Mitä teette yhdynnän jälkeen, kun ainakin minun vaimo valuttaa omat ja minun mehut sisältään lakanoihin, jos ei heti mene suihkuun tai pyyhi paperilla? Haluais vaan helliä vielä hetken, mutta toi sotkun siivous vie fiilikset. Oon kokeillu nuolla vaimon puhtaaksi, mutta hän ei oikeen ole tykännyt siitä, että touhun jälkeen työnnän nenäni haaroväliin... Onko jollain jotain romanttisempaa keinoa?
Yhdynnän jälkeen.
48
6431
Vastaukset
- Herr Lederhose
Mun nainen menee vessaan valuttelemaan tai suhkuun. Tykkäisin nuolla hänet kuivaksi, mutta hän ei halua sitä, jospa hän ajan kanssa oppisi. Meillä tuo sotkuongelma on vielä suurempi, kun naiseni ejakuloi. Lakanapyykkiä siis riittää.
- naistenongelma?
Naisena voin sanoa, että juuri tuo yhdynnän jälkeinen sotku vie multa halut.
Löytyiskö muita naisia, joilla ois hyviä vinkkejä tähän "ongelmaan" (kortsu ei meillä ole toiminut). Me ei harrasteta seksiä iltaisin/öisin koskaan, koska oon sitä mieltä että ollaan menossa nukkumaan, enkä jaksa enää nousta vessaan/suihkuun jne jne. Ja vaikka kävis vessassa/suihkussa jälkeen päin, niin voin kertoa että sieltä valuu tavaraa vielä kauan sen jälkeen :(.- asdafasds
Pikkuhousun suoja? Pyyhe pyllyn alle? :D enpä tiedä, itse menen seksin jälkeen huuhtomaan itseni (silläkin kun sperma kirvelee ja polttelee), ja laitan pesun jälkeen rasvaa ja pikkuhousun suojan varalta jos jotain vielä valuttelee.
- Insinööri..
Me varaamme kastan talouspaperia sängyn viereen. Sen voi siten sulloa jalkoväliin ennen kuin valuu ulos.
- Yhdynnän jälkeen
Näyttää siltä että kaikilla on hiukan sama ongelma. Meillä on tosiaan pari talouspaperirullaa aina makkarissa valmiina... Ikävää vaan alkaa pyyhkimään paikkoja kesken leikin kun vaikka haluaisi jatkaa heti toista kierrosta :)
- woeur
hmm.. no eipäs ole ollut ongelma.. ite menen aina noin 30min sisällä pissille välttääkseni virtsatientulehdukset.. siihen asti voi halailla kunhan puristaa vähän paikkoja umpeen ja sijoittaa itsensä asentoon, jossa painovoima ei pääse "auttamaa". eikä naura kovasti :D
vois kyllä olla ihan mielenkiintoista kokeilla sitä et mies nuolee lopuksi mut jotenkin tuntuu että se ois toisesta "likasta".. mutta tästä taiski olla keskustelua jo muualla.. - tyttönen
ite tungen sinne tupon paperia ja siinä sitten voi makoilla sängyllä ja mennä myöhemmin suihkuun.
- Gyntheri
Meillä on aina pyyhe alla ja nussimisen jälkeen emäntä laukkaa vessaan kuselle-> suihkuun.
Pikkuhousunsuoja yöksi sitten pikkareihin.
Itse haluaisin kyllä jäädä aina hetkeksi vielä makoilemaan mutta ymmärrän toki että ei ole kivaa kun lemmenrohtoa valuu vitusta. - m26 + n22
Meillä yleensä panon jälkeen mennään yhdessä suihkuun samointein jossa ehtii halailla mielinmäärin
- Anonyymi
Mennään yhdessä suihkuun, työnnän kalun vaimollelle pilluun ja kusen rakon tyhjäksi,tulee pestyä.
- pyyhittiin.
Heti yhdynnän jälkeen menen vessaan ja pesen siittimeni. Tulomatkalla haen keittiöstä talouspaperia, jonka ojennan selällään makaavalle vaimolleni. Hän pyyhkii jalkojensa välin. Sitten yleensä nukahdamme, eikä lakana ole pahemmin tahriintunut.
- Gyntheri
Sulla tulee sit tosi vähän mälliä tai panette usein...
- Lelli mäntää
Meillä menee niin että laukean aina emännän naamalle. Ei tartte sotkea lakanoita eikä pöksyjä, vähentää pyykin määrää. Pitkään ollaan oltu yhdessä niin anna emännän laueta rauhassa, sitten hetkonen vetoja siihen päälle ja nyhtäsen vehkeen irti ja irrotan lastin noin suurinpiirtein suuhun. Kuulostaa varmaan epätodelliselta mutta hän kyllä tuntuu tästä tykkäävän, jopa nielee ne mitä suuhun sattuu osumaan. Ei muuta kuin ampukaa mällit naamalle, jos ei emäntä niele niin käy sitten huuhtomassa. Taidankin lähteä kohta kukkimaan töllillä....
- iso äijä
"Pitkään ollaan oltu yhdessä niin anna emännän laueta rauhassa, sitten hetkonen vetoja siihen päälle ja nyhtäsen vehkeen irti ja irrotan lastin noin suurinpiirtein suuhun. Kuulostaa varmaan epätodelliselta mutta hän kyllä tuntuu tästä tykkäävän..."
Juupa, juu. ...Pitkään ollaan oltu yhdessä, koskaan en ole kysynyt tai emme asiasta ole keskustelleet. Emäntä vaan pesee naamansa jos ei saa kaikkea kiinni...
Ja meillä kanssa näin. Paitsi tiestysti kulli tungetaan suuhun ennen kun emäntä ehtii vastustelemaan. ...ja mä fantasioin siitä että...
- this is easy
nussikaa suihkussa, problem solved . next
- jess
pano pyyhe sängyn viereen ja sit jalkojen väliin
- Kivaa, mut sottasta
Sitähän se seksi tahtoo olla. Olen siis nainen ja kyllä mulla on kanssa tapana miehen lauettua pyyhkäistä haaroväli ja reisille valuneet spermat talouspaperilla ja sen jälkeen kiireesti vessaan pissalle ja suihkuttelemaan loput mällit pimpasta pönttöön. Yleensä taittelen vielä vessapaperia muutaman palan pöksyihin, kun kyllähän sitä tavaraa valuu vielä joskus seuraavana päivänäkin. Pikkuhousunsuojaa en viitsi yksi laittaa, vaikka sehän se kätevin ois. Ne kun ei oikein hengittele ja pelkään tulehduksia.
- Dr Love
Olen mies ja meillä asia hoituu yleensä niin että just enne ku irtoo, otan kalun ulos ja annan sperman tulla käsille. Sitten käyn pikaiseen alapesulla ja voidaan ottaa uusiksi heti. Ehkä parilla kertaa kuussa annan mennä sisään ja sitten käydäänkin molemmat alapesulla ja mennään takaisin sänkyyn Nainen kainalooni. Kummassakaan tapauksessa ei sänky sotkeennu pikku tippeitä enempää ja ne pienet määrät ei haittaa. Oon huomannut että Naiseni tahtoo seksiä useammin silloin kun en laukea sisään.
- mk
Dr Love kirjoitti:
Olen mies ja meillä asia hoituu yleensä niin että just enne ku irtoo, otan kalun ulos ja annan sperman tulla käsille. Sitten käyn pikaiseen alapesulla ja voidaan ottaa uusiksi heti. Ehkä parilla kertaa kuussa annan mennä sisään ja sitten käydäänkin molemmat alapesulla ja mennään takaisin sänkyyn Nainen kainalooni. Kummassakaan tapauksessa ei sänky sotkeennu pikku tippeitä enempää ja ne pienet määrät ei haittaa. Oon huomannut että Naiseni tahtoo seksiä useammin silloin kun en laukea sisään.
Eihän sitä tartte välillä pesulla kausa vaan naida vaikka kolmekertaa peräkkäin niin hyvä tulee.
- juha82222
Puinen tulppa ja siihen kuminen tiiviste rengas on hyvä keino.
- fl.light
Pesen fleshlightin heti käytön jälkeen, silloin tällöin ihan etanolilla ettei tule bakteerikasvua. Lakanat ei tässä touhussa ainakaan kärsi...
- Kohta kevät
Yleensä jutellaan/halaillaan hetki, ja mies menee siistiytymään sitten hetken päästä. Itse en ole huomannut olevani kovin sotkuinen seksin jälkeen, joten mitään kauheaa siivoushommaa ei tarvita. :)
- M27...
Kuten tuolla joku mainitsikin, niin hyvä keino on mennä esimerkiksi yhdessä suihkuun touhun jälkeen. Siinä voi sitten vielä helliä toista jos siltä tuntuu, tai ottaa vaikka vielä uudelleen.
- cate
Meillä pyyhe alla koko toiminnon ajan. Touhun loputtua tietenkin mällit valuu pihalle (ja sitä tulee vielä seuraavanakin päivänä) ja voin kietaista pyyheen päälleni ja mennä pesulle. Samalla laitan pyykkiin vain pyyhkeen, niin ei tarvitse miettiä lakanoiden kohtaloa. Olen siis nainen. Pari paperinpalaa pikkuhousuihin yöksi ja aamulla vaihtoon. Jos haluamme helliä toisiamme seksin jälkeen, mies käy huuhtomassa kultansa ja tulee takaisin viereeni juttelemaan syvällisiä. :)
- Julli
Ei meilläkään lakanoita sotketa.Sängyn vieressä on käden ulottuvissa erikoispehmeitä paperipyyhkeitä,joilla minä,mies nopeasti ja hellästi
pyyhin vaimoni pimsan ja laitan vielä yhden varmistimeksi.
Pesen kullini ja tulen vaimon viereen ja otan kainaloon. Usein seuraa
toinenkin coitus. Iltayhdynnän paha puoli vaimon kannalta on se,että
hän joutuu laittamaan yöksi pikkarit ja suojan.Nukumme muuten aina
alasti.
- pimpin ystävä
minä valuutan kaiken mieheni suuhun hän tykkää niellä sitä me pannaan melkein joka ilta yöksi laitan stringit ja pikkuhousunsuojan ja pyyhkeen perseen alle vaikka mies ei tykkää siitä
- Kateellinen N40
Minulla on vakituinen seksikumppani, joka käyttää aina kondomia, vaikka olen rehellisesti kertonut hänelle, että käytän pillereitä. Hänen kanssaan tahtoisin paljaalla, siksikin että muiden kuin hänen kanssa kondomi on ollut käytössä poikkeuksetta.
Tahdon spermaa pilluuni! Se tuntuisi niin oikealta. Aiemmissa suhteissani olin onnellinen, kun sain jättää spemet valumaan kaikessa rauhassa pillusta.. jos seuraavana tai sitä seuraavanakin päivänä vielä valahti pikkuhousunsuojaan, olin onnellinen. Nielen ihan mielelläni, mutta valitettavasti mikään ei ole parempaa kuin laueta abt suunnilleen yhtä aikaa ja sitten miehen jääminen sisääni rauhassa löystymään. Jos ei viimeinen asento ole ollut takaapäin, siinä on niin ihana olla kaikessa rauhassa.. huokaus :(- Mahlat sisällä
Mieheni asetta peppuni alle tyynyn ennen kuin ryhdymme rakastelemaan. Mahlat pysyvät sisällä eivätkä sotke vuodevaatteeita. Sitten aamulla vasta pesulle;)
- Kateellinen n40 :lle
Me kyllä ajatellaan ihan samoin...
- orkut kivaa
Just noin se menne,.. ei kumeja tarvii jos oikein ehkäisee,.. ja luottaa toiseen,..
Mulla miehenä on laukeemisen jälkeen halu jäädä sisään ja pirrahan siitä yleensä riemastuu,.. ja aloittaa het uuden seisokin kun samalla hiukan hellästi naista selästä silittää ja suutelee kaulalle,.. siin sit asennon vaihto pirra sisällä,... ja kas kummaa kun sarja-orkut jytisee täysin pallen taasen,.. ;)))
Vaimo ei vain tahdo haluta kuin krran laukeeemisen ja sit pitäisi päästä jo pesulle ja nukkumaan,.. mulla kun jutut on päässyt vasta alkuun,..
onko muillakin naisilla aina halu lopettaa yhteen tai kahteen orkkuu? - Kateellinen N40
orkut kivaa kirjoitti:
Just noin se menne,.. ei kumeja tarvii jos oikein ehkäisee,.. ja luottaa toiseen,..
Mulla miehenä on laukeemisen jälkeen halu jäädä sisään ja pirrahan siitä yleensä riemastuu,.. ja aloittaa het uuden seisokin kun samalla hiukan hellästi naista selästä silittää ja suutelee kaulalle,.. siin sit asennon vaihto pirra sisällä,... ja kas kummaa kun sarja-orkut jytisee täysin pallen taasen,.. ;)))
Vaimo ei vain tahdo haluta kuin krran laukeeemisen ja sit pitäisi päästä jo pesulle ja nukkumaan,.. mulla kun jutut on päässyt vasta alkuun,..
onko muillakin naisilla aina halu lopettaa yhteen tai kahteen orkkuu?E ole mulla halu lopettaa vain yhteen tai kahteen. Nykyisen seksikumppanini kanssa tunnen olevani melko kyltymätön ja saankin useammin kuin kerran. Häneltä nalli palaa yleensä vain kerran illassa, onneksi ei nopeasti. Usein tuntee seuraavanakin päivänä saaneensa, kun pillu tuntuu istuessa hiukan aralta tai reisiä aristaa kävellessä :) samalla kun lirahtelisi hänen hyväntuoksuista spermaansa...
- Itkut kivaa,..
Kateellinen N40 kirjoitti:
E ole mulla halu lopettaa vain yhteen tai kahteen. Nykyisen seksikumppanini kanssa tunnen olevani melko kyltymätön ja saankin useammin kuin kerran. Häneltä nalli palaa yleensä vain kerran illassa, onneksi ei nopeasti. Usein tuntee seuraavanakin päivänä saaneensa, kun pillu tuntuu istuessa hiukan aralta tai reisiä aristaa kävellessä :) samalla kun lirahtelisi hänen hyväntuoksuista spermaansa...
Olet jollekki ihana Aarre,.;)) olisipa kivaa,..;)))
- Anonyymi
Itkut kivaa,.. kirjoitti:
Olet jollekki ihana Aarre,.;)) olisipa kivaa,..;)))
Usein käytän matkoilla varattuja naisi,teen reikiä kumeihin tai leikkaan kärjen pois et sperma pääsee kohtuun,en välitä jos tulee tiineeksi,nautin siittää toisen vaimoa.Varmaan jo yli sata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein käytän matkoilla varattuja naisi,teen reikiä kumeihin tai leikkaan kärjen pois et sperma pääsee kohtuun,en välitä jos tulee tiineeksi,nautin siittää toisen vaimoa.Varmaan jo yli sata.
Tautia vai? 😮
- sotkut kiihottaa
Hommatkaa ylimääräinen päiväpeite tai peitto jonka päällä voi touhuta rauhassa ilman pelkoa sängyn sotkeentumisesta ;)
- Näin meillä
Ne on vaan elämän jälkiä, joten annan valuun vaan, jos valuu. Pyyhin paperiin ylimääräisen, jos kiire suihkuun ja muihin juttuihin, muuten annan olla. Yön aikana ehtii kuivumaan sisään ja mikäs sen romanttisempaa kuin kullan mälli sisässä.
- Ubermeschen
Nykyisen kumppanin pyynnöstä jään aina ''sisälle'' vielä pitkään sen jälkeen kun ns. posti on viety.
Siitä voikin sitten sopivasti jatkaa hommia jos vielä jaksaa/huvittaa/tekee mieli, tai mennä hyvin mielin nukkumaan siihen syliin. - Kouraantuleva
Ei mulla tarvi kun pestä vasen tai oikea käsi. Riippuu siitä kumpaa niistä on rakastellut.
- Perse-Einari
Äh, sen kuin antaa tulla pimppaan ja valua lakanoille. Näin ainakin meillä, koskaan mitään pyyhkeitä tai papereita tarvittu. Sen sperman tuntee puoli minuuttia, sitten siihen tottuu ja uni maistuu. Joskus laukean suuhun ja nainen nielee lastin. Tai jos huvittaa, roiskin kasvoille, tosin siitä kyllä tulee sotkua, jonka nainen sitten käy pesemässä pois.
- Anonyymi
Meikäl on mällipyyhe, jonka koitan saada mahd. pian tussun alle. Pyyhin enimmät smäidät siinä, hyppään pois sängystä ja kiiruhdan pesulle, isken sitä ennen roiskeläpän mikroon ja nappaan pitsan mukaani pillun pestyäni. Syön sen ja käyn nukkumaan. Näin meillä sujuu arki-iltojen viimeinen tunti.
- Anonyymi
Se on mulle niin tyydyttävä hetki kun mies laukeaa, haluan pitää saamani spermat, sotkut ja tuoksut itsessäni mahdollisimman pitkään.
Pesulle ehtii ja kone pesee pyykit sitten joskus.- Anonyymi
Samoin kiihkeän rakastelun päätteeksi näen ja tunnen miehen peniksen ja kehon nytkähtelyn sekä sperman purkautumisen sisääni😊 Vuorokauteen en pese alapäätäni ihana tunne kun tunteja vähän tiputtaa tykkään myös tuoksusta.
- Anonyymi
Ai yhdynnän jälkeen. Kun olen saanut purkaantua
Naisen sisään, niin mua alkaa naurattaa ja rojahdan vaimon viereen. Nukahdan. Ja kun herään, niin huomaan että aamustondis on taas päällä ja yritän varovasti kysyä vaimolta lupaa🥰
T:Jaakko- Anonyymi
Mun vaimo on kaunein päällä maan ja hyvä sängyssä. Mahtihyvä. Rakastelun jälkeen maksaamme vierekkäin ja suutelen hänen kaulaansa. Jonkin ajan kuluttua vaimoni saattaa tehdä aloitteen uuteen yhdyntään. Rakastan häntä yhä enemmän kun mitään muuta vuosien yhdessäolon jälkeenkin. Hänessä on niin paljon mutta niitä en tänne kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vaimo on kaunein päällä maan ja hyvä sängyssä. Mahtihyvä. Rakastelun jälkeen maksaamme vierekkäin ja suutelen hänen kaulaansa. Jonkin ajan kuluttua vaimoni saattaa tehdä aloitteen uuteen yhdyntään. Rakastan häntä yhä enemmän kun mitään muuta vuosien yhdessäolon jälkeenkin. Hänessä on niin paljon mutta niitä en tänne kerro.
Ihana!
Silloin kun laukean pilluun tai perseesee niin aika usein vaimo lähtee valuttelemaan ne vessaan, pissalle ja alapesu. Joskus jos ei tule paljoa, niin paperilla pyyhitään molemmat hieman ja se siinä. Jäädään raukeana halailemaan, silittelee ja pussailemaan. Jos suuhun lataa, niin ongelmaa ei juurikaan ole. Joka tippa menee talteen, ja munakin tulee puhdistettua siinä huolellisesti. Sehän nyt on paras paikka tietenkin. Toimii myös mökillä, retkellä, veneellä jne, jossa ei pääse kunnolla heti aktin jälkeen huuhtelemaan.
Minusta sperma kuuluu naisen sisälle, pillun perukoille, tai peppuun ja suuhun. Ei kortsuun, ei navalle ei selälle. Sinne ja syvälle. On ihana mällätä nainen ja päästää se aamulla niin hyvineen töihin ja päivän toimiin. Märät valahdukset muistuttaa aamun toimista.- Anonyymi
Yleensä jatkan saarnan loppuun.
t. Pappi Heljas - Anonyymi
Pyyhin munan verhoon ja lyön eukkoa turpaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392892Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282703100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442356Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201941Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401873Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571689- 381563
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä341461- 451393
- 261241