli tulossa. Oli jo hyvin lämmin.
Näin hänet jo kaukaa ja äkkiä toivoin hänen pyrkivän kyytiin. Lähemmaksi tultuani havaitsin hänen kiinteän farkkujen peittämän lantionsa.
Tyttö kääntyi ja nosti peukalonsa pystyyn.

Pysäytin auton ja avasin ikkunan. Kumartuessaan inäin hänen pienehköt, mutta kiinteät rintansa T - paidan väljästä aukosta lähes kokonaan.

Minne matka? Jyväskylään, Hyppää kyytiin.

Ensin keskustelimme niitänäitä.

Tyttö oli ehkä juuri täyttänyt 18 v. Hän kertoi liftailevansa aina silloin tällöin. Kysin joutuiko hän vaikeuksiin kun oli niin nuori ja nätti. Hän vastasi ettei hänelle koskaan oltu tehty mitään mitä hän ei ollut halunnut.
Oliko tämä vihje?
Päätin kokeilla maaperää ja kysyin: "Ovatko miehet pyytäneet mitään" ?

Hetken keskustelun jälkeen hän sanoi että hänellä ei ollut paljoa rahaa mukanaan ja voisi kyllä antaa vaikka ilmaiseksikin.
Tunsin kaluni kovettuvan heti. Hän oli niin viattoman oloinen sen sanoessaan.

Siirsin käteni hänen tiukkojen farkkujen peittämälle reidelleen ja hetken hyväiltyäni sipaisin myös jalkojen välistä, jolloin hän hieman levitti reisiään.

Samalla huomasin pienen sivutien lähestyvän. Hiljensin vauhtia ja käännyin tielle ja ajettuamme pienen matkan ruohottunutta tietä ajoin sivuun ja pysäytin auton.

Tyttö hymyili hieman ujosti. Kysyin häneltä, että tarkoittiko hän mitä sanoi. Hän nyökkäsi.
Kiedoin kädet hänen ympärilleen ja suutelin häntä. hän vastasi suudelmaan hieman kömpelön oloisesti. Sanoin, että voimme ajaa taksisn tielle ja jatkaa matkaa, mutta hän vei käteni haänen pehmeän rintansa päälle ja sanoi haluavansa nussia kanssani ja punasti samalla, jolloin näin tuon sanan käyttämisen olevan hänelle outoa.

Onko tämä sinulle ensimmäinen kerta ?
Tyttö pudisti päätään.

Nousimme autosta. Otin takapenkiltä huovan ja kävelimme mäen taakse aurinkoiseen sammaleen peittämään rinteeseen. Tunsin oloni oudoksi, koska ennen en ollut täysin tuntemattoman tytön kanssa aikeissa rakastella keskellä metsää. En oikein tiennyt miten jatkaisin, mutta hän ratkaisi itse asian.
Hän riisui T-paitansa eikä hänellä ollut rintsikoita.
Rinnat olivat kiinteät ja nännit olivat jo kovina. istuin hänen viereensä ja otin varovasti rinnanpään huulteni väliin ja tunsin kuinkä napukka kovettui entisestään.
hyväilin hänen reisiään ja käteni lähestyi hänen haarojaan ja tuli perille. Hyväilin hänen pilluaan farkkujen läpi. Suutelimme jo aika kiihkeästi.
Riisuin pois paitani ja hän avasi vyöni. avasin hänen farkkunsa ja hän nousi ylos ja otti ne pois jalasta. Nyt olin jo niin kiihottunut, että otin housuni pois. Hän kääntyi minun puoleeni ja veti alushousuni alas ja jo pystyssäoleva kaluni hyppäsi näkyviin.
Hän tarttui pienellä kädellä siittimeni varteen ja huokaisi. Varovasti hän hyväili sitä.
" Anna minun katsella sitä se on ihana " hän kuiskasi. "Kohta haluan sen sisääni."
Hetken luulin, että minulta tulee juuri nyt, mutta tyttö hellitti otteensa, kävi selälleen huovalle ja pyysi minua päällensä makamaan.
Aloimme suudella kiihkeästi, hyvälin hänen vartaloaan joka puolelta, suuteli välillä hänen rintojaan ja vatsaansa. hivuttauduin alemmaksi ja vedin hänen pikkuhousunsa alas ja työnsi käteni hänen karvoitukseensa.
Sormeni löysi hänen jo kostaen vakonsa. Työsin sormeni varovasti sisään ja hyväilin hänen klitoristaan.
Hänen lantionsa alkoi työntyä vastaan ja aloin hyväillä häntä kahdella sormella.
" Voi jatka, älä lopeta "
Hänen hengityksensä kiihtyi ja lopulta hän alkoi vapista ja hän sanoi " nyt,nyt, Nyt, NYT " viimeisen sanan hän melkein huusi.
Kaluni seisoi kivikovana. kävin hänen jalkojensa väliin, hän tarttui kaluuni, vei sen pillunsa huulille ja aloin työntää sitä sisään.
Tunsin kaluni työtyvan tiukkaan vakoon ja olin epäillä , että tämä kuitenkin oli hänelle ensimmäinen kerta. Sanoin sen hänelle mutta hän kietoi kätensä takamukseni ympäri ja veti minua, joten kaluni työtyi hitaasti hänen sisäänsä.

" Sattuiko " "Ei" " Jatka "

Aloitin hitaasti työntelyn. Kiihdytin tahtia.
Lopulta tunsin että nyt tulee, kerroin sen ja yritin vetäytyä, mutta hän esti sen ja lopulta minulta ruiskutin koko lastini hänen sisäänsä.

"Jatka vielä"

Työntelin jo veltostuvaa kaluani hänen märässä pillussaan ja tunsin nesteen valuvan huovalle.
Makasimme vielä pitkän aikaa jo veltto kaluni hänen sisällään.
Lopulta vetäydyin ulos, kävin hänen viereensä.
Hän levitti jalkansa, työsi sormensa pilluunsa ja haisteli sormenpäitään katsoi minuun ja hymyili.

" Tämä ei ollut ihan ensimmäinen kerta, mutta paras tähänastisista " hän sanoi. " Tosin ennen ei ole kukaan laskenut spermaa sisääni, koska aloitin pillerit vasta äskettäin "
" Olit niin luotettavan tuntuinen ja minä halusin niin kovasti, etten olisi kumista valittänytkään."

"En tiedä mikä minuun meni. Ei minulla ollut tarkoitus tehdä tätä ainakaan tuntemattoman kanssa, mutta aikaisemmat kerrat ovat olleet vain nuhjaamista kumin kanssa, joten päätin kokeilla vapauttani riskeistä huolimatta. Olen jo riittävän kauan tyydytellyt itseäni sormin."

Näin tapasin Kristiinan. Se oli huikea kokemus, eikä se ole jäänyt ainoaksi.
Olen käynyt hänen luonaan monesti.
Mutta ne ovatkin sitten omia tarinoita, joita voin kertoa lisää jos haluatte.

4

16452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsu

      OLi tosi kiihoittavaa. Kerro lisää kokemuksistasi.

    • Mies

      Et sitten hoidellutkaan tyttöä kunnolla...täytyyhän tuollaiselle tuottaa vähintään kuusi orgasmia rakastelun aikana eikä heti vetää vaan velttoa kalua ulos...hyi sua kun et hoitanut hommaa kunnolla.Muuten ihan ok tarina.

    • Drop

      Kuulostaa tutulta jutulta. Takavuosina Jyväskylän eteläpuolella oli tyttö, jota sanottiin Saharannan Maijaksi. Oli himo miesten perään. Liftasi ja maksoi luonnossa. Joka yöksi haki uuden miehen, oli ihan kyltymätön.

      Onko tarinasi tosi, ja kyse ehkä samasta neidosta ?

      • lol

        lol


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe