Olen mieheni kanssa eronnut reilu vuosi sitten. Meillä yhteinen lapsi. Lapsen isä tulee omasta tahdosta katsomaan lastaan meille. Nyt ehdottanut että haluaa ottaa lapsen lomalla pariksi yöksi itselleen kun ei ole kertakaan sitä kokenut. Annannkin mielelläni ja tuen isän ja lapsen tapaamista. Lapsemme kummi joka on miehen sisko, ei kertaakan koko viime vuonna pitänyt kummilapseensa yhteyttä. Kertaakaan ei soitellut eikä viestitellyt mitään kummilapsestaan. Silloin kun erottiin miehen kanssa tuli sanottua puolin ja toisin suutuspäissään asioita, ja taisin mainita myös sen että en halua olla kehenkään hänen puoleltaan yhteydessä. Nyt ennen joulua tämä kummi soitteli lapsen isälle ja kyseli kummilapsestaan mitä hän tarvii. Isä ei itsekkään tiedä mitä lapsensa tarvii kun harvoin näkee. Itse ynnäsin asiat näin kun kerta ei olla yhdessä ja lapsen isä sanoi jossain sivulausessa kummille että minä en halua olla tämän kummin kanssa missään tekemisissä niin eivät ole minuun olleet yhteydessä. Mitä mieltä olette asiasta?
Asiat ovat
1
160
Vastaukset
- kummi kanssa
Tuota...jos olet itse sanonut ettet halua olla kenenkään miehen sukulaisen kanssa missään tekemisissä, niin mitä muuta voi odottaa? ex-miehen sisko varmaankin hoitaisi kummiuttaan mieluiten silloin kun lapsi on hänen veljellään. Miksi lapsi muuten on niin vähän isänsä luona? Selvästihän kummia kuitenkin lapsi kiinnostaisi kun lapsesta on veljeltään kysellyt.
Sorry nyt vaan, mutta ei kummiakaan voi pompotella mielensä mukaan. Nyt saat olla tekemisissä, nyt et saa, nyt taas saat jne. En minäkään kummina sellaisiin vanhempiin yhteyttä pitäisi ja sellainen kummisuhde saisi jäädä. Mitäpä jos itse ottaisit tähän kummiin yhteyttä ja hyvässä hengessä keskustelisit, että tilanne on nyt rauhoittunut ja jos vaan kummi vielä haluaa olla tekemisissä niin sinusta se olisi oikein mukavaa. Jos siis toivot että kummi pitäisi yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2072814Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 66968
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies119962Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k505852Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22758