dodge caliber srt4 vetokoukku

maybedodge

onko joku ko. autoon asennuttanut vetokoukkua? oliko minkä hintanen?
itse tässä arvon ko. auton ostoa mutta tarviin vetokoukkua autossa jonkun verran jota ei ko. autossa ole valmiiksi asennettuna.
Auton sisustus ei oikei sovi yks yhteen silmän ja mieltymysten kanssa mutta eiköhän sen kanssa opi elämään kun tehoa löytyy koneesta:)?
Kokemuksia omistajilta eikä huutelijoilta kiitos.

10

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita suoraan ite

Koukkuliike kertoo paljonko rahaa haluavat.

• srt4/uusimaa

Koukku autokeskuksesta pari donaa, suunnillee... itekki tarttisin koukun, mutta ei sovi ulkonäköön, joten olen ilman koukkua... 9000.km takana, kesällä todella mukava peli:) tykkään autosta todella, mut nasta renkaita juuri hankkimas ku noi kitkat ei oikeen tunnu kivoilta tos autos, jos missään muussakaan... ei tarvii kesällä pelkää montaakaa autoa, joka ohi menis, ainakaan jos et paikalta joudu lähtee(yks tappio neli vedolle paikaltaan, liikkeessä sit jäi)... 4. veto pitäis olla... tyytyväinen kyllä ollut tähän asti. srt4/uusimaa

• maybedodge

tuosta muutamalta firmalta kyselin ja vastaus oli et kiinteä n. 500e ja irrotettava vähä alta 700egee. ei nuo nyt niin pahalta kuullosta kuin jos olis jotain pari donaa....
      tässä oon selvitelly tuota ajovalojen vaihto "säätöä" et kuulemma vaikea vaihtaa caliberiin kommenttien perusteella?
      Jos auton hankin niin en todellakaan vie liikkeeseen jos satasen pulittavat, mielummin ite taistelen auton kanssa...
      joo kaippa sitä ens kuussa vois tollasta caliberia katella:)

• DODGE IS BEST ;)

Dodge Caliberiin on kyllä mun mielestä tosi helppo vaihtaa peräkoukku ja oon 14v. (irrotettava)
      ps.kyseessä ei kuitenkaa ole SRT4. koukun kiinnilaittamisohjeet ovat takaluukun kannessa ( tietty auton sisällä :D ) ainagi meil.

• DODGE IS BEST ;)

nii ja tossa vastaus kysymykseen ´maybydodge,lle´ -(28.1.2012 klo.23:59)
      eli ajovalojen vaihdossa pitää ottaa etu-puskuri pois että ne saa vaihdettua. Me kyllä olemme käyttäneet autoa Oulun Wetterillä ja se pulittaa kuitenkin alle satkun. mutta kai se itekki onnistuu, taitaa ton puskurin saada pois iha koti-työkaluilla.

• TAKAVETO YLI 200HP

TOSSA VETELYKONEESSA PITÄIS OLLA HINAUSKOUKKU EIKÄ VETOKOUKKU ETTÄ COI NELIVEDOILLA HINATA NOITA KORJAAMOLLE JA PAALAUKSEEN.. KERRAN AJANU JA VETELEE NIIN PRKELEESTI. TEHOPELLEILLE HYVÄ AUTO JOSSA EI AJO-OMINAISUUKSIA OLLENKAAN. PITÄÄ OLLA VAAN HEPPOJA KOTTEROSSA HALVALLA

• neliveto yli 350hp

siinä oli nyt sellainen kommentti taas kerran että huomaa hyvin ettei kirjoittajalla ole pienintäkään aavistusta autoista saatika ajo-ominaisuuksista.. huomaa myöskin ettei kaveri ole selkeästi miekan terävintä kärkeä noin ajatusmaailmallisesti..

• Anonyymi

Ei se mitään vetele, opettele ajamaan.

• Anonyymi

ite oon just laittamassa koukun jotain 160 e kustantaa, ja on loistavat ajoo-ominaisuudet eikä ykskään sadan tonnin bemari tai audi ees ohi pääse testattu on, ja helposti sais irti sen 500 hp ku laittas downpipen, lastun, järeemmän ilman oton ja tehokkaamman turbon

• Anonyymi

Voi olla että kun laitat tehokkaamman koneen niin koppa jää paikalleen kun moottori lähtee.Ei tinapellit kestä rasitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1371
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1185
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1104
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1060
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1041
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      859
    Aihe