Asunto Kreetalta

Perhe mukaan

Olemme lähdössä isommalla porukalla Kreetalle muutaman kuukauden kuluttua. Haluaisimme vuokrata ison asunnon, 3-4 mh keittiö ja uima-allas olisi tietysti kiva olla tai ainakin rannan lähettyvillä. Osaisitko neuvoa mistä löytyisi, tai oletko ollut itse vastaavassa, että voisit suositella. Kiitos vastauksesta

8

3780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoudaBay

Muutama vuosi sitten löydettiin Kreetan Agia Marinasta iso huvila (10 henkilölle) tuon Homeaway.fi kautta. Oltiin tyytyväisiä ja tuli edulliseksi kun oltiin isolla porukalla.
      Pari vuotta sitten oltiin Plataniaksessa ihanassa rivarihuoneistossa. Muistaakseni www.pelagosholidays.gr. Se on perheyritys, ja suomalainen Marianne (?) emännöi. Todella rauhallinen paikka, kuitenkin ihan Plataniaksen tuntumassa, parin minuutin kävely päätielle.

• KreetaJepjep

Ainakaan ei kannata mennä suomalaisten omistamaan "talo kreetalla" -asuntoon Lakin kylässä. Ränsistynyt, sottainen, skorpionit tuttu näky, uima-allas on betonista valettu möhkäle, ei auringonottotiloja, vieressä useita rakennustyömaita. Talo on toisissa taloissa kiinni, ei näkymiä esim. Vuorille. Vain ainoastaan ankealle sisäpihalle.
      Ja tosiaan sirkkeli ja betonipöly tulevat taatusti tutuiksi!
      Ei sovellu lapsiperheille! Jos sinne haluaa, niin kannattaa pyrkiä vuokraamaan koko talo tai ainakin kolmio. Ne ns. yksiöt ovat ihan vitsi.
      Talolla ei ole kasvimaata kuten sivuillaan väittävät, ei puutarhaa, pihaa, ei mitään. Isompaa autoa ei saa edes parkkiin, koska parkkipaikkaa ei ole, vaan auto on jätettävä yleisen tien varteen.
      Kattoterassilla on mm. nauloja, laudankappaleita, ties mitä romua, koska omistajat remontoivat taloa. Myös viereiseen talojen remonttijätteet kulkeutuvat talolle.
      EN SUOSITTELE! www.talokreetalla.fi on se osoite, josta voi nähdä kohteen.

• lämpöä piisaa

Olin isommalla porukalla tässä paikassa juuri heinäkuussa 2012 ja ei kyllä sirkkelin ääntä, romua tai minkäänlaista remontointia ollut havaittavissa. Aivan hiirenhiljaista päättyvän tien varrella. Paikka oli kyllä muuten kohtuu karu mutta hauskaa oli hyvässä seurassa ja menen kyllä uudestaankin kunhan saan vaan kaveriporukan taas kerättyä. Ei silti varmaan kaikkien mieleen paikka ole, lämpöä oli muuten Kreetalla välillä yli 40C :) En minäkään ehkä lapsiperheille suosittelisi, perus hotellilomalla pääsee itse helpommalla...

• Apokoronas
      • &&&

En kyl Ansakseen luottais.

• Kekölsih

Sandy beach villas Agia Marinassa. Kolme kerrosta, katolla oma pieni uima-allas, rantaan 50 metriä. Viime syksynä oltiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe