Carmolis-tippoja myydään Suomessa aivan eri käyttötarkoitukseen kuin tippojen valmistusmaassa Itävallassa. Miksi näin? Suomessa käyttötarkoituksena ovat:
* Hengitysteille
o Tukkoiseen oloon
o Karhealle kurkulle
o Hengityksen raikastamiseen
o Höyryhengitykseen
* Vatsalle
o Ylikylläiseen oloon
o Nipistelevälle vatsalle
* Ulkoisesti iholle siveltynä
o Rasittuneille lihaksille
o Kutiaviin hyttysenpistoihin
http://www.valioravinto.fi/carmolis-yrttitipat
Itävallassa taas:
Magenverstimmung, Erkältungsgefahr, Nervosität, Einschlafschwierigkeiten, Unwohlsein bei Reisen, bei Kost – und Klimawechsel, Wetterfühligkeit, Unruhe, Gereiztheit, Stress, Erschöpfung, Abgespanntheit
(Mahankiristykseen, vilustumiseen, nukahtamisvaikeuksiin, matkapahoinvointiin, ruoan aiheuttamaan pahoinvointiin, ilmastonvaihdoksen aiheuttamiin vaivoihin, sään aiheuttamiin tuntemuksiin, rauhattomuuteen, stressiin, jännittämiseen jne.)
http://www.dr-schmidgall.at/7-0-Carmol.htm
Carmolis - kuka huijaa?
Tahdon tietää!
4
1100
Vastaukset
- 18+9
Suomessa on onneksi vähän rauhallisempaa tuo markkinointi. Ei saa ihan kaikkea väittää, millä ei ole katetta.
- Matkapahoinvoiva
Mulle myytiin juuri tänään carmolis tippoja matkapahoinvointiin, mutta itse tipat tekivät kyllä etovan olon pahan maun vuoksi :(
- ödd
carmolis karkkeja suosittelen kyllä kipeälle kurkulle.
- korvakipuun.
Ite oon pari kertaa yöllä heränny korvakipuun ja laittanu carmolista korvaan. Ensin tulee vielä kipeämmäksi, kunnes kipu menee ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205