Liikenneympyrä

autokoulu

Perslävessä, mitä Porvooksi kutsutaan, pari liikenneympyrää ja ei niissäkään osata ajaa! Liikenneympyrästä POISTUTTAESSA on näytettävä suuntamerkkiä!! Ei sinne mentäessä! Menikö perille tollot?

11

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n-eliö

Moikka vaan. mä kirjoitin aikoinani samasta asiasta tännne osastolle, mutta suurin osa vastauksista oli, että " riippuu siitä kumalla kolmio on." mitä v....a. en ole törmännyt vielä sellaiseen ympyrään jossa kolmio on sisäpuolella.

• liikenneympyrä

Tä..kolmio liikenneympyrässä? En ole kuna kullan valkiana vielä kuullut et liikenneympyrässä olis kolmio..! Oliskohan tuollaisen väitteen ulos päästäneen käytävä autokoulun apuluokka uudestaan?

• n-eliö

Liikenneympyrä taitaa olla oikein vitsi nikkari. varmaan ihan alkuperäinen porvoolainen, veikkaan minä. TÄ KOLMIO LIIKENNEYMPYRÄSSÄ ???? mä ole iha ku klapil päähä lyönny. kolmio liikenneympyrässä.. Ano sinne autokoulun apuluokkaan ihan itse JOS PÄÄSET. töttöröö...............

• auto..

Kolmio on yleensä ympyrään tultaessa. Jokirannan liikenneympyrästä puuttuvat nämä varoituskolmiot, joten ympyrässä ajava joutuu väistämään sinne tulevia.

• Tuore Porvoolainen
        auto.. kirjoitti:

Kolmio on yleensä ympyrään tultaessa. Jokirannan liikenneympyrästä puuttuvat nämä varoituskolmiot, joten ympyrässä ajava joutuu väistämään sinne tulevia.

En kyllä nyt parhaalla tahdollanikaan osaa hahmottaa missä kyseinen ympyrä mahtaa sijaita. Viitsitkö vähän valaista asiaa tietämättömälle?

• 15+2
        Tuore Porvoolainen kirjoitti:

En kyllä nyt parhaalla tahdollanikaan osaa hahmottaa missä kyseinen ympyrä mahtaa sijaita. Viitsitkö vähän valaista asiaa tietämättömälle?

Manskun sillan vieressä jokirannassa on pieni ympyrä.

• liikenneympyrä

Kusipää! Palkinto sille joka kalauttaa tommosta mulkkua otsaan tai on jo kalauttanut! Helvetin homonarkkari!! Perseestäsi kuuluu töttöröö kun sven ajaa sisälle ja ulos..!

• n-eliö
        liikenneympyrä kirjoitti:

Kusipää! Palkinto sille joka kalauttaa tommosta mulkkua otsaan tai on jo kalauttanut! Helvetin homonarkkari!! Perseestäsi kuuluu töttöröö kun sven ajaa sisälle ja ulos..!

terve.. liikenneympyrä.. tiedätkö että tommoisista kirjoitteluista voi joutua tilille... Ai, jai sinnuu....... nyt tuntuu siltä, että olet itse seksuaalisesta vähemmistöstä Tai nykyään siis enemmistöstä mihin sinä siis kuulut. Mutta hei sulle ja sun kavereilles åkelle ja peralle.. PANKAA parastanne ja vetäkää pössyt välillä. heja borgo.

• Kokemusta löytyy

Itteäni kanssa vituttaa sellaset pellet ketkä ei käytä sitä vilkkua ympyrästä poistuttaessa, turhaan joutuu välillä pysähtymään. Ja niille tiedoksi ketkä ei tiedä milloin sinne ympyrään saa mennä, eli silloin kun siinä kohilla ei ole muita autoja. Porvoolaiset kun tuppaa menemään sillä periaatteella että "kyllä minä kerkiän mennä" Sama periaate on monissa muissakin risteyksissä kun näillä mulkuilla on väistämisvelvollisuus. Mutta ei niitä pidä väistää, päin vaan, näin minäkin olen tehnyt.

• Autoilija.

Asiaa`!

• Arabiemiraateissa liikennympyrään mentäessä piti näyttää vilkkua vasemmalle.
      Siellä, kun monessa ympyrässä on useampi ajokaista. Ulos ympyrästä ajettaessa ja kaistaa vaihtaessa käytetään myös villkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      62
      7443
    2. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      16
      4894
    3. Samuli Vasala vakava tauti

Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h
      Juoksu
      13
      3545
    4. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      110
      2670
    5. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1994
    6. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      71
      1905
    7. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      59
      1686
    8. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      62
      1661
    9. Olet uskomattoman kaun

Kyllä jaksanut 😘
      Ikävä
      77
      1453
    10. Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa

Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894
      Kajaani
      44
      1441
    Aihe