Kyselisin muilta Naramigin käyttäjiltä, onko teille tullut lääkkeestä minkäänlaisia jälkioireita? Kokeilin kyseistä lääkettä eilen ensimmäistä kertaa. Lääke tehosi yllättävän hyvin migreeniin, käytännössä poisti säryn kokonaan. Sivuoireitakaan en saanut muuta kuin pakkausselosteessa mainitun rintakivun, mikä kesti n.6 tuntia ja myönnettäköön kyllä, tuntui melko ikävältä.
Sen sijaan tämä lääkkeenoton jälkeinen päivä on ollut todella outo. Pää tuntuu olevan puuroisempi kuin eilen. Olo on todella omituinen. Huonovointisuutta, tuntohäiriöitä päässä, väsyttää eikä ajatukset pysy kasassa, mielessä pyörii ihan ihmeellisiä asioita ja välillä olen jopa pelännyt jotain, en tiedä mitä. Näköhäiriöitä on ollut aika paljon, pyörryttänytkin ja välillä on tuntunut että on "pätkäissyt" eli luulin ruokalassa rojahtavani pöydän päälle mutta en ollutkaan kaatunut. Yritin googletella lääkkeestä infoa, mutta en oikein löytänyt mitään. Joku mainisti jossain keskustelussa samaa, että Naramigista tulee kauheat jälkioireet mutta ei selittänyt asiaa tarkemmin.
Useita migreenilääkkeitä olen kokeillut, mutta ei ole tällaista vaikutusta kyllä millään ollut. Sääli siinä mielessä, kun lääke tehosi niin hyvin itse kohtaukseen ja poisti kivun, mutta ei ole kiva olla seuraavan päivänä hautomassa itsemurhaa. Miten teillä muilla Naramigin käyttäjillä on käyttö sujunut?
Naramig ja
jälkioireet
1
2654
Vastaukset
Minulla Naramig tehosi tosi hyvin eikä tullut mitään sivuvaikutuksia. Nyt olen jo ikääntynyt eikä ole enää migreeniä. Tytär sai tosi heikon olon toisesta, yleisesti käytetystä, migreenilääkkeestä ja pyysi lääkäriltä Naramig-reseptin. Lääkäri oli ihmeissään, kun Naramig oli paljon kalliimpaakin. Tyttärellekin se on ollut hyvä lääke ilman sivuvaikutuksia, joskin hän sai lääkäriltä myös tietää, että parasetamoli yhdistettynä pahoinvointilääkkeeseen on tehokas apu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1282455Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182191Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1731922Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82401428Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271289Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861154Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102988- 84917
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70882Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45800