Teeskentelevätkö nämä? Vai voivatko jotkut olla oikeasti noin pihalla?
http://www.iltalehti.fi/missit/2012012515120844_mm.shtml
Voiko olla todellista?
7
431
Vastaukset
- Äötön
Mä oon kyllä sitämieltä, et tää ei oo todellista.
Siis ihan taviksen näköset pissikset on vielä muka noin tampioita?
Suomen tulevaisuus turvattu! - Urhoska
Jonna Kolehmainen: "Ei tämä testi kovin hyvin mennyt... Perusteluni on se, että olen "kasvanut metsässä" enkä ole käynyt lukiota kahdeksaa päivää pidempään, heh."
Huono selitys, metsäänkin tulee lehdet ja televisio näkyy, kirjastokin varmaan on lähellä eikä nettikään sula mahdottomuus. Sitä paitsi en minäkään ole käynyt lukiota, enkä ammatiilistakaan koulutusta, en silti ole noin tyhmä. - kannattiko?
Juu, ihan yleissivistyksen vuoksi kävin lukion...ja?
- pikkukikat
Antakee anteeksi, nää on niin nuoria, ettei niillä ole mielessä vasta kun viimeiset nukkeleikit ja mitä meikkejä ostais. Kyllä se sivistys karttuu kun tarpeeksi moni nauraa päin naamaa.
- hahhhhhh
Tuore missi opiskelee itse Tallinnassa ja vastaa Suomen yhdeksi rajanaapuriksi Viron :D! Ja hänen mukaansa Kalevalan on kirjoittanut Väinämöinen :D! On taas fiksu missi Suomessa :D! Tämä todistanee, etteivät fiksut edes hakeudu noihin tyrkkykisoihin. Tallinnan yliopistoonhan ei ole samanlaisia pääsykokeita kuin Suomessa.
- jaska-
Kukaan aivoja käyttävä nainen ei halua missiksi! Ollaan tyrkyllä eikä esitellä edes vaatteita vaan itseä kaikille.
- jk
he teeskenytelevät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224296Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692765Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196