Varmaan aika yleisiä nuohoojilla nämä uhvohavainnot On, kun välillä kuitenkin katselevat taivaalle, kun katolla touhuavat useeasti.
Nuohoajien havainnot yleisiä
6
121
Vastaukset
- -Ô-Ô-
Liikkuvat nokipisteet silmissä ovat yleensä vaarattomia ja haihtuvat ajan kuluessa, mutta pitkään jatkuessaan vaativat silmälääkärin tarkastusta.
- Pimeän lapset
Katontekijät taitaa olla katolla katselemassa vielä nuohoojiakin useammin tai ainakin pidempään kerrallaan. Tiedä sitten missä määrin nuohoojat, katontekijät ja mitä ammattiryhmiä korkealla nyt työskenteleekään näkee ufoja. Pimeässä jos työskentelisisivät niin voisi havainnot lisääntyä (sekä vahingot) siitä mitä ne on valoisassa työskennellessä.
- työturvallisuus
Ei kai katoilla työskentelevät jouda ylospäin katselemaan. Voi olla vaarallistakin.
- Pimeän lapset
Pitäähän sitä selkääkin välillä oikaista ja silloin voi vähän taivaallekin katsella. Ja tauot voi viettää kahvia siemaillen vaikka selällään, riippuen missä vaiheessa työ on.
- äougböivv
Itse työskentelin radiomastoissa. Niissä näki taivasta, vaikka katseli vaan suoraan eteenpäin. Puut kun olivat kaukana kantapäiden alla.
UFO:ja en kuitenkaan nähnyt. - rockettirolli-inssi
mun sisko on sahalla duunissa ja mää nasalla
http://www.youtube.com/watch?v=glWqX4diG1Q&feature=related
:o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372