Rinkka Sporesta

gaijini

Morjesta.

Osaako joku sanoa paljon maksaa 60-70L rinkka Singaporessa? Tarkoituksena on lähteä yhden rinkan kanssa matkaan ja ostaa toinen paikanpäältä. Netistä kun etsin niin hintoja eivät kerro ja osalla kaupoista ei ole nettisivuja. Mistä ostitte ja paljonko maksoi?

Mites rahanvaihto? Vaihdanko kassan jo Suomessa vai vaan esim. satasen ja loput Sporessa? Eikä mitään mutuvastausta tähän,kiitoksia.

Paljon kiitoksia etukäteen.

4

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölköo

Hinnat kalliimpia kuin Suomessa. 123

• öcjdkjlksdjvk

Tuskin kuitenkaan ovat kalliimpia. Singaporesta löytyy laatutavaraa ja todella hyviä tarjouksia, mutta sattuuko just sun kohdalle? Yleisesti väitän Suomea edullisemmaksi. Tuo kommentti SP:n korkeista hinnoista on vitsi.

Lentokentältä löytyy automaatti eli siellä voit vaihtaa. En tiedä kurssista Suomessa, mutta kannattaakohan täällä vaihtaa? Vaihtopisteissä on eroja SP:ssa, mutta automaatteja on joka kulmalla.

• ei ns. "merkkituote"

Itse ostin kiinalaisen 70l rinkan Thaimaasta, maksoi alle 800 baht eli noin 20 euroa. Samoja tuotteita abaut samaan hintaan näkyi olevan myös SP:ssä.

• Jorgos AK

suomen lentoasemalla ei ainakaan kannata vaihtaa rahaa. Vaihda suurin osa Singaporessa. Rinkkoja löytyy esim. Queensway ostoskeskuksesta (on vanha ostari Alexandra Roadilla, mutta hyvä reppu ja rinkkavalikoima ja suht edullinen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1686
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      271
      1584
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      285
      1343
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. 66
      874
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      863
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      46
      861
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      818
    Aihe