Protestit yrityksestä Boatman Group Oy viimeisen 3kk ajalta
10.1.20122 800 € Velkojana: Lvi Rinne Oy
16.1.2012502 € Velkojana: Lindorff Oy
16.1.201286 € Velkojana: Lindorff Oy
23.12.20112 460 € Velkojana: Lindorff Oy
26.12.2011123 € Velkojana: Lindorff Oy
21.12.2011220 € Velkojana: Lindorff Oy
28.11.20111 170 € Velkojana: Lindorff Oy
ei venäläiset taustajoukot enään sponssaa boatmania
16
1082
Vastaukset
- serGARGF
en taida enään pankit taipua firman pankkitakauksiin veneoston
yhteydessä. Osta jos uskallat. Kohta on mustikkamaan tukikohta
myynnissä.- kjöpkjpj
netissä olevien tietojen mukaan on pääoma pakkasella.
3 viime vuoden aikana tappiota n 600.000 €
myynti n 4-5 venettä vuodessa. milloin kaatuu ?
- paha enne
Aamulenkkini suuntautui Mustikkamaan ohi perjantaina, Boatmanin lukkia pantiin lavalle!
- dvswer
voitko suomentaa ! lukkia pantiin lavalle
- suomeksi
dvswer kirjoitti:
Taitaa tarkoittaa sitä, mikä yleisemmin kulkee traveliftin nimellä. Siis veneiden nostoon ja siirtelyyn tarkoitettu vehje.
- Saas nähdä
dvswer kirjoitti:
= veneiden nosto- ja siirtolaite laitettiin rekan lavetille tai lavalle ilmeisesti siirrettäväksi jonnekin muualle joko pysyvästi tai lyhyemmäksi aikaa.
Siis tämän näköinen laite on lukki
http://www.penelope.fi/kesa2008/k_huolto/images/huolto_20.jpg - 17
Mistä lähtien sillä kaatopaikalla muka lukki on ollut?
- RUiSSIA
Venäjälle lähti, näin rekan rekisterikilvet. RU
- Kabotaasia
Varmasti oli
- Q
Se lukki mikä siellä on veneitä siirrellyt, on kylläkin sen naapuritelakan.... Joten siltä osin huhu koski naapuri firmaa :-)
- 1+1=2
Olikin helppo yhteenlasku tuon jutun osalta. Sitä naapurifirman laitetta ei kyllä lukiksi voi kutsua, mutta se on toinen juttu. Se on sublift, puolisukeltava nosturi. Ja se vehje palaa sinne naapuriin luultavasti jo huomenna, kun on ensin siirtänyt veneet messuhallista ulos. Aikaa on hallin tyhjennykseen varattu puolitoista vuorokautta.
- bava sucks
1+1=2 kirjoitti:
Olikin helppo yhteenlasku tuon jutun osalta. Sitä naapurifirman laitetta ei kyllä lukiksi voi kutsua, mutta se on toinen juttu. Se on sublift, puolisukeltava nosturi. Ja se vehje palaa sinne naapuriin luultavasti jo huomenna, kun on ensin siirtänyt veneet messuhallista ulos. Aikaa on hallin tyhjennykseen varattu puolitoista vuorokautta.
Jaa että olikin puolisukeltava uutisankka?
- Ei venebusineksessa
Mistä kumpuaa tuon tketjun aloittajan tarve mollata Jonia ja hänen firmaansa,
..... kateudesta ?
Tunnen toki kaverin minäkin ja tiedän että monien asioiden hoitamisessa olisi ollut parantamisen varaa, mutta en silti ymmärrä tätä julkista mollaamista.
Venäläisten sponsoroinnista tai sen loppumisesta tässä yritystoiminnassa tuskin on kyse. Jos luulet yrittämisen alalla olevan niin helppoa, ainahan voit aloittaa busineksen itse kun osaat varmasti asiat niin paljon paremmin hoitaa. Nyt kun Boatmannilla on vaikeuksia, voi Bavarian edustuskin olla helposti saatavissa.
Eli siitä vaan yrittämään ja näyttämään että osaat muutakin kun mollata toisia ja riepotella nimettömänä nettisivuilla heidän epäonnistumisiaan.- Niin metsä vastaa
Mä ainakin olen kärsinyt ko herran täysin välinpitämättömästä asenteesta niin paljon, että saan kyllä henkistä tyydytystä siitä mitä huonommin hänellä menee. Ja edelleen lupaan korkata sen samppanjapullon, kun firma menee konkurssiin.
Eikä ole mistään kateudesta kiinni. - 18+3
Niin metsä vastaa kirjoitti:
Mä ainakin olen kärsinyt ko herran täysin välinpitämättömästä asenteesta niin paljon, että saan kyllä henkistä tyydytystä siitä mitä huonommin hänellä menee. Ja edelleen lupaan korkata sen samppanjapullon, kun firma menee konkurssiin.
Eikä ole mistään kateudesta kiinni.Olen aikalailla samaa mieltä kanssasi. En tiedä, mitä ruotsinkieliset asiakkaat ajattelevat JL:stä. Ehkä tämä meidän suomenkielisten asiakkaiden saama palaute johtuukin kielitaidosta? Ehkä JL pystyy kommunikoimaan ystävällisemmin ruotsiksi? Voisiko joku ruotsinkielinen asiakas kommentoida tätä.
- En todella kadehdi
Niin metsä vastaa kirjoitti:
Eikä ole mistään kateudesta kiinni.Olen ostanut kyseisen henkilön toimittamana kolme venettä: ensimmäisen, viimeisen ja ainoan. Toista kertaa en asiakkaaksi ryhtyisi vaikka mitä lupaisi, koska luottamus on täysin mennyttä.
En todellakaan kadehdi henkilöä, joka jättää sovitut työt tekemättä ja täysin häpeämättä kertoo asiakkaalle kaiken olevan valmiina. Valehtelusta kiinni jäämminen ei edes mitenkään nolostuttanut häntä.
Voin vain kauhulla kuvitella, kuinka jostakin kauempaa Suomesta tullut ensiveneen noutaja on tullut perheineen ja varusteineen Mustikkamaan murskaamolle aikomuksenaan lähteä ensipurjehdukselle veneellä, jonka on luvattu olevan täysin valmiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743