Samsung CLP-550n ja CLX-3185n värilaserit

Lisää käyttöikää

Miten on, voiko Samsungin CLX-3185 värikasetteihin lisätä irtovärijauhetta? Onko kyseisessä tulostimessa kaseteissa laskupiiri? Joku kertoi, että tuossa CLP-550 tulostimessa ei olisi laskupiiriä, joten värien lisäys onnistuisi? Entä CLP-550 kuvarumpu? Kone pyytää vaihtamaan sitä, ja joskus se vähän suttaa. Voiko sille itse tehdä mitään, joutumatta vaihtamaan uutta kuvarumpua? Uusi on suhteettoman kallis. Entä paperinsiirtohihna? Voiko sen käyttöikää pidentää? Kallis sekin. Osat maksaa suunnilleen yhtä paljon, kuin kone uutena. Onko täällä nikkareita ja hyviä ideoita.
Vai onko vaan mentävä kulutusyhteiskunnan säännöillä?
Niin, ja jos joku kertois, mistä sais edullisesti niitä irtovärijauheita. Kiitos.

1

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää käyttöikää

Täällä ei näköjään kukaan halua/ viitsi/ osaa/ välitä vastata. No löysin vastakset muualta. Turha palsta näköjään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1619
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1424
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1347
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1238
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      54
      1233
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe