Missä köyhyys siellä linux, missä linux siellä ongelma!
http://news.softpedia.com/news/Spain-s-Extremadura-Moves-40-000-PCs-to-Linux-248394.shtml
Taas säästetään väärässä paikassa.
Lama näkyy Espanjassa
5
69
Vastaukset
- Ei oooooooo!
Olisivat ostaneet Appleja, siltä ei rahat lopu.
- Olis loppu
Jos ostat 40 000 windowsia niin siihen voi mennä kaikki rahat mutta:
"Debian Linux offers a secure, easy-to-use, virus-free and totally free alternative..." - ubuntu-käyttäjä
Jos nyt mietitään valtion ja kuntatason hintaa Windows-lisensseille, niin itse asiassa sillä summalla, joka upotetaan Windowsiin, voitaisiin huolehtia esimerkiksi terveydenhuollon tai poliisin peruspalveluiden rahoitus monta kertaa kuntoon ihan Suomessakin.
Suuremmissa maissa puhutaan sitten jo niin tähtitieteellisistä summista, että kun valtio luopuu Windowsista, niin säästyvällä rahalla voitaisiin esimerkiksi lentää Marsiin ja takaisin useita satoja kertoja tai rahoittaa miehitetty lento lähitähdille. Tai vastaavasti laittaa maan raha-asiat kuntoon sillä mitä vuotuisesti säästyy käyttämällä linuxia ilmaiseksi.
Jopa sotiminen on halpaa verrattuna Windowsiin ja yhden sodan hinnalla lennetään kevyesti asuttamaan Marsia.
Se on muuten niin, että tässä lähivuosikymmeninä sitä rahaa lentää kuuhun ja Marsiin löytyy Kiinalta ja Venäjältä. Kummassakin maassa Linux on valtion tukema käyttöjärjestelmä. USA ei ole lentämässä yhtään minnekään tulevina vuosikymmeninä ja kun USA pääsee Marsiin asti, Venäjällä ja Kiinalla on jo pysyvät tutkimuslaitokset kuussa ja Marsissa. Se voi olla, että Kiinalaiset matkaavat lähimmille tähdillekin kauan ennen länsimaita, jotka rypevät Windows-rappion paskoissa.- vihreä marsilainen
Ja taas unohtui lääkityksen otto ???????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511