Olen nähnyt kuvan sellaisen käytöstä, liekö ollut ihan apteekissa esitekuva em. laitteesta.
Sikäli kyselen kun kurkku oireilee helposti etenkin kuivalla yskällä. Vain lämpimillä kesäsäillä uskallan ulos ilman kaulan suojausta.
Höyryhengityslaite.
8
8081
Vastaukset
- ts
ahaa
- mustafa mac
Tietääkseni noita laitteita käytetään ainakin ihonhoitosyistä. Esim. ihomadot on helpompi puristaa pois ihon lämmössä laajennuttua.
- ja henki kulkee
höyryhengitys inhalaattori http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_fi/?ViewAction=ViewAccessory&ObjectPath=/Shops/KYA/Products/OE0354829
sitte kiehuvaan veteen noitä eteerisiä oljyjä ja pyyheiina pään yli.
Näin hengitelleen myös naama saa höyrynsä- ...kulkee
Hyvä juttu. Apteekeissa ei aina hyllytavarana ole, mutta tilattuna tulee nopeasti. Pian minullakin. On hapensaantivaikeuksia...
- suolapiippu
http://www.suolapiippu.com/?gclid=CKnOwt_Rkq4CFU8wmAod-Hl_IQ
myös hengitysvaikeuksiin. - helppo ja halpa
Höyryhengitystä varten ei tarvitse olla laitteita.
Laita vettä kattilaan kiehumaan ja ota kattila pois hellalta.
Laita pääsi kattilan ylle niin, ettei kasvot pala ja "anna palaa" eli hengittele höyryä. Pyyheliina pään yli heitettynä tehostaa hommaa, varsinkin, kun vesi alkaa jäähtyä eikä höyryä enää synny yhtä hyvin. - Ok!
Ostin ja kokeilin tuota apteekeista saatavaa inhalaattoria. Mielestäni hyvä.
Laite tulee suun ja nenän päälle niin, ettei tarvitse koko kasvoja höyrystää.
Tulee käytettyä ainakin minulla. - höyryhengitys
Mulla on ollut monia laitteita. Bionair on ollut paras. Voi olla vaikka koko yön yöpöydällä päällä. Höyrysuuntaus ohjattavissa torvea kääntämällä. Pari litraa höyrystää yön aikana. Auttaa esim kuivaan yskään. Pixmanissa ollut 29 eurolla, mutta nyt oli varastosta loppu. Nyt lakkasi toimimasta. Haluaisin ostaa uden samanlaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161