HELSINKI: Huone vapautumassa 1.2 alkaen

jenni ja janne

Vuokrattavana huone Kontulasta 1.2. alkaen

Vuokrattava huone on vapaa 1.2.2012 alkaen.
Huone on noin 11 neliötä, eli esim. sänky ja työpöytä mahtuvat sinne hyvin.
Toivomme vuokralaisen olevan täysi-ikäinen naispuolinen henkilö, jolla on hyvä suomenkielen taito ja joka maksaa vuokransa ajallaan.
Asunto sijaitsee Kontulassa Itä-Helsingissä.
63 neliöinen kolmio, jossa on keittiö, olohuone, kaksi makuuhuonetta, wc ja lasitettu parveke (8.krs).
Hyväkuntoinen ja siisti asunto, joka on pintaremontoitu kokonaan pari vuotta sitten.
Keittiössä on tiskikone ja sähköhella.
Henkilökohtaisen saunavuoron (1tunti/vko) voi halutessaan varata (15€ /kk).
Kellarikerroksessa sijaitsee pyykinpesukoneet (3kpl) ja kuivausrumpu, joita saa käyttää ilmaiseksi.
Naapurit ovat rauhallisia.
Asunto sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä, 200 metrin päässä Kontulan ostoskeskukselta ja metro-asemalta. Ostoskeskuksen läheltä löytyy kirjasto ja terveysasema. Autolle kylmäpaikka 5eur, tolpallinen 15eur kk.
Vuokra on 400€ kk:ssa 1kk vuokravakuus. Vuokraan sisältyy vesi, sähkö ja Internet-yhteys (100mb Sonera).

Soita!
Puh. 044-305 4438 Jenni
tai 044-582 0322 Janne

[email protected]

3

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ts

ahaa

• ryeyery

kontulan kolmiossako vuokra olisi muka 1200 euroa? en oikein usko, miksi te 2 muuta maksatte vähemmän jyvitetystä pinta-alasta kun mitä pyydätte? Te kuitenkin oleskelette olohuoneessa ja se on kalustettu teidän makuunn ja teidän tavaroilla, eikö? Paljon te itse maksatte vuokraa, kertokaapa?

• niin just joo

kontulan vuokrataso tämänkokoisessa asunnosssa 650-750 euroa,korkeintaan 800 e,hyvät kulkuyhteydet on kyllä mutta turvallisuus on toinen juttu,alueella joskus 20 vuotta asuneena on kokemusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe