S-type harkinnassa

Jaguar harkinnassa

Mitkäs on entisillä tai nykyisillä omistajilla fiilikset ja kokemukset kyseisestä mallista 3.0 v6 koneella? Tarjoaako 4.0 V8 paljonkin parempaa suorituskykyä ja tasaisuutta kuin tuo v6? Tarjontaa ihan hyvinkohtuullisilla hinnoilla sekä kotimaassa että ulkomailla.

6

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExStype

      Mulla oli Saksasta uitettu useamman vuoden. Hyvä auto, ei lainkaan vikoja (=yleistä Jaggeissa), on upea ajaa ja selkään taputtelijoita riittää. Täällä olevien tyhjätaskujen jutuista ei juurikaan kannata välittää. Kateutta herättää tietekin, kun haluaisi mutta ei koskaan voi saada kun ei osaa tehdä mitään mistä maksettaisiin.

      Se, että kannattaako ostaa V6 vai V8 on mista fiiliksistä kiinni. Mulla oli V8, mutta varmasti pienemmälläkin pärjää. Suosittelen. Sinne se menee hyvin Audien, Bemujen ja Mersujen joukkoon - erilaisia, mutta kaiki erittäin hyviä.

    • jk ljom 'äjlm ä

      Eipä taida montaa jaggen omistajaa suolen palstoilla heilua. Ja jos joku sattuu olemaan, ei se ainakaan hauku autoaan.

      Itteä aavistuksen kiinnostaa, halpoja hintaisekseen. Vaan olen päättänyt ajaa mersulla niin kauan, kuin mahdollista, eikä tässä ole mitään kiirettä ajatella auton vaihtamista, kaitpa tuo toiset kakskymmentä vuotta kestää. Oletettavasti kauemmin kuin kuski.

      Noissa vähän harvinaisemmissa autoissa otettava huomioon, ne ei välttämättä ole hyviä ainoiksi autoiksi, etenkään jos ajaa paljon. Merkkikorjaamoita ei ihan jokaisessa tuppukylässä, eikä osia saa tarvikeliikkeestä.

      Koneeseen vähän turha ottaa kantaa, äärettömän harva ja harvoin hyötyy suuritehoisesta koneesta. Onhan se tietenkin "mageeta", jos on iso kone, mutta siihenpä se käytännön hyöty jääkin.

      Mutta se on totta, S- jaggea saa sopuhintaan. Samalla rahalla ei hääviä riisipussia saa. Tossa jokin aika sitten kattelin mäkin tarjontaa joutessani. Yks mikä pisti silmiin, suomessa tilanneet erittäin usein auton valkoisella sisutuksella. Harvemmassa muun värisiä, ainakaan silloin. Mulla ei auton väri sinällään merkitse paljoa, mutta konttori saisi olla jonkin muun värinen, siellähän sitä istuu kun ajaa.

    • ROI - 8xx

      Ei ole kokemusta 3-litraisesta, itselläni on -03 S-Type R. Sehän on itsestä kiinni, mikä suorituskyky riittää, eiköhän kyyti 3-litraisellakin ole kuitenkin juhlavaa. Itse ostin R:n kaverin faijalta, kun tiesin auton historian, pienempikin kone riittäisi.

      Merkin harvinaisuus tietty hieman hankaloittaa huoltoja ja korjauksia, mutta varaosien hinnat pysyy tällaisen tavallisen työssäkäyvän kaverin kannalta aisoissa, kun tilaa esim. tuolta http://www.britishparts.co.uk/ ja tekee itse, mitä osaa, ja teettää loput normaalissa autokorjaamossa. Pääkaupunkiseudulla on myös Jaguareihin erikoistunut kohtuuhintainen liike Jag-Finn Ky. Inchapella saa sitten varautua paksun lompakon kanssa, kuulemma.

      Ja S-Type ei ole mitenkään erikoisen vikaherkkä, ei ne käyttökulut mitään järkyttäviä ole.

      Suosittelen kyllä ostamaan sen verran uuden, että on ZF:n automaattiloota, jos automaattia katselet. Ero vanhempiin on iso.

      • Jagge käy ja kukkuu

        2005 mallista ylöspäin on Jagge laatukamaa ja toimii ilman ongelmia, koneen koko sitten riippuu siitä paljonko polttoainetta haluaa polttaa.
        Dieselkin on hyvä vaihtoehto ja ainahan monisylinterisen ääni on hienoa kuultavaa.
        Jaggessa hinta laatusuhde on kohdallaan, verhoilut aitoa nahkaa myös koelauta, ei nitise eikä narise.
        Käytettynä järkiostos, mutta herättää paljon kateutta josta voi tulla ongelmaa, ei sovi ainakaan yrittäjälle.
        Itsellä ollut pari kappaletta ja huollot ovat samaa hintaluokkaa kuin muillakin merkeillä, tekniikka pelaa ja takuu 3 vuotta ilman kilometrirajoituksia.


    • Jag S

      3-litrainen bensa V6 S-type vm 2000, ollut jo 6 vuotta. Pehmeästi kulkee, vie vähemmän polttoainetta kuin V8 ja liikkuu riittävän ripeästi. Voin suositella. Toki V8 on ärhkämpi, mutta V6 on mukavampi lompakolle. Hyvin on pelittänyt, ajettu jo yli 230tkm eikä mitään isompaa vikaa ole ollut. Ainoat huollot ovat olleet normaaleja kulumisista johtuvia (jarrulevy, -palat, ym).

    • Jagge on top of the

      Osta Jagge.
      Nautinnollista ajelua.
      Varmista huoltokirjan tiedot.
      Kauppa vain jos luotat annettuihin tietoihin!
      Mukavaa menoa ja kateellisia naapureita!
      Go 4 it!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe