yökylään?

ANnitta

Kuinka usein puolisonne lapset on, tyttö- tai poikakavereiden kassa, teillä yötä? Ystäväni luona käy kerran kahdessa kuukaudessa tyttö poikaystävänsä kanssa (joka toinen kerta onkin poikaystävä vaihtunut). Tyttö on 16-vuotias ja aina niiiin rakastunut, ettei voi olla yötä erossa pojasta. Mitä ajatuksia herättää? Minä varmaan vaatisin tyttöä tulemaan yksin siihen saakka kunnes poikaystävä on pidempi aikainen.....

12

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitpuol

      Meillä ei tuonikäinen siis 17v ole enään yötä olleskaan, koska ei meillä ole hälle antaa omaa huonetta, poikaystävä on jo 19v joka asuu jo omillaan.

      • äp 1968

        Sama täällä. 17- v. ei tarvitse enää viikonloppuhoitopaikkaa eikä yövy kuin poikkeustapauksissa ja halutessaan. Poikakaveri tulee meille kutsuttuna päivälliselle mutta ei jää yöksi. Ei meilläkään ole mitään omia huoneita lapsipuolille.


      • Näin meillä
        äp 1968 kirjoitti:

        Sama täällä. 17- v. ei tarvitse enää viikonloppuhoitopaikkaa eikä yövy kuin poikkeustapauksissa ja halutessaan. Poikakaveri tulee meille kutsuttuna päivälliselle mutta ei jää yöksi. Ei meilläkään ole mitään omia huoneita lapsipuolille.

        Meillä oli just miehen 20v tyttö puolitoista viikkoa meillä ja avomiehensä oli mukana. Kun asuu pitkän matkan päässä, niin ovat pidempään kun tulevat.


    • ei kuulu sulle

      Mitä ihmettä se sinulle kuuluu miehen lasten asiat?? Mikset oo onnellinen siitä että ole rikkonut jo perheen, et voi alkaa säätelee toisten elämää! Miksi puutut toisten asioihin??

      • ftdyuoijk

        Onko lissulla taas yksinäinen ja ahdistava viikonloppu...noi voi voi pientä raukkaa HAH


      • Lissu on dille!

        Oman kodin asiat kuuluu aloittajalle, vaikka sinä Lissu olet niin kusipää ettet sitä voi ymmärtää. Eihän sinunkaan kodissa sanele sääntöjä kukaan muu kuin sinä, samoin se on meidänkin kodissa, säännöt sanelee kodin aikuiset, ei eksä eikä lapset.
        16 v tekee vielä niinkuin aikuiset sanoo, ei itse päätä kuka saa jäädä yöksi ja milloin, neuvotella asiasta voidaan kyllä lapsen kanssa.
        Meillä on saanut teinien kaverit olla yötä, sovitusti meidän aikuisten kanssa, parempi kotona kuin muualla. Vaihtuuhan se kaveri vielä varsin tiuhaan, mutta ei kuitenkaan kerran kuukaudessa. Meidän neidillä menossa jo vuoden pituinen suhde :D


      • vaini sä ja lapset
        Lissu on dille! kirjoitti:

        Oman kodin asiat kuuluu aloittajalle, vaikka sinä Lissu olet niin kusipää ettet sitä voi ymmärtää. Eihän sinunkaan kodissa sanele sääntöjä kukaan muu kuin sinä, samoin se on meidänkin kodissa, säännöt sanelee kodin aikuiset, ei eksä eikä lapset.
        16 v tekee vielä niinkuin aikuiset sanoo, ei itse päätä kuka saa jäädä yöksi ja milloin, neuvotella asiasta voidaan kyllä lapsen kanssa.
        Meillä on saanut teinien kaverit olla yötä, sovitusti meidän aikuisten kanssa, parempi kotona kuin muualla. Vaihtuuhan se kaveri vielä varsin tiuhaan, mutta ei kuitenkaan kerran kuukaudessa. Meidän neidillä menossa jo vuoden pituinen suhde :D

        Meillä ei yksikään lapsi ole halunnut olla isän naisten kanssa tekemisissä, eikä silloin kun lapset meni isälle niin siellä saanut olla naisia. Se oli isän ja lsaten aikaa, ei vieraiden ja tutnemattomien ihmisten tarvi sekoilla silloin.

        Me emme halunneet moisia naisia elämämme ja se olis hyvä päätös, sillä laopset ovat aikuisia ja erittäin ihania kun ex isän naiset ei ole päässeet heidän elämää sotkemaa. Emme ole käyneet heitä koskaankatsomassa, eikä mies oleheitämeille pakolla tuoneet, onneksi.

        Jos lapset menisivät isälle niin rja tulee siitä vastaan ettei siellä myös ole vieraita ja tutnemattomia ihmisiä. Näin meillä ja se oli paras päätös.


      • MEE POIS
        vaini sä ja lapset kirjoitti:

        Meillä ei yksikään lapsi ole halunnut olla isän naisten kanssa tekemisissä, eikä silloin kun lapset meni isälle niin siellä saanut olla naisia. Se oli isän ja lsaten aikaa, ei vieraiden ja tutnemattomien ihmisten tarvi sekoilla silloin.

        Me emme halunneet moisia naisia elämämme ja se olis hyvä päätös, sillä laopset ovat aikuisia ja erittäin ihania kun ex isän naiset ei ole päässeet heidän elämää sotkemaa. Emme ole käyneet heitä koskaankatsomassa, eikä mies oleheitämeille pakolla tuoneet, onneksi.

        Jos lapset menisivät isälle niin rja tulee siitä vastaan ettei siellä myös ole vieraita ja tutnemattomia ihmisiä. Näin meillä ja se oli paras päätös.

        Mee Lissu pois mun netistä


      • Lyt knylä natraat ;)
        vaini sä ja lapset kirjoitti:

        Meillä ei yksikään lapsi ole halunnut olla isän naisten kanssa tekemisissä, eikä silloin kun lapset meni isälle niin siellä saanut olla naisia. Se oli isän ja lsaten aikaa, ei vieraiden ja tutnemattomien ihmisten tarvi sekoilla silloin.

        Me emme halunneet moisia naisia elämämme ja se olis hyvä päätös, sillä laopset ovat aikuisia ja erittäin ihania kun ex isän naiset ei ole päässeet heidän elämää sotkemaa. Emme ole käyneet heitä koskaankatsomassa, eikä mies oleheitämeille pakolla tuoneet, onneksi.

        Jos lapset menisivät isälle niin rja tulee siitä vastaan ettei siellä myös ole vieraita ja tutnemattomia ihmisiä. Näin meillä ja se oli paras päätös.

        IhnatKo totna listnu, nitkö teitlä no olnut nasiat?


      • Lol
        vaini sä ja lapset kirjoitti:

        Meillä ei yksikään lapsi ole halunnut olla isän naisten kanssa tekemisissä, eikä silloin kun lapset meni isälle niin siellä saanut olla naisia. Se oli isän ja lsaten aikaa, ei vieraiden ja tutnemattomien ihmisten tarvi sekoilla silloin.

        Me emme halunneet moisia naisia elämämme ja se olis hyvä päätös, sillä laopset ovat aikuisia ja erittäin ihania kun ex isän naiset ei ole päässeet heidän elämää sotkemaa. Emme ole käyneet heitä koskaankatsomassa, eikä mies oleheitämeille pakolla tuoneet, onneksi.

        Jos lapset menisivät isälle niin rja tulee siitä vastaan ettei siellä myös ole vieraita ja tutnemattomia ihmisiä. Näin meillä ja se oli paras päätös.

        Jos et osaa kirjoittaa aiheeseen liittyvästi, niin älä kirjoita ollenkaan. Oli kyse nuorten poika/tyttöystävien yöpymisestä. Ei sinun eksästäsi ja hänen naikkosistaan.


    • uusperheellinen itse

      Mua jäi tässä mietityttämään se, mitä merkitystä sillä on, onko kyse ydin,-uus,-vai kenties yh-perheen teinistä? iksi tämä kysymys on nimenomaan uusperhepalstalla?

      Eikö voisi miettiä, mikä ylipäänsä on sopiva ikä teinin seurustelukumppanin yöpyä kylässä? Perhemallista riippumatta?

      • hahh111

        Täällä saa varmaan enemmän vastauksia... Hyviä kysymyksiä sulla!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe