ei venäläiset taustajoukot enään sponssaa boatmania

afdfgd

Protestit yrityksestä Boatman Group Oy viimeisen 3kk ajalta

10.1.20122 800 € Velkojana: Lvi Rinne Oy

16.1.2012502 € Velkojana: Lindorff Oy

16.1.201286 € Velkojana: Lindorff Oy

23.12.20112 460 € Velkojana: Lindorff Oy

26.12.2011123 € Velkojana: Lindorff Oy

21.12.2011220 € Velkojana: Lindorff Oy

28.11.20111 170 € Velkojana: Lindorff Oy

16

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serGARGF

en taida enään pankit taipua firman pankkitakauksiin veneoston
      yhteydessä. Osta jos uskallat. Kohta on mustikkamaan tukikohta
      myynnissä.

• kjöpkjpj

netissä olevien tietojen mukaan on pääoma pakkasella.
        3 viime vuoden aikana tappiota n 600.000 €
        myynti n 4-5 venettä vuodessa. milloin kaatuu ?

• paha enne

Aamulenkkini suuntautui Mustikkamaan ohi perjantaina, Boatmanin lukkia pantiin lavalle!

• dvswer

voitko suomentaa ! lukkia pantiin lavalle

• suomeksi
        dvswer kirjoitti:

Taitaa tarkoittaa sitä, mikä yleisemmin kulkee traveliftin nimellä. Siis veneiden nostoon ja siirtelyyn tarkoitettu vehje.

• Saas nähdä
        dvswer kirjoitti:

= veneiden nosto- ja siirtolaite laitettiin rekan lavetille tai lavalle ilmeisesti siirrettäväksi jonnekin muualle joko pysyvästi tai lyhyemmäksi aikaa.

Siis tämän näköinen laite on lukki
        http://www.penelope.fi/kesa2008/k_huolto/images/huolto_20.jpg

• 17

Mistä lähtien sillä kaatopaikalla muka lukki on ollut?

• RUiSSIA

Venäjälle lähti, näin rekan rekisterikilvet. RU

• Kabotaasia

Varmasti oli

• Q

Se lukki mikä siellä on veneitä siirrellyt, on kylläkin sen naapuritelakan.... Joten siltä osin huhu koski naapuri firmaa :-)

• 1+1=2

Olikin helppo yhteenlasku tuon jutun osalta. Sitä naapurifirman laitetta ei kyllä lukiksi voi kutsua, mutta se on toinen juttu. Se on sublift, puolisukeltava nosturi. Ja se vehje palaa sinne naapuriin luultavasti jo huomenna, kun on ensin siirtänyt veneet messuhallista ulos. Aikaa on hallin tyhjennykseen varattu puolitoista vuorokautta.

• bava sucks
        1+1=2 kirjoitti:

Olikin helppo yhteenlasku tuon jutun osalta. Sitä naapurifirman laitetta ei kyllä lukiksi voi kutsua, mutta se on toinen juttu. Se on sublift, puolisukeltava nosturi. Ja se vehje palaa sinne naapuriin luultavasti jo huomenna, kun on ensin siirtänyt veneet messuhallista ulos. Aikaa on hallin tyhjennykseen varattu puolitoista vuorokautta.

Jaa että olikin puolisukeltava uutisankka?

• Ei venebusineksessa

Mistä kumpuaa tuon tketjun aloittajan tarve mollata Jonia ja hänen firmaansa,
      ..... kateudesta ?
      Tunnen toki kaverin minäkin ja tiedän että monien asioiden hoitamisessa olisi ollut parantamisen varaa, mutta en silti ymmärrä tätä julkista mollaamista.

Venäläisten sponsoroinnista tai sen loppumisesta tässä yritystoiminnassa tuskin on kyse. Jos luulet yrittämisen alalla olevan niin helppoa, ainahan voit aloittaa busineksen itse kun osaat varmasti asiat niin paljon paremmin hoitaa. Nyt kun Boatmannilla on vaikeuksia, voi Bavarian edustuskin olla helposti saatavissa.

Eli siitä vaan yrittämään ja näyttämään että osaat muutakin kun mollata toisia ja riepotella nimettömänä nettisivuilla heidän epäonnistumisiaan.

• Niin metsä vastaa

Mä ainakin olen kärsinyt ko herran täysin välinpitämättömästä asenteesta niin paljon, että saan kyllä henkistä tyydytystä siitä mitä huonommin hänellä menee. Ja edelleen lupaan korkata sen samppanjapullon, kun firma menee konkurssiin.
        Eikä ole mistään kateudesta kiinni.

• 18+3
        Niin metsä vastaa kirjoitti:

Mä ainakin olen kärsinyt ko herran täysin välinpitämättömästä asenteesta niin paljon, että saan kyllä henkistä tyydytystä siitä mitä huonommin hänellä menee. Ja edelleen lupaan korkata sen samppanjapullon, kun firma menee konkurssiin.

Olen aikalailla samaa mieltä kanssasi. En tiedä, mitä ruotsinkieliset asiakkaat ajattelevat JL:stä. Ehkä tämä meidän suomenkielisten asiakkaiden saama palaute johtuukin kielitaidosta? Ehkä JL pystyy kommunikoimaan ystävällisemmin ruotsiksi? Voisiko joku ruotsinkielinen asiakas kommentoida tätä.

• En todella kadehdi
        Niin metsä vastaa kirjoitti:

Olen ostanut kyseisen henkilön toimittamana kolme venettä: ensimmäisen, viimeisen ja ainoan. Toista kertaa en asiakkaaksi ryhtyisi vaikka mitä lupaisi, koska luottamus on täysin mennyttä.

En todellakaan kadehdi henkilöä, joka jättää sovitut työt tekemättä ja täysin häpeämättä kertoo asiakkaalle kaiken olevan valmiina. Valehtelusta kiinni jäämminen ei edes mitenkään nolostuttanut häntä.

Voin vain kauhulla kuvitella, kuinka jostakin kauempaa Suomesta tullut ensiveneen noutaja on tullut perheineen ja varusteineen Mustikkamaan murskaamolle aikomuksenaan lähteä ensipurjehdukselle veneellä, jonka on luvattu olevan täysin valmiina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53