emätin tulehdus, kokemuksia

flagyl

Onko kukaan täällä syönyt flagyl kuuria emätintulehdukseen raskauden aikana? Minulle kirjoitettiin kyseinen resepti ja saan aloittaa sen rv 16, nyt on rv 15 tasan.

Minulta otettiin labrassa pumpulipuikolla näyte kohdunsuulta, en tiedä mitä siitä tarkemmin olisi pitänyt näkyä mutta puhdas se oli. Olin tänään neuvolalääkärillä ja teki gyne tarkastuksen ja näytti siistiltä kaikinpuolin.

Oireina on kuitenkin todella pahalle haiseva valkovuoto sekä kutina. Päädyttiin siksi kokeilemaan flagylia.

Onko muita jotka on ko kuurin syönyt ja millä syillä se teille on kirjoitettu? Onko bakteerivagioosin tutkimiseen olemassa joku eri testi, tietääkö joku??

Toivon todella että pääsen näistä erittäin iljettävästä oireista eroon kyseisellä lääkkeellä. Silti mietin että voisko se olla jotain muuta .. siis onko kamala haju myös jossain muussa kuin bakteeri vaginoosissa oireena ??

Tietääkö kukaan? Kokemuksia kiitos!

7

2567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flagyl comp

Mulla oli emätintulehdus n.vuosi sitten,samat oireet kuin sulla. Flagyl -kuuri siihen! sain 10 puikon satsin,josta lääkäri kehoitti käyttämään vain 5 kapselia 5:nä iltana.,ja loput laittamaan jemmaan. Jemmassa on edelleen ja tuo5 puikon satsi auttoi!! Raskaana en kylläkään ollut...

• Dhu

Mulla menossa nyt viikot 15 5 ja täälläkin Flagyl. Aloitin maanantaina ja viiden päivän satsin sain sitä. Syynä mulla se, että viime viikon perjantain neuvolalääkärikäynnillä lekuri oli sitä mieltä, että on niin runsaasti valkovuotoo, et viittais emätintulehdukseen. Näyttäis auttavan, toivottavasti ei tartte toista kuuria :)

• Femiflor

Kannattaa toki tehdä niin kuin lääkäri on neuvonut - itse olen kuitenkin syönyt bakteerivaginoosiin Femifloria (www.femiflor.fi) sekä ennen raskautta että raskauden aikanakin.

• ulyrukr

No ei mitkään maitohappobakteerit,(femiflor) sitä tulehdusta paranna, tulehduksen ennalta ehkäisyssä ovat hyviä!

• Herrag
    • Mulla on Flagyl-kuuri ja ensi viikolla alkaa rv.16. Mulla todettiin emätintulehdus (ei hiivatulehdus). Flagyl on nyt sopinut ja ilman diagnoosia en sitä koskaan ottaisi, koska se on reseptilääke ja en halua "turhaan laittaa reseptilääkkeisiin rahaa". Minullakaan ei varsinaisesti kirvele eikä muuta, vaan on valkovuotoa ehtinyt jo vähentää. Toivottavasti se tulehdus ei uusiudu. Itekkään en halua, että odotuksen aikana vielä tulehtuu.

• mimmilijjijio

täällä sama kuuri! rv 36 3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7181
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4777
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4731
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3899
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3838
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3807
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3383
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2741
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      38