Ostaisin mangaa :)

Manganarkkari

Olisiko kellään myynnissä suomankielisinä: Fruits basket, Kamikaze kaitou Jeanne, Cherry juice, Time stanger Kyoko? Olen yrittänyt etsiä käsiini näitä sarjoja mutta en ole löytänyt. Tuo Time stanger Kyoko on kuulemma pysyvästi loppuunmyyty, joten se varsinkin olisi hyvin tervetullut. Pokkareiden kunnolla ei niin ole väliä kunhan niitä vaan pystyy lukemaan. Ostan myös muitakin romanttisia tai fantasia mangapokkareita jos vaan löytyy jotain kiinnostavia.

13

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Divareita ja kirppareita kiertämään, käytettyä suomenkielistä mangaa saa nykyään käytettynä ihan kohtuu hintaan, joskus jopa sikahalvalla. Divarihinnat 2-4 €, kirppareilla 0,50-4 €.

      Hyvin varustetuilla divareilla sattaa olla myös vanhoja, käyttämättömiä, numeroita - luonnollisesti ovh. hintaan, 5-7 €.

    • Anime Loove

      Divarit ja kirpparit olis hyvä sun käydä kiertämässä itekkin ostin paikallisesta Divarista ekat manga pokkarit :))

      • Manganarkkari

        Olen pahoillani, mutta ostin jo tuon koko sarjan. Tällä hetkellä kiikarissa on Time stranger Kyoko ja Fruits Basket kolme vikaa osaa. Mistäköhän löytys?


    • Sanoit että romanttinen ja fantasiamanga kiinnostaa... Mulla olisi Full Moon Wo Sagashitea osat 2-7. Kiinnostaisiko ostaa?

    • Manganarkkari

      Kiitos mutta ei kiitos, minulla on jo ne.

    • AnimeDyykkari

      Kajaanin anttilassa löytyy fruitbaskettia suomeksi kaikkijaksot. Muahhahhaa. Itse kävin ostamassa kaikki kuusi levyä kympillä.

    • Oi! Lyötysköhän Kuopiosta?

      • wick88

        Multa löytyis:

        Bleach 1-3 ja 13-16 (5e postinee/kpl)
        Claymore 1-2 (7e postinee/kpl)
        Yongbi the invincible 1-3 ( 5€/kpl postinee)
        Lycanthrope: Leo ( 7€ postinee)

        Yhteyden otot:
        [email protected]

        Jos joku ottaa useamman kirjan ni keskustellaan hinnasta uudestaa!!


    • Haltsu
    • Ratkaisu lähes aina!

      huuto.net!!!

    • MANGAAAA

      Hei, oisitko kiinnostunut, tai olisiko sulla frendiä/frendejä jotka haluisivat ostaa manga juttuja? :>
      Mulla on näitä vino pino ja haluisin saada pois kun muutto lähestyy!

      Myynnissä olevat mangat:
      Salapoliisi Conan osat 1-57 [Egmont -kustannus]
      Naruto osat 1-14 [Sangatsu manga]
      Fruits Basket osat 1-12 [Sangatsu manga]
      Inuyasha osa 42 [Egmont -kustannut]
      Yonen Buzz osat 1-3 [Pauna Media Group]
      Vartijat osa 1 [Sangatsu manga]

      Muuta:
      Fruits Basket animeboksi
      Christopher Hart: Piirrä mangaa! Chibin piirtämisen taito -piirto-opas
      Christopher Hart: Piirrä mangaa! Chibit ja Furryt -piirto-opas
      Christopher Hart: Piirrä mangaa! Bishoujo -piirto-opas

      Ota yhteyttä s-postilla!
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe