Mitä merkitysee, että veren lysotsyymi on koholla ja ACE ylärajalla? Voiko näin olla terveilläkin? Keuhkossa on pari pientä knöliä. Knölien kokoa seurataan TT-kuvilla. Niistähän saa aimo annoksen säteilyä. Keuhkopoli ei sano mitään knöleistä. Niiden luonnetta ei tiedetä.
Poskiontelossani on jatkuva tulehdus, limakalvopaksunnosta, Fess-leikkausjonossa olo lopetettiin. Koska itse rupesin epäilemään FESS:in soveltuvuutta, niin minut lähetettiin infektiopoliklinikalle. Hematologian laboratoriossa otettiin rokotevaste-tutkimukset ja perusverenkuva ja immunoglobuliinit. Tuloksia en tiedä. IgG3 on vähissä ennestään.
En ole vielä päässyt infektiopoliklinikalle, vaikka verikokeita tehtiin. Haluaisin tutkittavan mahdollisen aspergilloosin ja aktinomykoosin, tuberkuloosin, polymyalgian ym. ja sen, mikä poskiontelossani riivaa. Minulla on lisäksi sisätaudillisia ongelmia ja lihasdystonia. Sarkoidoosista ei sisätautilääkäri oikein tiennyt. Ehdotin, että olisiko minulla ollut sellainen.
Minulla on myös kaulalla jokin pallukka, imusolmukkeeksi on toista vuotta sitten arveltu (n. 17 mm). Miksi kukaan ei millään lailla puutu siihen, että sitä tutkittaisiin? Se ahdistaa, kun käännän päätäni sille puolell. Veljelläni oli viime vuonna sylkirauhassyöpä.
Ihmettelen vain, kun minua pidetätän infektiossa jatkuvasti. Johtuuko lysotsyymin kohoaminen poskiontelotulehduksesta? Olen sinnitellyt nyt yli vuoden ilman antibioottia. Pelkään, että dystoniani on seurausta infektiostani ja immuunipuutoksestani, tai sitten sisätautiongelmista.
Mitä ACE ja lysotsyymi?
tauteja liikaa
4
3846
Vastaukset
- Anonyymi
Ovatko asiasi edenneet ja mitä on saatu selville ? Kuvailemasi tilanne on minulle tuttua, aikaa ennen diagnoosia.
- Anonyymi
Rokotehaitta
- Anonyymi
Minullakin lysotsyymi koholla ja vaeltavia nivelkipuja/turvotuksia ja verisuonet ikään kuin puristuksissa kipeän nivelen kohdalla. Mikä oli diagnoosinne?
- Anonyymi
Koronarokotehaitta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718