heteroseksi on tylsää!!!

tykkäänpojista

Mun mielestä heteroseksi on niin kulunutta ja siinä ei ole mitään ns tunnetta. Sen vuoksi katselen ja lueskelen jotain muuta. Gay sexi erityisesti kiinnostaa.. on jotain muuta. Mitä mieltä muut???

5

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sudden Depth

      Jaa-a. Samoinhan se on heteroidenkin kohdalla: heidän mielestään homoseksissä ei ole mitään ''tunnetta''. Mielenkiintoista on se, että homot eivät (yleensä?) pidä heteroseksiä ällöttävänä, mutta heterot sitä vastoin kokevat homoseksin usein vastenmielisenä.

      Mutta jokaisellahan on oma mielipiteensä ja omat tuntemuksensa. Sitä kannattaa tehdä, mikä tuntuu hyvältä; ei kannata puristaa itseään samaan muottiin muiden kanssa.

      Sinänsä voin yhtyä (hehhehheh ;D) mielipiteeseesi, että en itsekään koe heteroseksissä minkäänlaista tunnetta. Ja jos koenkin, tunne kohdistuu yksinomaa miehiin. Omassa tapauksessani lähinnä poikiin; en pidä yli kolmekymppisiä miehiä seksuaalisesti kiihottavina.

      Itse olen aina tavannut ajatella, että on tavallaan söpöä, kun kaksi teini-ikäistä poikaa harrastaa keskenään seksiä. Tämä saattaa olla oma persoonallinen (ja pervo :D) mielipiteeni - ja onkin - mutta luulisin, etten ole yksin ajatusteni kanssa.

      Olisi tosiaan mukava saada lisää kommentteja tähän topiciin. Pistäkäähän tulemaan! ;DDDDDD

    • -20v.-

      "Itse olen aina tavannut ajatella, että on tavallaan söpöä, kun kaksi teini-ikäistä poikaa harrastaa keskenään seksiä. Tämä saattaa olla oma persoonallinen (ja pervo :D) mielipiteeni - ja onkin - mutta luulisin, etten ole yksin ajatusteni kanssa."

      Et todellakaan!!! Teini-ikäisillä nuoruuden tuomaa charmia ;) sekä elämä edessä, itsekin vieroksun yli kolmekymppisten puuhailuja. Niin se vain on... Nyt loppui ajatuksen kulku mutta eiköhän joku keksi jotain fiksumpaakin sanottavaa, toivottavasti!

      Mitä tulee itse tämän ketjun aloitukseen ja puheenaiheeseen, olen siihen väärä henkilö vastaamaan: olen nainen, Hih..

      • Sudden Depth

        Tosiaan, siinä on ''sitä jotain''...

        Nuoruuden innolla, eikös? ;D


    • Vanhempi mies.

      Minua myös kiinnostaa ja kiihottaa katsella poikien touhuilua, olen saanut kokeilla erään nuorenmiehen kanssa miesten välistä seksiä. Olen tosi kiimassa, kun hän tulee luokseni ja saan riisua hänet alastomaksi. Myös tuo nuorimies on erittäin kiihottunut ja hänen kullinsa tekee upean teltan hänen housuihinsa, ennen kuin saan ne riisuttua häneltä pois. Seurustelin aiemmin useamman naisen kanssa, joiden kanssa harrastimme myös seksiä. Mutta nyt vanhempana juuri nuoret miehet, kiihottavat erityisen paljon ja seksi elämäni on saanut uutta potkua.

    • Tykkäänpojista

      Sudden Depth Hei jaan joitain mielipiteistäsi: Vaikka olen tyttö aina olen ollut eri aaltopituuksilla.. miehenikin pitää minua suloisena homopoikanaan vaikka olen tyttö! KIVAA JUTELLA JA SITÄPAITSI TYKKÄÄN JUTUISTASI.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe