Asiat ovat

Just74

Olen mieheni kanssa eronnut reilu vuosi sitten. Meillä yhteinen lapsi. Lapsen isä tulee omasta tahdosta katsomaan lastaan meille. Nyt ehdottanut että haluaa ottaa lapsen lomalla pariksi yöksi itselleen kun ei ole kertakaan sitä kokenut. Annannkin mielelläni ja tuen isän ja lapsen tapaamista. Lapsemme kummi joka on miehen sisko, ei kertaakan koko viime vuonna pitänyt kummilapseensa yhteyttä. Kertaakaan ei soitellut eikä viestitellyt mitään kummilapsestaan. Silloin kun erottiin miehen kanssa tuli sanottua puolin ja toisin suutuspäissään asioita, ja taisin mainita myös sen että en halua olla kehenkään hänen puoleltaan yhteydessä. Nyt ennen joulua tämä kummi soitteli lapsen isälle ja kyseli kummilapsestaan mitä hän tarvii. Isä ei itsekkään tiedä mitä lapsensa tarvii kun harvoin näkee. Itse ynnäsin asiat näin kun kerta ei olla yhdessä ja lapsen isä sanoi jossain sivulausessa kummille että minä en halua olla tämän kummin kanssa missään tekemisissä niin eivät ole minuun olleet yhteydessä. Mitä mieltä olette asiasta?

1

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummi kanssa

Tuota...jos olet itse sanonut ettet halua olla kenenkään miehen sukulaisen kanssa missään tekemisissä, niin mitä muuta voi odottaa? ex-miehen sisko varmaankin hoitaisi kummiuttaan mieluiten silloin kun lapsi on hänen veljellään. Miksi lapsi muuten on niin vähän isänsä luona? Selvästihän kummia kuitenkin lapsi kiinnostaisi kun lapsesta on veljeltään kysellyt.

Sorry nyt vaan, mutta ei kummiakaan voi pompotella mielensä mukaan. Nyt saat olla tekemisissä, nyt et saa, nyt taas saat jne. En minäkään kummina sellaisiin vanhempiin yhteyttä pitäisi ja sellainen kummisuhde saisi jäädä. Mitäpä jos itse ottaisit tähän kummiin yhteyttä ja hyvässä hengessä keskustelisit, että tilanne on nyt rauhoittunut ja jos vaan kummi vielä haluaa olla tekemisissä niin sinusta se olisi oikein mukavaa. Jos siis toivot että kummi pitäisi yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe