dodge caliber srt4 vetokoukku

maybedodge

onko joku ko. autoon asennuttanut vetokoukkua? oliko minkä hintanen?
itse tässä arvon ko. auton ostoa mutta tarviin vetokoukkua autossa jonkun verran jota ei ko. autossa ole valmiiksi asennettuna.
Auton sisustus ei oikei sovi yks yhteen silmän ja mieltymysten kanssa mutta eiköhän sen kanssa opi elämään kun tehoa löytyy koneesta:)?
Kokemuksia omistajilta eikä huutelijoilta kiitos.

10

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita suoraan ite

      Koukkuliike kertoo paljonko rahaa haluavat.

    • srt4/uusimaa

      Koukku autokeskuksesta pari donaa, suunnillee... itekki tarttisin koukun, mutta ei sovi ulkonäköön, joten olen ilman koukkua... 9000.km takana, kesällä todella mukava peli:) tykkään autosta todella, mut nasta renkaita juuri hankkimas ku noi kitkat ei oikeen tunnu kivoilta tos autos, jos missään muussakaan... ei tarvii kesällä pelkää montaakaa autoa, joka ohi menis, ainakaan jos et paikalta joudu lähtee(yks tappio neli vedolle paikaltaan, liikkeessä sit jäi)... 4. veto pitäis olla... tyytyväinen kyllä ollut tähän asti. srt4/uusimaa

    • maybedodge

      tuosta muutamalta firmalta kyselin ja vastaus oli et kiinteä n. 500e ja irrotettava vähä alta 700egee. ei nuo nyt niin pahalta kuullosta kuin jos olis jotain pari donaa....
      tässä oon selvitelly tuota ajovalojen vaihto "säätöä" et kuulemma vaikea vaihtaa caliberiin kommenttien perusteella?
      Jos auton hankin niin en todellakaan vie liikkeeseen jos satasen pulittavat, mielummin ite taistelen auton kanssa...
      joo kaippa sitä ens kuussa vois tollasta caliberia katella:)

    • DODGE IS BEST ;)

      Dodge Caliberiin on kyllä mun mielestä tosi helppo vaihtaa peräkoukku ja oon 14v. (irrotettava)
      ps.kyseessä ei kuitenkaa ole SRT4. koukun kiinnilaittamisohjeet ovat takaluukun kannessa ( tietty auton sisällä :D ) ainagi meil.

    • DODGE IS BEST ;)

      nii ja tossa vastaus kysymykseen ´maybydodge,lle´ -(28.1.2012 klo.23:59)
      eli ajovalojen vaihdossa pitää ottaa etu-puskuri pois että ne saa vaihdettua. Me kyllä olemme käyttäneet autoa Oulun Wetterillä ja se pulittaa kuitenkin alle satkun. mutta kai se itekki onnistuu, taitaa ton puskurin saada pois iha koti-työkaluilla.

    • TAKAVETO YLI 200HP

      TOSSA VETELYKONEESSA PITÄIS OLLA HINAUSKOUKKU EIKÄ VETOKOUKKU ETTÄ COI NELIVEDOILLA HINATA NOITA KORJAAMOLLE JA PAALAUKSEEN.. KERRAN AJANU JA VETELEE NIIN PRKELEESTI. TEHOPELLEILLE HYVÄ AUTO JOSSA EI AJO-OMINAISUUKSIA OLLENKAAN. PITÄÄ OLLA VAAN HEPPOJA KOTTEROSSA HALVALLA

      • neliveto yli 350hp

        siinä oli nyt sellainen kommentti taas kerran että huomaa hyvin ettei kirjoittajalla ole pienintäkään aavistusta autoista saatika ajo-ominaisuuksista.. huomaa myöskin ettei kaveri ole selkeästi miekan terävintä kärkeä noin ajatusmaailmallisesti..


      • Anonyymi

        Ei se mitään vetele, opettele ajamaan.


    • Anonyymi

      ite oon just laittamassa koukun jotain 160 e kustantaa, ja on loistavat ajoo-ominaisuudet eikä ykskään sadan tonnin bemari tai audi ees ohi pääse testattu on, ja helposti sais irti sen 500 hp ku laittas downpipen, lastun, järeemmän ilman oton ja tehokkaamman turbon

      • Anonyymi

        Voi olla että kun laitat tehokkaamman koneen niin koppa jää paikalleen kun moottori lähtee.Ei tinapellit kestä rasitusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe