Teeskentelevätkö nämä? Vai voivatko jotkut olla oikeasti noin pihalla?
http://www.iltalehti.fi/missit/2012012515120844_mm.shtml
Voiko olla todellista?
7
447
Vastaukset
- Äötön
Mä oon kyllä sitämieltä, et tää ei oo todellista.
Siis ihan taviksen näköset pissikset on vielä muka noin tampioita?
Suomen tulevaisuus turvattu! - Urhoska
Jonna Kolehmainen: "Ei tämä testi kovin hyvin mennyt... Perusteluni on se, että olen "kasvanut metsässä" enkä ole käynyt lukiota kahdeksaa päivää pidempään, heh."
Huono selitys, metsäänkin tulee lehdet ja televisio näkyy, kirjastokin varmaan on lähellä eikä nettikään sula mahdottomuus. Sitä paitsi en minäkään ole käynyt lukiota, enkä ammatiilistakaan koulutusta, en silti ole noin tyhmä. - kannattiko?
Juu, ihan yleissivistyksen vuoksi kävin lukion...ja?
- pikkukikat
Antakee anteeksi, nää on niin nuoria, ettei niillä ole mielessä vasta kun viimeiset nukkeleikit ja mitä meikkejä ostais. Kyllä se sivistys karttuu kun tarpeeksi moni nauraa päin naamaa.
- hahhhhhh
Tuore missi opiskelee itse Tallinnassa ja vastaa Suomen yhdeksi rajanaapuriksi Viron :D! Ja hänen mukaansa Kalevalan on kirjoittanut Väinämöinen :D! On taas fiksu missi Suomessa :D! Tämä todistanee, etteivät fiksut edes hakeudu noihin tyrkkykisoihin. Tallinnan yliopistoonhan ei ole samanlaisia pääsykokeita kuin Suomessa.
- jaska-
Kukaan aivoja käyttävä nainen ei halua missiksi! Ollaan tyrkyllä eikä esitellä edes vaatteita vaan itseä kaikille.
- jk
he teeskenytelevät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913477Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102890Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612468Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411880Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.41829Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue381679- 901551
- 721093
- 741070