Ostaisin mangaa :)

Manganarkkari

Olisiko kellään myynnissä suomankielisinä: Fruits basket, Kamikaze kaitou Jeanne, Cherry juice, Time stanger Kyoko? Olen yrittänyt etsiä käsiini näitä sarjoja mutta en ole löytänyt. Tuo Time stanger Kyoko on kuulemma pysyvästi loppuunmyyty, joten se varsinkin olisi hyvin tervetullut. Pokkareiden kunnolla ei niin ole väliä kunhan niitä vaan pystyy lukemaan. Ostan myös muitakin romanttisia tai fantasia mangapokkareita jos vaan löytyy jotain kiinnostavia.

13

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Divareita ja kirppareita kiertämään, käytettyä suomenkielistä mangaa saa nykyään käytettynä ihan kohtuu hintaan, joskus jopa sikahalvalla. Divarihinnat 2-4 €, kirppareilla 0,50-4 €.

      Hyvin varustetuilla divareilla sattaa olla myös vanhoja, käyttämättömiä, numeroita - luonnollisesti ovh. hintaan, 5-7 €.

    • Anime Loove

      Divarit ja kirpparit olis hyvä sun käydä kiertämässä itekkin ostin paikallisesta Divarista ekat manga pokkarit :))

      • Manganarkkari

        Olen pahoillani, mutta ostin jo tuon koko sarjan. Tällä hetkellä kiikarissa on Time stranger Kyoko ja Fruits Basket kolme vikaa osaa. Mistäköhän löytys?


    • Sanoit että romanttinen ja fantasiamanga kiinnostaa... Mulla olisi Full Moon Wo Sagashitea osat 2-7. Kiinnostaisiko ostaa?

    • Manganarkkari

      Kiitos mutta ei kiitos, minulla on jo ne.

    • AnimeDyykkari

      Kajaanin anttilassa löytyy fruitbaskettia suomeksi kaikkijaksot. Muahhahhaa. Itse kävin ostamassa kaikki kuusi levyä kympillä.

    • Oi! Lyötysköhän Kuopiosta?

      • wick88

        Multa löytyis:

        Bleach 1-3 ja 13-16 (5e postinee/kpl)
        Claymore 1-2 (7e postinee/kpl)
        Yongbi the invincible 1-3 ( 5€/kpl postinee)
        Lycanthrope: Leo ( 7€ postinee)

        Yhteyden otot:
        [email protected]

        Jos joku ottaa useamman kirjan ni keskustellaan hinnasta uudestaa!!


    • Haltsu
    • Ratkaisu lähes aina!

      huuto.net!!!

    • MANGAAAA

      Hei, oisitko kiinnostunut, tai olisiko sulla frendiä/frendejä jotka haluisivat ostaa manga juttuja? :>
      Mulla on näitä vino pino ja haluisin saada pois kun muutto lähestyy!

      Myynnissä olevat mangat:
      Salapoliisi Conan osat 1-57 [Egmont -kustannus]
      Naruto osat 1-14 [Sangatsu manga]
      Fruits Basket osat 1-12 [Sangatsu manga]
      Inuyasha osa 42 [Egmont -kustannut]
      Yonen Buzz osat 1-3 [Pauna Media Group]
      Vartijat osa 1 [Sangatsu manga]

      Muuta:
      Fruits Basket animeboksi
      Christopher Hart: Piirrä mangaa! Chibin piirtämisen taito -piirto-opas
      Christopher Hart: Piirrä mangaa! Chibit ja Furryt -piirto-opas
      Christopher Hart: Piirrä mangaa! Bishoujo -piirto-opas

      Ota yhteyttä s-postilla!
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe