uskaltaako käytetyn mondeon ostaa

panee miettimään

26

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josrehellisiä

      Sanot sille myyjälle suoraan, että kellotan sen kiihtyvyyden tuossa: SINUA EI TARVITA SIINÄ, jotta saan käsityksen moottorin kunnosta.

    • Herra Hoo
      • josrehellisiä

        Muuten on turha maksaa satasta edes jostain paskasta..

        rahat vaan hukkaan, moottorin kunto ratkaisee. Se on kuitenkin autossa se tärkein, että mittaat johonkin vaikka 120km/h ajastat että miten kiihtyy ja miten savuttaa.

        Kyllä varmaan satasen se voi saada jos eilähde minnekään..


    • köf

      Juu kyllä uskaltaa, mutta täytyy pankkitili olla kunnossa ja asua korjaamon vieressä........ on sen verran laho ja pee auto..

    • Osta pois Fordi

      Voit olla huoleti...Onhan nuista monen näköstä juttua kuullu juu, mut moniko on totta!!
      jos ei ole näkyvää ruostetta ja autoa on huollettu, niin 2003Mondeolla saat ajella huoletta!!!!

      Itellä 2002 1.8bensa farkku ja ovien alareunat kitattu takuuseen joskus..Muuten toimii hyvin, mittarissa 282000km ja vielä aattelin pari vuotta päästellä!!!
      Muijalla uuempi 2006 ja se on toiminu ihan yhtä hyvin..jos kohta investois uus koppaaseen!!!

    • köf

      ovet lahot ja roikkuu...vetarit vuotaa...imuläpät hajoaa..takajarrut jumittuu...jne..muuta pikku vikaa..
      osta vaan pois hahhhaaaaaaaaaaa

      • kyse oli fordista

        noinko käy vastaavassa tojota köffi?


    • köf

      ei mulla totsya ole..häh..
      joskus ollut motsku, mutta ei ikinä enää... ei tosiaan..

      • s.niinistö

        minkä ihmeen takia si täälä roikut??
        Myönnä vaan et haluisit uuden mondeon, mut persaukisella ei vaan ole varaa!?!


      • köf
        s.niinistö kirjoitti:

        minkä ihmeen takia si täälä roikut??
        Myönnä vaan et haluisit uuden mondeon, mut persaukisella ei vaan ole varaa!?!

        onhan mulla varaa..ku pääsin pois motskusta.. ostin laatu auton, mutta en mainitse nimeä.
        ja roikun täällä siksi, koska en halua, että muut olisivat niin tyhmiä, kuin minä.
        onneksi silmäni aukenivat..onneksi..

        herätkää jo unesta...siitä foord-unesta..


        hahhhaaaaaaaaaa


    • Ymmärrän sua.......

      joopa joo...toyota miehiä taidan olla ei kellään muulla ole noin tylsä elämä!!
      Sait kenkää. rahat loppu, muija lähti, oli myytävä mondeo ja ostettava vanha toyotan rähjä...ja viinaaki kuluu...Onneks on suomi24 palsta, jossa voit purkaa turhautumistasi!!!!!!

    • köf

      lueppas uusiksi...ei totsya..
      vai etkö osaa lukea...tyypillistä foordin omistajilta...


      hahhhhaaaaaaaaaa

    • Just niin

      Trollaattorilla ajava hullujenhuoneen kasvatti tuo köf,ja on niiku sian perssen tsuhnaus.

    • pokahonda

      Köffilta ilmeisesti joku mondeo mies on vienyt vaimon kun on noin katkera

    • köf

      ei ei.. ei vienyt mondeo-mies vaimoa.. vaimo lähti, kun olin aina korjaamassa motskua ties missä korjaamolla.
      tuli sitten takaisin, kun ostin laatuauton.. EI FOORDIA


      hahhhaaaaaaaaaaaa

      kyllä motsku on hyvä auto..on se

      • Kerro meille Köf

        Kaikille on jo tullut selväksi, että sinä Köf et pidä Mondeosta. Mielipiteesi olisi tajuttu paljon vähemmälläkin. Ettei kommentointisi saisi pakkomielteenomaisia piirteitä, voisitko valaista asian taustoja vastaamalla muutamaan kysymykseen:

        1) Millainen Mondeo sinulla ihan tarkkaan ottaen oli?

        2) Millainen oli sen huoltohistoria?

        3) Miksi petyit siihen noin pahasti?

        4) Mikä auto sinulla nyt on?


      • köf
        Kerro meille Köf kirjoitti:

        Kaikille on jo tullut selväksi, että sinä Köf et pidä Mondeosta. Mielipiteesi olisi tajuttu paljon vähemmälläkin. Ettei kommentointisi saisi pakkomielteenomaisia piirteitä, voisitko valaista asian taustoja vastaamalla muutamaan kysymykseen:

        1) Millainen Mondeo sinulla ihan tarkkaan ottaen oli?

        2) Millainen oli sen huoltohistoria?

        3) Miksi petyit siihen noin pahasti?

        4) Mikä auto sinulla nyt on?

        Vastauksia:

        1. Mondeo 2004 Ghia Sportpack 2,0

        2. Mittarilukema ennen vaihtoa n. 190 tkm. Vuosittainen huolto merkkikorjaamossa.

        3. Niin ja niin..huh..huh. Ovia korjattiin monta kertaa, mutta aina ruostui. Ovet oli joka vuosi kittikorjauksessa, kun ei uusia voitu laittaa.
        Takajarrut satuloineen vaihdettiin kerran.
        Vetareiden kanssa ongelmia monta kertaa..korjattiin ja korjattiin ja aina rasvat ulos. Ja itse nivelet vaihdettiin kerran molemmille puolille. Tais mennä siitä, kun ei rasvat pysyneet sisällä.
        Nokkapellin lukko hajosi. Koko maski jouduttiin uusimaan ja tietty lukkopesä.
        Mittarivalot sammui ja syttyi..ja niitä korjattiin.
        Tavaratilan lukko hajosi.
        Keskuslukko reistaili. Ovet sulkeutui joskus itsestään. Ohjausyksikkö vaihdettiin.
        Vesivuotoja..autoon tuli vettä ovista sisään. Ovikalvoja uusittiin..
        Ovet roikkui..saranatapit liian pienet.
        Ja kaiken kukkuraksi imuventtiilistä irtosi pieni pala palotilaan, joka hajoitti koko koneen.
        Ei siis enää ikinä Motskua.. EI IKINÄ.

        4. Minulla on nyt auto, joka pelannut moitteetta, mutta nimeä en sano.



        Mutta hyvänä asiana on se, että pääsen taivaaseen, kun kuolen, koska olen kokenut maallisen helvetin.


        HHHaaaaahhhhhhhh...........


      • hajosikotojotasi
        köf kirjoitti:

        Vastauksia:

        1. Mondeo 2004 Ghia Sportpack 2,0

        2. Mittarilukema ennen vaihtoa n. 190 tkm. Vuosittainen huolto merkkikorjaamossa.

        3. Niin ja niin..huh..huh. Ovia korjattiin monta kertaa, mutta aina ruostui. Ovet oli joka vuosi kittikorjauksessa, kun ei uusia voitu laittaa.
        Takajarrut satuloineen vaihdettiin kerran.
        Vetareiden kanssa ongelmia monta kertaa..korjattiin ja korjattiin ja aina rasvat ulos. Ja itse nivelet vaihdettiin kerran molemmille puolille. Tais mennä siitä, kun ei rasvat pysyneet sisällä.
        Nokkapellin lukko hajosi. Koko maski jouduttiin uusimaan ja tietty lukkopesä.
        Mittarivalot sammui ja syttyi..ja niitä korjattiin.
        Tavaratilan lukko hajosi.
        Keskuslukko reistaili. Ovet sulkeutui joskus itsestään. Ohjausyksikkö vaihdettiin.
        Vesivuotoja..autoon tuli vettä ovista sisään. Ovikalvoja uusittiin..
        Ovet roikkui..saranatapit liian pienet.
        Ja kaiken kukkuraksi imuventtiilistä irtosi pieni pala palotilaan, joka hajoitti koko koneen.
        Ei siis enää ikinä Motskua.. EI IKINÄ.

        4. Minulla on nyt auto, joka pelannut moitteetta, mutta nimeä en sano.



        Mutta hyvänä asiana on se, että pääsen taivaaseen, kun kuolen, koska olen kokenut maallisen helvetin.


        HHHaaaaahhhhhhhh...........

        >>Minulla on nyt auto, joka pelannut moitteetta, mutta nimeä en sano


    • pokahonda

      Köffillä ei ole koskaan ollutkaan Mondeota eikä akkaa,eihän runkkareilla ole sellaisia.

      • köf

        Juu nyt ei enää. Ja nyt on aikaa tehdä sitä vaimon kanssa. Ennen ei ollut, ku piti jatkuvasti viedä koslaa korjaamolle ja homma loppu, ku vein motskun romuttamolle.


        hahhhaaaaaaaaaaaa


      • säälittävä run***ri....
        köf kirjoitti:

        Juu nyt ei enää. Ja nyt on aikaa tehdä sitä vaimon kanssa. Ennen ei ollut, ku piti jatkuvasti viedä koslaa korjaamolle ja homma loppu, ku vein motskun romuttamolle.


        hahhhaaaaaaaaaaaa

        ahhahahahahah...

        Köffillä on varmaan aina ollu vika muualla ku autossa!!
        Käyttää myös muita nickejä ja käy joka palstalla!!
        Vaimoa tuolla raukalla ei voi olla, joten viettelee aikaa täälä!!

        Oletpa muuten hyvin listannu "mondeoosi", sekä vanhoissa että uusimissa mondeoissa ilmenneitä "tyyppi vikoja" !!


      • köf
        köf kirjoitti:

        Juu nyt ei enää. Ja nyt on aikaa tehdä sitä vaimon kanssa. Ennen ei ollut, ku piti jatkuvasti viedä koslaa korjaamolle ja homma loppu, ku vein motskun romuttamolle.


        hahhhaaaaaaaaaaaa

        Motskun myytyä minulle tuli erektiohäiriö ja mielenterveys ongelmia.
        Akka lähti erektiohäiriö myötä, jonkun helvetin mazda miehen matkaan.
        Kaiken kukkuraksi rupes hermot reistailemaan ja se varmaan näkyy täälläkin sorry.
        Eipä tässä auta muuta kuin tumputtaa päivät pitkät ja välillä vittuilla täällä.


      • hahhhaaa
        köf kirjoitti:

        Motskun myytyä minulle tuli erektiohäiriö ja mielenterveys ongelmia.
        Akka lähti erektiohäiriö myötä, jonkun helvetin mazda miehen matkaan.
        Kaiken kukkuraksi rupes hermot reistailemaan ja se varmaan näkyy täälläkin sorry.
        Eipä tässä auta muuta kuin tumputtaa päivät pitkät ja välillä vittuilla täällä.

        Helpottiko ?


        Se oikea köf


    • pepu

      Haluaisin ostaa Ford Mondeo tänään,enää ei hyvitä...kiitos keskustelusta

    • Mainettaan parempi

      Osta ihmeessä, katsot vaan että auto on hyvin pidetty ja ohjeiden mukaan huollettu. Ajoin 2001 mondeolla melkein kymmenen vuotta. Kuluvia osia vaihdettiin (ja ovet takuuseen kittivian vuoksi), muuten toimi hyvin. Ihan vaihtelun ja bensan kulutuksen vuoksi ostin sitten Golffin. Alle vuodessa totesin että tälläisellä kinnerillä ajaminen on aivan kauheaa (mm. rengasmelu oli hirvittävä) ja ostin taas Mondeon.

      Hinta/laatu suhteeltaan käytettynä yksi parhaista autoista. Mielestäni millään muulla merkillä ei saa samaan rahaan yhtä paljon autoa (sitikka C5:ta ei lasketa, halpa on, mutta riski liian suuri). Toinen hyvä on Vectra, etenkin viimeiset vuosimallit (2005 ja siitä eteenpäin).

      Jos joku lukko ei toimi vanhassa autossa, se on pikkujuttu. Käytetyissä autoissa on aina vikoja, kyse on siitä mitä korjaaminen maksaa. Esim. uudehkoissa Audeissa (mm. Multitronic) ja volkkareissa (TSI moottorit ja DSG) hajoilee moottorit ja automaattilaatikot. Multitronicin korjaaminen maksaa n.5000 euroa, joillakin se on hajonnut 3 kertaa ennen kuin 200 000 on tullut täyteen. Ihan vain vertailun vuoksi. Myös Volvoissa hajoilee sairaan kalliita osia alvariinsa. Ja Bemareissa ja mersuissa jne. Fordiin saat jo koko moottorin (uuden) sillä 5000 eurolla.

      Avensis lienee hyvä vaihtoehto, hintaero Mondeoon on kuitenkin niin suuri että erotuksella korjannee kaikki viat mitä autoosi voi tulla ja vielä jää säästöönkin. Ja Mondeo on parempi ajettava ja oman näkemykseni mukaan hiljaisempi (nyt puhutaan siis edellisistä malleista, uusista korimalleista en tiedä, kumpikin on aika hiljainen kuulemma).

      • osta mese?

        Itellä 2008 farkku Mondeo 130 000km ei ongelmia!
        Vielä toinen mokoma ja vaihtoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe