Joo kokeilin tollasta viime kesänä kun oli tarkoitus ehkä ostaa tutulta mutta enhän minä tuommosta ostanu kun veteli ja nyki niin hvetisti kiihdytyksissä... Onko tuo normaalia kyseiselle mallille vai saattoiko tossa olla renkaat tai alustan osia rikki? Hinnat alkaa olemaan kohtuutasolla ja voimaa olisi kyllä kivasti. Mites talviajo sujuu noilla tehoilla muuten?
Vastaukset 4
- Etuveto on syvältä..
Se on se vetely aivan normaalia tehokkaassa etuvetoisessa.
- tietoaaa
Oman kokemuksen mukaan ei kannata ostaa, kyl vetelee paljon enemmän ku muut samas teholuokas olevat etuvedot ja olen ajellu lastutella Ford Focus St (270hp) ja Opel Astra OPC lastulla ja muilla virityksillä (280hp).. Osta mielummin tollanen Focus tai Astra OPC
- tyyppillinen jenkki
Ainakin autolehtien testeissä haukuttiin ajoltaa ala-arvoiseksi ja ihmeteltiin mihin nuo tehoa katoavat.
- regegreg
Etuveto paljon tehoa = perseestä ja aivan turhaa. Neliveto paljon tehoa=yliveto ja parasta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522