Naramig ja

jälkioireet

Kyselisin muilta Naramigin käyttäjiltä, onko teille tullut lääkkeestä minkäänlaisia jälkioireita? Kokeilin kyseistä lääkettä eilen ensimmäistä kertaa. Lääke tehosi yllättävän hyvin migreeniin, käytännössä poisti säryn kokonaan. Sivuoireitakaan en saanut muuta kuin pakkausselosteessa mainitun rintakivun, mikä kesti n.6 tuntia ja myönnettäköön kyllä, tuntui melko ikävältä.

Sen sijaan tämä lääkkeenoton jälkeinen päivä on ollut todella outo. Pää tuntuu olevan puuroisempi kuin eilen. Olo on todella omituinen. Huonovointisuutta, tuntohäiriöitä päässä, väsyttää eikä ajatukset pysy kasassa, mielessä pyörii ihan ihmeellisiä asioita ja välillä olen jopa pelännyt jotain, en tiedä mitä. Näköhäiriöitä on ollut aika paljon, pyörryttänytkin ja välillä on tuntunut että on "pätkäissyt" eli luulin ruokalassa rojahtavani pöydän päälle mutta en ollutkaan kaatunut. Yritin googletella lääkkeestä infoa, mutta en oikein löytänyt mitään. Joku mainisti jossain keskustelussa samaa, että Naramigista tulee kauheat jälkioireet mutta ei selittänyt asiaa tarkemmin.

Useita migreenilääkkeitä olen kokeillut, mutta ei ole tällaista vaikutusta kyllä millään ollut. Sääli siinä mielessä, kun lääke tehosi niin hyvin itse kohtaukseen ja poisti kivun, mutta ei ole kiva olla seuraavan päivänä hautomassa itsemurhaa. Miten teillä muilla Naramigin käyttäjillä on käyttö sujunut?

1

2619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla Naramig tehosi tosi hyvin eikä tullut mitään sivuvaikutuksia. Nyt olen jo ikääntynyt eikä ole enää migreeniä. Tytär sai tosi heikon olon toisesta, yleisesti käytetystä, migreenilääkkeestä ja pyysi lääkäriltä Naramig-reseptin. Lääkäri oli ihmeissään, kun Naramig oli paljon kalliimpaakin. Tyttärellekin se on ollut hyvä lääke ilman sivuvaikutuksia, joskin hän sai lääkäriltä myös tietää, että parasetamoli yhdistettynä pahoinvointilääkkeeseen on tehokas apu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4465
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27