Nyt joku fiksu sieltä tulee ja päivittelee minun tyhmyyttäni. No päivää vain sinullekkin! Valitettavasti taidemaailma on minulle erittäin vieras aluesuuntaus.
Mutta aivan tosi, "taideprintti" on minulle hieman epäselvä sana. Luulin tienneeni mistä on kyse, mutta ne summat mitä toiset pyytävät ja toiset maksavat taideprinteistä, eivät mene yksiin luulejeni kanssa.
Mikä on taideprintti?
6
1920
Vastaukset
- Artcom
Luultavasti canvas tauluja. Löytyy googlettamalla canvas tuotteet. Esimerkiksi digitaiteilija voisi teettää töistään tuotteet tuollaisilla!
Kyllä mä luulen, että kyse noista canvas tauluista jotka käsittääkseni jollakin tapaa mielletään vielä taidetuotteeksi, kun ovat kankaalle tulostettuja. Itseänikin kiinnostaa tuo tuote vaan tulee niille väkisinkin hintaa toimituskuluineen satasen verran kohtuu kokoisena eikä siltikään oikeen kannata myydä sillä mitä siitä jää itselle kaiken vaivan jälkeen.
Kaipa noita sais jollakin 30 eurolla pelkän tulosteen mutta ostaako joku kangasrullan esim. koossa 50*70cm hintaan 75 euroa kotia toimitettuna.. hieman epäilen ja osaako asiakas sen laittaa itse kiilapuille? Kokonaisena toimitettuna melko kallista.- Artcom
Googlettamalla:taideprintti, löytyy suomalaisia sivuaj esim., joilla tarjoavat paperisia ja canvas printtejä. Joku ulkolaisnen Fine Art tarjonnee myös.
- dotcom
Tulostus on tulostusta. Kuvista voi saada myös aitoja maalauksia kankaalle melkein samaan hintaan! ArtTailor varmaan tunnetuimpia.
- Näin näkisin
Taideprintiksi kutsutaan kyllä käsittääkseni aika lailla kaikkia printtejä, jotka on taideteoksesta teetetty.
Hinta muodostuu sitten siitä, onko kyseisestä teoksesta teetetty mielin määrin kopioita vai onko niitä jaossa vain numeroitu pienehkö/ pieni/ vallan minimaalinen sarja. Toki sekin vaikuttanee, onko alkuperäisen teoksen tekijä kuinka tunnettu/ osaava. - halpaa verrattuna ..
Niitä saa halvemmalla kuin aitoja käsintehtyjä! Siksi moni niitä haluaa, jotta saa jotakin seinällä olevan reiän peitteeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502