Kyselisin muilta Naramigin käyttäjiltä, onko teille tullut lääkkeestä minkäänlaisia jälkioireita? Kokeilin kyseistä lääkettä eilen ensimmäistä kertaa. Lääke tehosi yllättävän hyvin migreeniin, käytännössä poisti säryn kokonaan. Sivuoireitakaan en saanut muuta kuin pakkausselosteessa mainitun rintakivun, mikä kesti n.6 tuntia ja myönnettäköön kyllä, tuntui melko ikävältä.
Sen sijaan tämä lääkkeenoton jälkeinen päivä on ollut todella outo. Pää tuntuu olevan puuroisempi kuin eilen. Olo on todella omituinen. Huonovointisuutta, tuntohäiriöitä päässä, väsyttää eikä ajatukset pysy kasassa, mielessä pyörii ihan ihmeellisiä asioita ja välillä olen jopa pelännyt jotain, en tiedä mitä. Näköhäiriöitä on ollut aika paljon, pyörryttänytkin ja välillä on tuntunut että on "pätkäissyt" eli luulin ruokalassa rojahtavani pöydän päälle mutta en ollutkaan kaatunut. Yritin googletella lääkkeestä infoa, mutta en oikein löytänyt mitään. Joku mainisti jossain keskustelussa samaa, että Naramigista tulee kauheat jälkioireet mutta ei selittänyt asiaa tarkemmin.
Useita migreenilääkkeitä olen kokeillut, mutta ei ole tällaista vaikutusta kyllä millään ollut. Sääli siinä mielessä, kun lääke tehosi niin hyvin itse kohtaukseen ja poisti kivun, mutta ei ole kiva olla seuraavan päivänä hautomassa itsemurhaa. Miten teillä muilla Naramigin käyttäjillä on käyttö sujunut?
Naramig ja
jälkioireet
1
1926
Vastaukset
Minulla Naramig tehosi tosi hyvin eikä tullut mitään sivuvaikutuksia. Nyt olen jo ikääntynyt eikä ole enää migreeniä. Tytär sai tosi heikon olon toisesta, yleisesti käytetystä, migreenilääkkeestä ja pyysi lääkäriltä Naramig-reseptin. Lääkäri oli ihmeissään, kun Naramig oli paljon kalliimpaakin. Tyttärellekin se on ollut hyvä lääke ilman sivuvaikutuksia, joskin hän sai lääkäriltä myös tietää, että parasetamoli yhdistettynä pahoinvointilääkkeeseen on tehokas apu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1434598Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik42320Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3532272Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481921- 1081863
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4641836Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4841650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571569Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4961392Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat451350