Kuinka usein puolisonne lapset on, tyttö- tai poikakavereiden kassa, teillä yötä? Ystäväni luona käy kerran kahdessa kuukaudessa tyttö poikaystävänsä kanssa (joka toinen kerta onkin poikaystävä vaihtunut). Tyttö on 16-vuotias ja aina niiiin rakastunut, ettei voi olla yötä erossa pojasta. Mitä ajatuksia herättää? Minä varmaan vaatisin tyttöä tulemaan yksin siihen saakka kunnes poikaystävä on pidempi aikainen.....
yökylään?
12
187
Vastaukset
- äitpuol
Meillä ei tuonikäinen siis 17v ole enään yötä olleskaan, koska ei meillä ole hälle antaa omaa huonetta, poikaystävä on jo 19v joka asuu jo omillaan.
- äp 1968
Sama täällä. 17- v. ei tarvitse enää viikonloppuhoitopaikkaa eikä yövy kuin poikkeustapauksissa ja halutessaan. Poikakaveri tulee meille kutsuttuna päivälliselle mutta ei jää yöksi. Ei meilläkään ole mitään omia huoneita lapsipuolille.
- Näin meillä
äp 1968 kirjoitti:
Sama täällä. 17- v. ei tarvitse enää viikonloppuhoitopaikkaa eikä yövy kuin poikkeustapauksissa ja halutessaan. Poikakaveri tulee meille kutsuttuna päivälliselle mutta ei jää yöksi. Ei meilläkään ole mitään omia huoneita lapsipuolille.
Meillä oli just miehen 20v tyttö puolitoista viikkoa meillä ja avomiehensä oli mukana. Kun asuu pitkän matkan päässä, niin ovat pidempään kun tulevat.
- ei kuulu sulle
Mitä ihmettä se sinulle kuuluu miehen lasten asiat?? Mikset oo onnellinen siitä että ole rikkonut jo perheen, et voi alkaa säätelee toisten elämää! Miksi puutut toisten asioihin??
- ftdyuoijk
Onko lissulla taas yksinäinen ja ahdistava viikonloppu...noi voi voi pientä raukkaa HAH
- Lissu on dille!
Oman kodin asiat kuuluu aloittajalle, vaikka sinä Lissu olet niin kusipää ettet sitä voi ymmärtää. Eihän sinunkaan kodissa sanele sääntöjä kukaan muu kuin sinä, samoin se on meidänkin kodissa, säännöt sanelee kodin aikuiset, ei eksä eikä lapset.
16 v tekee vielä niinkuin aikuiset sanoo, ei itse päätä kuka saa jäädä yöksi ja milloin, neuvotella asiasta voidaan kyllä lapsen kanssa.
Meillä on saanut teinien kaverit olla yötä, sovitusti meidän aikuisten kanssa, parempi kotona kuin muualla. Vaihtuuhan se kaveri vielä varsin tiuhaan, mutta ei kuitenkaan kerran kuukaudessa. Meidän neidillä menossa jo vuoden pituinen suhde :D - vaini sä ja lapset
Lissu on dille! kirjoitti:
Oman kodin asiat kuuluu aloittajalle, vaikka sinä Lissu olet niin kusipää ettet sitä voi ymmärtää. Eihän sinunkaan kodissa sanele sääntöjä kukaan muu kuin sinä, samoin se on meidänkin kodissa, säännöt sanelee kodin aikuiset, ei eksä eikä lapset.
16 v tekee vielä niinkuin aikuiset sanoo, ei itse päätä kuka saa jäädä yöksi ja milloin, neuvotella asiasta voidaan kyllä lapsen kanssa.
Meillä on saanut teinien kaverit olla yötä, sovitusti meidän aikuisten kanssa, parempi kotona kuin muualla. Vaihtuuhan se kaveri vielä varsin tiuhaan, mutta ei kuitenkaan kerran kuukaudessa. Meidän neidillä menossa jo vuoden pituinen suhde :DMeillä ei yksikään lapsi ole halunnut olla isän naisten kanssa tekemisissä, eikä silloin kun lapset meni isälle niin siellä saanut olla naisia. Se oli isän ja lsaten aikaa, ei vieraiden ja tutnemattomien ihmisten tarvi sekoilla silloin.
Me emme halunneet moisia naisia elämämme ja se olis hyvä päätös, sillä laopset ovat aikuisia ja erittäin ihania kun ex isän naiset ei ole päässeet heidän elämää sotkemaa. Emme ole käyneet heitä koskaankatsomassa, eikä mies oleheitämeille pakolla tuoneet, onneksi.
Jos lapset menisivät isälle niin rja tulee siitä vastaan ettei siellä myös ole vieraita ja tutnemattomia ihmisiä. Näin meillä ja se oli paras päätös. - MEE POIS
vaini sä ja lapset kirjoitti:
Meillä ei yksikään lapsi ole halunnut olla isän naisten kanssa tekemisissä, eikä silloin kun lapset meni isälle niin siellä saanut olla naisia. Se oli isän ja lsaten aikaa, ei vieraiden ja tutnemattomien ihmisten tarvi sekoilla silloin.
Me emme halunneet moisia naisia elämämme ja se olis hyvä päätös, sillä laopset ovat aikuisia ja erittäin ihania kun ex isän naiset ei ole päässeet heidän elämää sotkemaa. Emme ole käyneet heitä koskaankatsomassa, eikä mies oleheitämeille pakolla tuoneet, onneksi.
Jos lapset menisivät isälle niin rja tulee siitä vastaan ettei siellä myös ole vieraita ja tutnemattomia ihmisiä. Näin meillä ja se oli paras päätös.Mee Lissu pois mun netistä
- Lyt knylä natraat ;)
vaini sä ja lapset kirjoitti:
Meillä ei yksikään lapsi ole halunnut olla isän naisten kanssa tekemisissä, eikä silloin kun lapset meni isälle niin siellä saanut olla naisia. Se oli isän ja lsaten aikaa, ei vieraiden ja tutnemattomien ihmisten tarvi sekoilla silloin.
Me emme halunneet moisia naisia elämämme ja se olis hyvä päätös, sillä laopset ovat aikuisia ja erittäin ihania kun ex isän naiset ei ole päässeet heidän elämää sotkemaa. Emme ole käyneet heitä koskaankatsomassa, eikä mies oleheitämeille pakolla tuoneet, onneksi.
Jos lapset menisivät isälle niin rja tulee siitä vastaan ettei siellä myös ole vieraita ja tutnemattomia ihmisiä. Näin meillä ja se oli paras päätös.IhnatKo totna listnu, nitkö teitlä no olnut nasiat?
- Lol
vaini sä ja lapset kirjoitti:
Meillä ei yksikään lapsi ole halunnut olla isän naisten kanssa tekemisissä, eikä silloin kun lapset meni isälle niin siellä saanut olla naisia. Se oli isän ja lsaten aikaa, ei vieraiden ja tutnemattomien ihmisten tarvi sekoilla silloin.
Me emme halunneet moisia naisia elämämme ja se olis hyvä päätös, sillä laopset ovat aikuisia ja erittäin ihania kun ex isän naiset ei ole päässeet heidän elämää sotkemaa. Emme ole käyneet heitä koskaankatsomassa, eikä mies oleheitämeille pakolla tuoneet, onneksi.
Jos lapset menisivät isälle niin rja tulee siitä vastaan ettei siellä myös ole vieraita ja tutnemattomia ihmisiä. Näin meillä ja se oli paras päätös.Jos et osaa kirjoittaa aiheeseen liittyvästi, niin älä kirjoita ollenkaan. Oli kyse nuorten poika/tyttöystävien yöpymisestä. Ei sinun eksästäsi ja hänen naikkosistaan.
- uusperheellinen itse
Mua jäi tässä mietityttämään se, mitä merkitystä sillä on, onko kyse ydin,-uus,-vai kenties yh-perheen teinistä? iksi tämä kysymys on nimenomaan uusperhepalstalla?
Eikö voisi miettiä, mikä ylipäänsä on sopiva ikä teinin seurustelukumppanin yöpyä kylässä? Perhemallista riippumatta?- hahh111
Täällä saa varmaan enemmän vastauksia... Hyviä kysymyksiä sulla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592