Vuokrattavana huone Kontulasta 1.2. alkaen
Vuokrattava huone on vapaa 1.2.2012 alkaen.
Huone on noin 11 neliötä, eli esim. sänky ja työpöytä mahtuvat sinne hyvin.
Toivomme vuokralaisen olevan täysi-ikäinen naispuolinen henkilö, jolla on hyvä suomenkielen taito ja joka maksaa vuokransa ajallaan.
Asunto sijaitsee Kontulassa Itä-Helsingissä.
63 neliöinen kolmio, jossa on keittiö, olohuone, kaksi makuuhuonetta, wc ja lasitettu parveke (8.krs).
Hyväkuntoinen ja siisti asunto, joka on pintaremontoitu kokonaan pari vuotta sitten.
Keittiössä on tiskikone ja sähköhella.
Henkilökohtaisen saunavuoron (1tunti/vko) voi halutessaan varata (15€ /kk).
Kellarikerroksessa sijaitsee pyykinpesukoneet (3kpl) ja kuivausrumpu, joita saa käyttää ilmaiseksi.
Naapurit ovat rauhallisia.
Asunto sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä, 200 metrin päässä Kontulan ostoskeskukselta ja metro-asemalta. Ostoskeskuksen läheltä löytyy kirjasto ja terveysasema. Autolle kylmäpaikka 5eur, tolpallinen 15eur kk.
Vuokra on 400€ kk:ssa 1kk vuokravakuus. Vuokraan sisältyy vesi, sähkö ja Internet-yhteys (100mb Sonera).
Soita!
Puh. 044-305 4438 Jenni
tai 044-582 0322 Janne
[email protected]
HELSINKI: Huone vapautumassa 1.2 alkaen
jenni ja janne
3
218
Vastaukset
- ts
ahaa
- ryeyery
kontulan kolmiossako vuokra olisi muka 1200 euroa? en oikein usko, miksi te 2 muuta maksatte vähemmän jyvitetystä pinta-alasta kun mitä pyydätte? Te kuitenkin oleskelette olohuoneessa ja se on kalustettu teidän makuunn ja teidän tavaroilla, eikö? Paljon te itse maksatte vuokraa, kertokaapa?
- niin just joo
kontulan vuokrataso tämänkokoisessa asunnosssa 650-750 euroa,korkeintaan 800 e,hyvät kulkuyhteydet on kyllä mutta turvallisuus on toinen juttu,alueella joskus 20 vuotta asuneena on kokemusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832