Kertokaahan kokemuksia ja muistoja Lieksan tanssipaikoista 70-Luvulta. Kevätniemi, Viekinlava, Viensuun urheilutalo, Koskikallio ym.
Omia kokemuksia, oltiin nuoria ja ujoja, tytöt kiinnosti mutta oltiin enemmän tai vähemmän humalassa ja olevinaan niin aikuisia.Kevätniemen lavalle mentiin aidan ali tai yli. Iso Ossi susikoiran kanssa etsi ja joskus löysi ja eikun ulos.Järkkärit nappaili pullosta niin kuin muutkin. Kertokee lisää.....
Tanssilavat
28
551
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hiuksiasi huljuttelit, / kynsiäsi kirkastelit, / Kevätniemen karkeloihin / pyörälläsi pyörähtelit, / kankaasi jäi kutomatta, / piiraan paistot oppimatta.
Kaisu Pato-oja: Pielisen balladi. Suomen Kuvalehti, 1978/30
Juhannuksena joku tuli paikalle laskuvarjolla. Olinhan siellä minäkin, Jarmo Turunen. - Anonyymi00002
Metsäauto lava. Ilosaari lieksanjossa.
- Anonyymi00003
Kevätniemen lavalla oli vuonna 76 esiintymässä Paula Koivuniemi, Esko Rahkonen, Eino Gröhn....
Tanssit televisioitiin. Minu lla on tallenne VHS-kasetilla. Tanssiparketilla vilistää monia tuttuja...- Anonyymi00006
Ylen Areenassa on TV-ohjelma nimeltä Iskelmä-Suomi. Sen jakson 1/10 Kohtalon tähdet yhteydessä on pätkä tuosta ohjelmasta (kohdassa 27 min), ehkä muissakin jaksoissa. (J.T.)
- Anonyymi00004
Koskikalliolla tuli käytyä silloin kun siellä olisi esiintymässä Danny ja Armi. Olivat silloin suosionsa huipulla...
- Anonyymi00007
Aikoinaan oli esiintyjästä huomaus jotta on esiintynyt televisiossa.
- Anonyymi00008
Penikseni oli lepotilassa koko tanssien ajan.
- Anonyymi00009
Tulihan se sieltä....
- Anonyymi00010
Eihän siinä ole mitään uutta. Sehän on ollut jo vuosia lepotilassa.
- Anonyymi00011
Olen pannut kaikilla tanssilavoilla paljaalla pimuja 🤠
- Anonyymi00029
Olethan juttujesi perusteella jopa kaivoskuilua pannutpaljaalla. Joten en usko.
- Anonyymi00012
Kevätniemessä oli lava. Nyt on öljy tehdas vailla tanssijoita🕺💃
- Anonyymi00013
Pärnänvaaralla oli aikoinaan tanssilava. -60 luvun puolivälissä oli vielä rauniot jäljellä, en tiedä onko enää, ei ole tullut sen koommin käytyä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pärnänvaaralla oli aikoinaan tanssilava. -60 luvun puolivälissä oli vielä rauniot jäljellä, en tiedä onko enää, ei ole tullut sen koommin käytyä.
Timitran-niemen lava, homoja
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Timitran-niemen lava, homoja
Timitran lavan aikaan ei oltu keksitty vielä homoja? Homous räjähti valtoimeksi 2000 luvulla, kun sitä piti saada joka elokuvaan ja televisio ohjelmaan. Nykynuoret on järkijään homoja ja lesboja, koska se selittää kovan syntyvyyden laskun.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Timitran lavan aikaan ei oltu keksitty vielä homoja? Homous räjähti valtoimeksi 2000 luvulla, kun sitä piti saada joka elokuvaan ja televisio ohjelmaan. Nykynuoret on järkijään homoja ja lesboja, koska se selittää kovan syntyvyyden laskun.
Saiko kukaan tussua Timitran lavalla? Pinppiä? Toosaa jne.pinperoo paljaalla
- Anonyymi00030
Ja ilman öljyä( mönjää).
- Anonyymi00015
Styletorille lava. Puut ainaki kaadettu lavaa varten, sopivaa lautatavaraa. 9 euroset kuntoutujat naputtelemaan nauloja.
- Anonyymi00016
Minä yleensä tanssilavoilla pidin sitä oikeassa lahkeessa. Kyllä oli matkaan lähtijöitä 🤔
- Anonyymi00018
Lavan tauti on lahkeessas.
- Anonyymi00019
Lavantauti tarttuu helposti kuorma-autosta toiseen.
- Anonyymi00020
Hiirilavan tauti tarttuu tanssilavantautia pahemmin kuin pelkkä lavantauti.
- Anonyymi00023
Juustoa haluttaa ja lavat ovat kipeät. Onko minulla nyt hiirilavantauti 😷
- Anonyymi00024
Tavan emmentaalia vai koskikallion laskian juustoa.
- Anonyymi00025
Kevätniemen lavalla oli Kevätniemen Kehän nyrkkeilijöitä kehässä, ettei kukaan pullikoisi. Jos yritti oli kanveesissa 3,2 sekunnissa.
- Anonyymi00032
Koskikallion kesä 1982. Eput, Hassisen Kone jne. Kaikki sen ajan kotimaiset huippuesiintyjät.
- Anonyymi00034UUSI
Dio, Anthrax,Ozzy, ja Metallicakin pyörähtivät ennen woodstocia
- Anonyymi00033UUSI
Kondomin käyttö olisi ollut silloinkin suotavaa.
Nyt on sitten näitä vatipäitä koko Lieksa täynnä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735860KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2744730Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro131412- 1051347
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071248Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191201