Olisiko mitään kikkoja saaha laantumaan sitkeä ja voimakas yskä? Nimittäin siskoni sairastui juuri kovaan flunssaan ja hänellä on ihan tajuton yskä.
On juotu lämmintä teestä maitoon. On hengitetty lämmintä vesihöyryä ja on otettu yskänlääkettä. On kokeiltu yskänpastilleja.
Ainoana olemme saavuttaneet, että avasimme nenän. Mutta erittäin rasittava ja unen saanissa haittaava yskä jäi. Nimittäin yskä haittaa myös minun unen saamistani asun muunmuassa viereisessä huoneessa ja yleensä ovi auki. Siskoni köhinä kuuluu huoneeseeni.
Mitään kikkoja ehdotettavaksi?
Hirveän Sitkeä ja Voimakas Yskä
4
798
Vastaukset
- Ankka
Minulle lääkäri neuvoi keinon, jolla saa limaa pois keuhkoista: pulloon puhaltaminen. Auttoikin liman pois saamisessa, mutta ei kyllä poistanut kolme viikkoa jatkunutta yskää kokonaan. On nyt muuttunut enemmänkin ärsytysyskäksi, enkä saa edelleenkään nukuttua...
- Suskee
Kiitos neuvosta kuitenkin vaikkei se tavallaan yskää poista, mutta ainakin enimpiä röhinöitä saataisiin liman irtoamisella haltuun.
- flunssainen
yöllä haittaavaan yskään on itselläni aina auttanut pahaiten seuraava: pilko sipuli sängyn viereen, lähelle päätä yöksi.... se vaan jotenkin toimii ja rauhoittaa yskää ja kutisevaa kurkkua..... ainut haittapuoli on aika hirveä "hien" lemu joka tarttuu hiuksiin ja ihoon... mutta suihkulla siitä selviää ja tuulettamalla :)
- Suskee
Ai niinpäs olikin tämäkin keino. On päässyt vaipumaan unholaan.
On kokemusta myös näistä sipuleista nuoruudesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273395Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122519Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.972461Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072134Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261506Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1341245
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146