Suomalaiset elakelaiset valtion kuntien julkisen sektorin puolelta saavat marokossa täyden verovapauden kuten yksityisen puolen ihmiset saavat espanjassa
tata eivat monet tieda, asia koskee laakareita virkamiehia sairaanhoitajia
upseereita poliiseja
meita on marokossa agadirissa vasta 48 mutta autamme uusia tulijoita
tarvittavissa virastokaynneissa saamaan id kortin
se ei esta teita asumasta lapissa espanjassa thaimaassa
yksityinen luxus sairausvakuutus on 200 - 300 e vuodessa
olen itse muualla marokosta mutta omistan siella siistin nykyaikasen kaksion
vartioidulla rikkaiden jet sakan alueella,
2 km hienosta hiekkarannasta jossa talvellakin voi uida
annan sen vuokralle 550 e kuussa
tarkemmin [email protected]
itse
KAKSIO AGADIRISTA VEROPAKOLAISELLE
hieno tilaisuus
1
138
Vastaukset
- ts
ahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132656Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221267- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2441026Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511023Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63934Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41732
- 35719