Aloitimme lintujen talviruokinnan marraskuussa.Alussa lintuja oli paljon,tali/sinitiaisia eniten.Sitten joulun jälkeen linnut katosivat,eikä niitä ole näkynyt vaikka ulkona on pakkastakin.
Laitoimme ruokinta-automaattiin siemen sekoitusta,murskattua maapähkinää sekä nyt viimeksi talipalloja.Linnut eivät kuitenkaan ole palanneet.
Osaisiko joku kertoa syyn lintujen katoamiseen?
Luonnon lintujen ruokinta
2
169
Vastaukset
- Eläinystävä
Tätä samaa asiaa on kyselty täällä jo useampaa kertaa. Älkää kyselkö samoja asioita useaan kertaan, vaan ottakaa itse selvää asioista!
Yksiselitteistä vastausta ei voi antaa, ellei tunne ko. ruokintapaikan ympäristöä, eläimistöä, sijaintia, ruokalajeja, petoeläimiä, oravien määrää, mahdollista tartuntatautivaaraa yms. - TipsuLintu
Linnut on joko kuoleet tai löytäneet paremmna ruokapaikan. Linnut eivät talvella elele yhden pihan piirissä, jos ruoka ei ole hyvää ja samassa kylässä on toinen lintulauta jossa on parempaa ruokaa menevät linnut ennemmin sinne. Myös se kuinka rauhaton piha on vaikuttaa. Jo skäytät esim koiria tai kissoja pihallasi paljon ja ne pääsevät hätyyttämään lintuja eivät ne kauaa sielä viihdy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632