Teeskentelevätkö nämä? Vai voivatko jotkut olla oikeasti noin pihalla?
http://www.iltalehti.fi/missit/2012012515120844_mm.shtml
Voiko olla todellista?
7
432
Vastaukset
- Äötön
Mä oon kyllä sitämieltä, et tää ei oo todellista.
Siis ihan taviksen näköset pissikset on vielä muka noin tampioita?
Suomen tulevaisuus turvattu! - Urhoska
Jonna Kolehmainen: "Ei tämä testi kovin hyvin mennyt... Perusteluni on se, että olen "kasvanut metsässä" enkä ole käynyt lukiota kahdeksaa päivää pidempään, heh."
Huono selitys, metsäänkin tulee lehdet ja televisio näkyy, kirjastokin varmaan on lähellä eikä nettikään sula mahdottomuus. Sitä paitsi en minäkään ole käynyt lukiota, enkä ammatiilistakaan koulutusta, en silti ole noin tyhmä. - kannattiko?
Juu, ihan yleissivistyksen vuoksi kävin lukion...ja?
- pikkukikat
Antakee anteeksi, nää on niin nuoria, ettei niillä ole mielessä vasta kun viimeiset nukkeleikit ja mitä meikkejä ostais. Kyllä se sivistys karttuu kun tarpeeksi moni nauraa päin naamaa.
- hahhhhhh
Tuore missi opiskelee itse Tallinnassa ja vastaa Suomen yhdeksi rajanaapuriksi Viron :D! Ja hänen mukaansa Kalevalan on kirjoittanut Väinämöinen :D! On taas fiksu missi Suomessa :D! Tämä todistanee, etteivät fiksut edes hakeudu noihin tyrkkykisoihin. Tallinnan yliopistoonhan ei ole samanlaisia pääsykokeita kuin Suomessa.
- jaska-
Kukaan aivoja käyttävä nainen ei halua missiksi! Ollaan tyrkyllä eikä esitellä edes vaatteita vaan itseä kaikille.
- jk
he teeskenytelevät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573451Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482630Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561704
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174