Jos hedelmä ei ole ...

... ymmärtänyt WinCapitan ansiojärjestelmää sponsoreiden osalta, eikä silleen osaa vaatia valtion pussiin pyramidirahoja, niin pistättekö clubilaiset pahaksi, jos yritän opettaa häntä?

Ja mitaan ette voi...

22

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi nähtäväää

      Se on vissiin sama juttu kun kysäisisit kadulla noin vain ykskantaan jotta kulta vastaantulijalta tietysti pientä hymyä apuna käyttäen jotta käysikös touhut ???? - siin saattaa tulla sitä korvapuustia pirusesti molemminpuolin vastaukseksi ja juoksua perässä aivan riittämiin laukun pyörityksellä tehostettuna joo huudoista puhumattakaan.

      • tunnistettu luuseri

        >Se on vissiin sama juttu kun kysäisisit kadulla noin vain ykskantaan jotta kulta vastaantulijalta tietysti pientä hymyä apuna käyttäen jotta käysikös touhut ???? - siin saattaa tulla sitä korvapuustia pirusesti molemminpuolin vastaukseksi ja juoksua perässä aivan riittämiin laukun pyörityksellä tehostettuna joo huudoista puhumattakaan.

        Älä ota piimies enää suruusi,koska olet saanut siipeesi täälä parhaiten kuin kukaan, tai uskovainen mummasi kääntyy haudassaan.
        Alkoholi on huono hoitomuoto jatkuvaan typeryyteen.;)


      • en kerskaa oloani mu
        tunnistettu luuseri kirjoitti:

        >Se on vissiin sama juttu kun kysäisisit kadulla noin vain ykskantaan jotta kulta vastaantulijalta tietysti pientä hymyä apuna käyttäen jotta käysikös touhut ???? - siin saattaa tulla sitä korvapuustia pirusesti molemminpuolin vastaukseksi ja juoksua perässä aivan riittämiin laukun pyörityksellä tehostettuna joo huudoista puhumattakaan.

        Älä ota piimies enää suruusi,koska olet saanut siipeesi täälä parhaiten kuin kukaan, tai uskovainen mummasi kääntyy haudassaan.
        Alkoholi on huono hoitomuoto jatkuvaan typeryyteen.;)

        Minun siipeeni saanit ovat hyvin pieniä näitten juupelien rinnalla, miltä tuntuu viiä kaveriltaan jotta revi siitä tunnettu kaveri.


      • 85210
        tunnistettu luuseri kirjoitti:

        >Se on vissiin sama juttu kun kysäisisit kadulla noin vain ykskantaan jotta kulta vastaantulijalta tietysti pientä hymyä apuna käyttäen jotta käysikös touhut ???? - siin saattaa tulla sitä korvapuustia pirusesti molemminpuolin vastaukseksi ja juoksua perässä aivan riittämiin laukun pyörityksellä tehostettuna joo huudoista puhumattakaan.

        Älä ota piimies enää suruusi,koska olet saanut siipeesi täälä parhaiten kuin kukaan, tai uskovainen mummasi kääntyy haudassaan.
        Alkoholi on huono hoitomuoto jatkuvaan typeryyteen.;)

        Kyllä mummonikin olisi kannustanut toimintaan räkänokkia vastaan oli sentään joo puoluetta juu.


      • 96584120
        tunnistettu luuseri kirjoitti:

        >Se on vissiin sama juttu kun kysäisisit kadulla noin vain ykskantaan jotta kulta vastaantulijalta tietysti pientä hymyä apuna käyttäen jotta käysikös touhut ???? - siin saattaa tulla sitä korvapuustia pirusesti molemminpuolin vastaukseksi ja juoksua perässä aivan riittämiin laukun pyörityksellä tehostettuna joo huudoista puhumattakaan.

        Älä ota piimies enää suruusi,koska olet saanut siipeesi täälä parhaiten kuin kukaan, tai uskovainen mummasi kääntyy haudassaan.
        Alkoholi on huono hoitomuoto jatkuvaan typeryyteen.;)

        Kyllä siellä on teillä aika vastaanotto kun sille portille käytte ei kannata muista murehtia näin luulen jotta hyvin nöyränä käytte tuomiollenne. juu-u


      • 965210

        Tässä on riitämiin ympärillä näitä voitonriemuisia joilla --joolakin on nämä seurannat perässä muttä itehän vastaavat teoistaan ja nylkemisistään jutuista, ei niitä täällä ratkota, epäillykset on suuret kellä vehkeet on ja tiiänkin juu.


      • 96541
        tunnistettu luuseri kirjoitti:

        >Se on vissiin sama juttu kun kysäisisit kadulla noin vain ykskantaan jotta kulta vastaantulijalta tietysti pientä hymyä apuna käyttäen jotta käysikös touhut ???? - siin saattaa tulla sitä korvapuustia pirusesti molemminpuolin vastaukseksi ja juoksua perässä aivan riittämiin laukun pyörityksellä tehostettuna joo huudoista puhumattakaan.

        Älä ota piimies enää suruusi,koska olet saanut siipeesi täälä parhaiten kuin kukaan, tai uskovainen mummasi kääntyy haudassaan.
        Alkoholi on huono hoitomuoto jatkuvaan typeryyteen.;)

        Oli muuten turhaa möykkämistä tuossa aiemmin tuosta piimies epäilyn kirjoittajasta täähän saatoi olla kuka tahansa heles kutti joka minua jujutti.


    • 9+8541

      Mulukkeror vissiin rupeaa hyppimään nokille kyllä laki opettaa ei tertte siperiaan lähettää.

    • ootko kampi uskovain

      kannattaa se lökähousu kertoa ite juttusa ----housu

    • 968541

      Eikös mennyt arvaus nappiin het kerralla, muuta en sano mooseksen tuomittu.

    • 985421

      Tässä taasen näkee millainen uskonto näillä -housuilla on

    • 96584210

      Ei kannata tuomarin murehtia ei muutakuin rankimmat santio päälle lahkolaisille

    • 6958410

      Miehän uin niinkuin kala veesä näitten -housujen kanssa oon koulun käynyt aivan olemattomasta mutta tiedän touhut jotta opetele sitten sinäkin vaikka haisunäätien osastolla oletkin ja räpellät.

    • 9865410

      Jäi sanomatta vielä jotta tyhjänä (en venytä on niin karsia todellisuuta muutenkin)

    • 6952

      Hae uskonnosta apua jos et muuten selviä kaikkihan meille anteeksi annetaan jotta viivalla ollaan kaikki saman vertaisia ja sama pätee täälläkin jotta näin mennään semppiä vaan ja jaksamista kiemiroitenkautta eteenpäin kohti huomista.

      ei sen kummempaa ei multa mitään kaunaa kunhan näytin taasen luonteeni ei se häävinen ole jotta sillä pitää selvitä eteenpäin

    • läsipää täällä

      Aloituksesi Raili oli hyvä olen pahoillani, kun pilasin sen heitollani ja muutenkin, pitäisikö sinun tehdä uusi aloitus aiheestasi, koska tähän tuskin jatkoa tulee ainakaan tuossa tarkoituksessasi --mieti.

    • Taisit törmätä, Raili hyvä, läskiksilyöjien kasvottomaan veljeskuntaan.

      En usko, että näitä niin montaa on, lieneekö yksi tai kaksi korkeintaan. Perusidea on kipata kiusalliseen keskusteluaiheeseen niin monta sontakuormaa, että´muut pysyvät loitolla ja asia tukehtuu lantaan.

      Valtion pussiin näitä pyramidirahoja väistämättä menee. Rikosilmoituksia on kuitenkin rajallinen määrä ja valtio kerää ensikädessä rikoshyödyn pois. Jos tutkimme sponssin "Kalukauppias" tapausta, niin hänestä ei liene tehty rikosilmoitusta. Valtio toki kerää Kalukauppiaan voitot, mutta kenelle ne sitten jaetaan? Tuntuisi keinotekoiselta, että tässä sovellettaisiin jonkinlaista tulontasausta ja jyvitetään Kuortaneen voitot Tuusulaan, jossa saatiin huonommin rahaa takavarikkoon.

      Muista äänestää Pekkaa. ;)

      • Ou jee! Mä kävelen omilla tolpillani. Kiitos siitä hyvän fyssärin. Taidan ottaa kunnon kännit sen kunniaksi, että kepit voin viedä kierätykseen ja kahleet heittää nimmareineen päivineen muistojen lootaan. Ainakin pari keppanaa moneen kuukauteen käy päähän, kuin häkä.

        Mä vaan sillä, että voisin opettaa hedelmää havainnollistamaan pyramidipelien salaista mailmaa silleesti, että myös tuomarit sen ymmärtäisi.

        Ja mitaan ette voi...


    • valtio voittaa aina

      ""... ymmärtänyt WinCapitan ansiojärjestelmää sponsoreiden osalta, eikä silleen osaa vaatia valtion pussiin pyramidirahoja, niin pistättekö clubilaiset pahaksi, jos yritän opettaa häntä?""

      Osasihan se vaatia, se ei vaan mennyt läpi.
      Eikä se hetelmä yksikseen ole vaateitaan funtsinut ja perustellut, kyllä siellä ovat olleet valtakunnan osaavimmat asialla.
      Valtion pussukkaan rahat kuitenkin menevät, sehän on selvää.
      Harhaisimmat ja hitaimmin hahmottavat elävät siinä luulossa, että hävinneille valtiokonttori sitten lähettelee rahapaketteja.
      E-hei, valtio vie kaiken, yhtään sponsoria ei tulla tuomitsemaan minkäänasteisesta petoksesta klubin asioissa. Vantaan KO:kin totesi päätöksessään, että jäsenistö on toiminut hyvässä uskossa ja Kailis on vähän höynäyttänyt kaikkia.
      Hävinneet sitten haastavat sponsorinsa käräjille petoksesta epäityinä ja sponssi pamauttaa tuomarin pöydälle poliisin laatiman esitutkintapöytäkirjan, jossa sanotaan, ettei sponssi ole syyllistynyt mihinkään, mutta rahat vie valtio kun toisenkaan tekemästä rikoksesta ei saa hyötyä.
      Sponssi vapautetaan epäilyistä ja korvausvaateista, tunkki pulittaa oikeudenkäyntikulut.
      Tuo se on, Raili, käsikirjoituksen juoni.
      Vaan ainahan sinä voit halutessasi ja kyetessäsi sitä yrittää muuttaa.

      • ku-sit nilkoillesi.

        --sponsoria ei tulla tuomitsemaan minkäänasteisesta petoksesta klubin asioissa.--

        siellä joku ketku kirjoittelee pas kat housussa ovet lukossa.


    • 13+10

      Rauli on hyvä vaan ja avustaa, mutta kato ja varo ettei käy niin kun Pätkän kera: käkä kä käää

    • HENRIKS727

      YMMÄRTÄÄ JOO KUN SUOMI TÄYNNÄ JA KUN MENEE JENKKEIHIN. HIDASTUU PC BROTHERSOFT TAI FREE ATOMIC CLOCK FROM BERKLEY
      3G HIDAS VAIHA SONERA MUN VERKKO 4GKSI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe