Kiva kumppani

Rotunainen+40

Taas yksi yksinäinen viikonloppu melkein ohi. Näitä on ollut jo yli vuoden, ja tähän tapaan viettää aikaa on jo liian uppoutunut, itse asiassa uppoaa vaan koko ajan vähän syvemmälle. Olisi ollut hyvää aikaa tehdä vaikka mitä, mutta yksin on tosi outoa ja hankalaakin päästä tästä eteenpäin. Tämä ei ole varsinaisesti seuranhakuviesti, lähinnä yleistä pohdintaa vaan.

Eli miten/missä ihmeessä voin näillä kulmilla kohdata fiksun kumppanin, kun itse olen tällainen:
- 40 eronnut ja yksin elävä, lapsilla jo omat kodit
- tykkään liikunnasta, musiikista, elokuvista, hyvästä ruuasta, takkatulesta ja koti-illoista, mutta toki myös tanssista ja hauskoista illoista kaveriporukassa
- en tykkää notkua baareissa muuten vaan (ajanhukkaa ja kuka sitä turpeaa oloakaan kaipaa)
- työ on toimihenkilötasoista ja ollut aina merkittävä osa elämää

Pidän itseäni ihan tasokkaana, ja kumppani saisi olla samaa maata. Mutta missä ihmeessä hänet voisi kohdata, kun kuppilat eivät kiinnosta ja kauppareissulla kukaan tuskin rohkenee aloitetta tekemään....

58

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielestäni

      tasokas nainen ja samanlainen tasokas mies tuskin toimii,jommankumman täytyy olla hieman ylä-taialapuolella, ns,tasokas nainen antaa käsityksen dominoiva jos tajuatte,

      • Tsosku

        No äh, eikös pointti just oo se ettei tarvii vääntää, jos on samantyylinen ajatuksiltaan ja arvoiltaan. Ja tän tekstin pointti se, ett missä vähän ne fiksummat vois ylipäänsä törmätä.


    • nuoriaikuinenefuiw

      Olen asunut 15 vuotta Etelä-Karjalassa ja kaikki viikonloput ovat olleet yksinäisiä täällä ollessa. Voisi tuntua aika erikoiselta, jos yht´äkkiä seuraa löytäisikin. Voihan sitä unelmoida kaikenlaista.

    • Kavereita vailla

      Ihan ystävyyspohjallakin olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, mutta mihin harrastuspiiriin esimerkiksi aikuinen voi mennä? Kersojen kautta pääsee mukaan vaikka mihin, mut ne kun tuppaa kasvamaan käsistä niin häviää vanhemmankin harrastus :)

      Työväenopistot on tietty olemassa, mut onko esim. mitään peliporukoita, missä tavoitteena ei olis niinkään menestys vaan yhdessä tekeminen? Tai sinkkuryhmiä, tai ihan mitä vaan??

    • Parisuhteeseen

      Itsekkin olen ihmetellyt samaa asiaa. Jotenkin tuntuu, että 40 eivät enää täällä tunnu kumppania jostain syystä löytävän tai edes hakevankaan. Varsinkaan, jos et kelpuuta seuraksesi ihan minkälaista miestä tahanasa. Itsekkin itsestäni huolehtivana haluaisin vastaparikseni samanlaisen, jota oma hyvinvointi edes jossakin määrin kiinnostaa. En myöskään halua notkua baareissa, joissa mahdollisuus kohdata vapaa mies on melkeinpä nolla. Liikkeellä tuntuu olevan ainoastaan yhden yön suhteita hakevat ukkomiehet ja eronneet samaa seuraa hakevat. Olen kyllästynyt kuuntelemaan parisuhteissa elävien neuvoja, että se oikea voi tulla vastaan missä tahansa. Miten ne sinkut edes tunnistaa ihmisvilinässä eihän meillä ole sinkku -kylttiä kaulassa. Ikävää ajatella, että 40 on elämä ohitse tällä parisuhderintamalla. Mitähän tälle asialle olisi tehtävissä? Kirjoitelkaa asiallisia ajatuksia ja ehdotuksia.

      • rohkeutta peliin

        On se ihme kun aikuiset ihmiset eivät löydä seuraa.
        Ei sitä tarvitse mennä mihinkään tyrkylle riittää
        kun näkee miellyttävän tyypin ihan arkitilanteissa
        ja menee juttelemaan. Ite tapasin kivan tyypin
        viimeiksi holidey clubin rakennusmessuilla.
        Hyvin riitti mukavaa juttua ,vaikka trefit olis tehnyt
        ,mutta kun olen vähän varattu.


      • vbgfhgfhrtfvrtf

        Muuten sama juttu, mutta olen näyttänyt jo 25v samanikäiseltä, kuin 35v ja nyt 35v varmaan jo 50v. Vartalo on paremmassa kunnossa, kuin 20v, koska treenaan miltei joka päivä. PK-seutu kutsuu....


    • Varattu vinkkaa

      Mites kävisi esimerkiksi kaupungin järjestämät liikuntakurssit? Siellä on ollut saliohjausta, circuitia, kahvakuulaa... En muista nyt tarkalleen, mitä kaikkia lajeja, mutta kaupungin sivuilta varmasti löytyy tietoa.

    • Yksinäinen Mies

      Onneksi itelläni on vielä varaa toistaiseksi tähän nettiin niin löytyy noita tarpeita varten paljon materiaalia joiden parissa voi sitten "Helpottua"

      • Plaah, plaah

        Kaikilla ei ole päämääränä hakea pelkästään hetken "helpotusta" vaan tarkoituksena on tutustua uusiin ihmisiin ja ehkä löytää myös se pidempiaikainen parisuhde. Seksi on olennainen osa parisuhdetta, mutta mielestäni se ei voi olla pelkkä elämäntarkoitus, kuten teillä sitoutumiskyvyttömillä miehillä tuntuu olevan.


      • Yksinäinen Nainen

        Te tumputtajat pärjäättekin varmasti ihan itseksenne, olkaa siis rauhassa harrastuksenne parissa.

        Normaali-ihminen kaipaa kuitenkin kumppanuutta, johon sisältyy tuon osion lisäksi ihan hurjan paljon muutakin mukavaa. Arkisetkin asiat voisivat tuntua paljon arvokkaammilta, kun saisi jakaa ne toisen ihmisen kanssa - puhumattakaan sitten kaikesta extrakivasta. Mikä meidät keski-ikäiset saisi siis yhteen, pois sieltä yksinäisten rutiinien parista? Miten rohkaistuisi ottamaan kontaktia, ettei vaan pelkäisi niin kamalasti sitä että tulee näpeille....


      • perussuhdekunniaan
        Yksinäinen Nainen kirjoitti:

        Te tumputtajat pärjäättekin varmasti ihan itseksenne, olkaa siis rauhassa harrastuksenne parissa.

        Normaali-ihminen kaipaa kuitenkin kumppanuutta, johon sisältyy tuon osion lisäksi ihan hurjan paljon muutakin mukavaa. Arkisetkin asiat voisivat tuntua paljon arvokkaammilta, kun saisi jakaa ne toisen ihmisen kanssa - puhumattakaan sitten kaikesta extrakivasta. Mikä meidät keski-ikäiset saisi siis yhteen, pois sieltä yksinäisten rutiinien parista? Miten rohkaistuisi ottamaan kontaktia, ettei vaan pelkäisi niin kamalasti sitä että tulee näpeille....

        Itse olen 34v-mies ja kyllästyin jo baareihin 6 vuotta sitten, koska siellä vaan haettiin pelkkää panoa! Itse halusin aitoa suhdetta! Noh, rauhassa on saanut olla ja kaverit ovat katsoneet oudosti. Siinäpähän ihmettelevät!


    • Löytäisinpä sinut...

      OK :D

      Ei siis mennä baariin, mutta minne mennään kaikki myö seuraa kaipaavat aikaihmiset?? Vai sovitaanko vaan porukalla, että aletaan rohkeesti vaihtaa pari sanaa sinne tänne, jos vähänkin tuntuu siltä että vastapuolella voisi olla samankaltaista tilannetta kuin itsellä. Jos siis kuljen yksin kaupungilla, kahvilla, lenkillä tai teatterin aulassa - tuu juttelemaan, jooko?!?!!

      • Parisuhteeton

        Mutta mistäs sinut sitten tunnistaa tai jonkun muun seuraa hakevan? Ruvetaanko me Lappeenrantalaiset 40 sinkkuihmiset kävelemään jokin kyltti kaulassa... Mielestäni tässä on juuri se ongelma. Missä ja miten tunnistaat toisen sinkun? Kenellä rohkeutta, halua tai mahdollisuutta järjestää jokin sinkkutapahtuma 40? Itsekkään en jaksa laukata baareissa tai notkua netissä seuraa hakemassa. Kaipaisin elämääni todellista ihmissuhdetta enkä mitään yhden yön säätöjä, joihin minulla ei ole tarvetta eikä halua.


      • eoifjewi
        Parisuhteeton kirjoitti:

        Mutta mistäs sinut sitten tunnistaa tai jonkun muun seuraa hakevan? Ruvetaanko me Lappeenrantalaiset 40 sinkkuihmiset kävelemään jokin kyltti kaulassa... Mielestäni tässä on juuri se ongelma. Missä ja miten tunnistaat toisen sinkun? Kenellä rohkeutta, halua tai mahdollisuutta järjestää jokin sinkkutapahtuma 40? Itsekkään en jaksa laukata baareissa tai notkua netissä seuraa hakemassa. Kaipaisin elämääni todellista ihmissuhdetta enkä mitään yhden yön säätöjä, joihin minulla ei ole tarvetta eikä halua.

        Eiköhän esim. persoonallinen pieni pinssi takkiin, paitaan jne. niin tietäisi tälläistä lähestyä :)


      • Toivonkipinää
        eoifjewi kirjoitti:

        Eiköhän esim. persoonallinen pieni pinssi takkiin, paitaan jne. niin tietäisi tälläistä lähestyä :)

        SINKKUPINSSI :D -------- Loistoidea!! Joku metka pinssi päällimmäiseen vaatteeseen vaikkapa kaulukseen, niin katotaan miten aletaan toisiamme löytämään :D

        Ja semmoinen sinkkutapahtuma olis ihan huippu, sinne voisi niille varatuille säätöä hakeville olla ihan rehellisesti porttikielto! Mietitäänpäs porukalla joku kiva kohde ja ajankohta, ja sit vaan rohkeesti kaikki baanalle :D


      • Parisuhteeton
        Toivonkipinää kirjoitti:

        SINKKUPINSSI :D -------- Loistoidea!! Joku metka pinssi päällimmäiseen vaatteeseen vaikkapa kaulukseen, niin katotaan miten aletaan toisiamme löytämään :D

        Ja semmoinen sinkkutapahtuma olis ihan huippu, sinne voisi niille varatuille säätöä hakeville olla ihan rehellisesti porttikielto! Mietitäänpäs porukalla joku kiva kohde ja ajankohta, ja sit vaan rohkeesti kaikki baanalle :D

        Sinkkupinssi olis kyllä mainio tapa "tiedottaa", että vapaana kuljeskellaan. Ja eihän siinä tarvitsisi välttämättä edes lukea sitä sinkkua, vaan joku symboli, mikä kertoisi asian. Miten käytännössä toteutettaisiin? Mites olis sitten sinkku ulkoilutapahtuma tuossa kaupunginlahdella, kun sinne on taas ilmestynyt se perinteinen rata. Just äsken ohitse kävellessäni ajattelin, että sinne vaan kaikki sinkut jonakin sovittuna ajankohtana rataa kiertämään joko luistimilla tai kävellen. Oma 40 ryhmä naamakirjaan? Siinä ajatuksia tämän sinkkunaisen päästä.


    • mies (sinkku)

      Mihis mennään sinkut tämän viikon perjantaina ja/tai lauantaina "tyrkylle" ja millä tunnuksilla?
      Minä päivät liikun ulkona joten voihan sielläkin törmätä. Vaikka Kaupunginlahden jäällä upeasta säästä nauttien. Jos ei siellä törmää toiseen sinkkuun niin kai se on mentävä hieman vastahakoisesti istumaan ja katselemaan oluttuopillisen ääreen:=)
      Ja saa tulla juttelemaan.

      • 2begood

        Eikös kaikki sinkut ole menossa kattomaan PMMP:tä huomenna Monttuun. Myös me vanhemmat eli 40.


    • Lätkätär

      On meitä laatusinkkuja Imatrankin suunnassa, eikä onneksi matka kaupunkien välillä ole liian pitkä.
      Eli, tulen perjantaina saipan peliin, ja sen jälkeen neuvokaas joku kiva pubi Lpr:ssa 40 naiselle. Montusta olen kuullut, mutta sen kaltainen touhu ei liiemmin kiinnosta, vaan olisi mukava päästä juttuihin kivojen ihmisten kanssa.

    • Ketterämies

      Niin meen miekii SaiPa-peliin perjantain joten johan me voidaan siellä alustavasti katsella sitä mukavaa pub vaihtoehtoa:) Ja olen Lpr:sta.
      Tämän illan pelistä ei pubiin voi mennäkään kun duuniin aamulla, mutta perjantainahan mie sitt siun kanssa joudan.

      • mie

        Kiva :D


    • Ketterämies

      No mites me löydetään toisemme siellä hallilla tai jälkipeleissä. Ja Birran jälkipeleihin ei ens rynnätä vaan on parempiakin vaihtoehtoja.

    • mie

      Olen se yksin seikkaileva vaalea mustatakkinen nainen, jolla pinkki kaulaliina. Ja jos ei siellä törmätä, mikä on se parempi vaihtoehto pubi myöhemmin illalla??

      • Ketterämies

        No enpäs hoksannut eilen kurkistaa tänne niin en huomannut tuota tuntomerkki-viestiä:(
        Pitää varmaan tulla Imatralle etsimään pinkkiliinaista vaeltelijaa:)
        Toivottavasti pelireissusi oli muuten ihan mukava.


      • mie
        Ketterämies kirjoitti:

        No enpäs hoksannut eilen kurkistaa tänne niin en huomannut tuota tuntomerkki-viestiä:(
        Pitää varmaan tulla Imatralle etsimään pinkkiliinaista vaeltelijaa:)
        Toivottavasti pelireissusi oli muuten ihan mukava.

        Kiitos, peli oli ainakin tosi mahtava elämys :)


    • Ketterämies

      No hyvä että ainakin pelistä tuli elämyksiä:=)
      Laitahan postia niin katsellaan saadaanko elämyksiä muutenkin tähän raikkaaseen talveen?
      Postia osoitteeseen. laalaja(ät)luukku.com Sitä kautta ketterän miehen tavoittaa.

      • mie

        Tai sitten kokeillaan törmätä uudestaan lauantain pelissä, olisko hyvä idea??


      • Ketterämies
        mie kirjoitti:

        Tai sitten kokeillaan törmätä uudestaan lauantain pelissä, olisko hyvä idea??

        Moi vaan. Ehdotus lauantaisen pelin suhteen muuten ok, paitsi että en pääse siihen matsiin paikan päälle työesteitten vuoksi:(
        Mutta toivotaan että tulee mahdollisuuksia jatkossa törmätä. Niin ja osoite viesteille edelleen sama.)


      • Ketterämies
        mie kirjoitti:

        Tai sitten kokeillaan törmätä uudestaan lauantain pelissä, olisko hyvä idea??

        Mites Imatran sinkku? Perjantaina taas SaiPan peli ja nyt on mahdollisuus mennä katsomaan peliä ja etsimään sinua ja sitten sitä jälkipelipubia:)
        Ajelehan Lpr:aan.


      • mie
        Ketterämies kirjoitti:

        Mites Imatran sinkku? Perjantaina taas SaiPan peli ja nyt on mahdollisuus mennä katsomaan peliä ja etsimään sinua ja sitten sitä jälkipelipubia:)
        Ajelehan Lpr:aan.

        Näin loman kunniaksi ajattelinkin lähteä perjantain peliin :) Annatkos omatkin tuntomerkkisi, niin osaan bongailla.... ;D


      • Ketterämies
        mie kirjoitti:

        Näin loman kunniaksi ajattelinkin lähteä perjantain peliin :) Annatkos omatkin tuntomerkkisi, niin osaan bongailla.... ;D

        No minulla nyt ei niin kovin paljastavia tuntom ole, tietysti tuossa sähköpostissa olisi voinut enemmän kertoilla mutta kun et ole ehtinyt mailia laittaa:(
        No, farkut jalassa ja aika tumma pusakka ja vaaleahkot hiukset. Ja ei ole korvakoruja eikä edes napakorua.
        Ja varmaan enemmän seisomakatsomon taka-alueella taukoilen.
        Niin ja sitä postia saa laittaa:)


      • Ketterämies
        mie kirjoitti:

        Näin loman kunniaksi ajattelinkin lähteä perjantain peliin :) Annatkos omatkin tuntomerkkisi, niin osaan bongailla.... ;D

        Niin ja siekii varmaan jo ajoissa ennen pelin alkua "vaeltelet" hallissa? Sitä parempihan se on mitä nopeammin siellä nähdään:)


      • Ketterämies
        mie kirjoitti:

        Näin loman kunniaksi ajattelinkin lähteä perjantain peliin :) Annatkos omatkin tuntomerkkisi, niin osaan bongailla.... ;D

        No eipä siellä tungoksesa onnistuttu bongaamaan. Pitää vissiin lähteä Imatralta etsimään:) Laita postia?


    • Kelpaisi miullekin

      Tuolla jo jääkiekko näköjään yhdistää toisia, mutta mitäs keksitään me muut?? Viikonloppu alkaa huomenna eikä vielä mitään vinkeätä ole tullut itselle mieleen, joten hyviä ideoita kehiin.... :)

      • Parisuhteeton

        Tuolla viestiketjun alkupäässä on monia hyviä ehdotuksia sinkkupinssistä alkaen. Ehkä jonkinlaiset sinkkujen kokoontumisajot pitäisi järjestää. Sinkkukävely kaupungilahdella... Ehdotuksia vapaat 40 sinkut Etelä-Karjalasta.


    • mies (sinkku)

      Niinpä, sais vaan joku aikaiseksi järjestää ne sinkkukokoontumisajot:=))
      Niitä odotellessa tämä poika lähtee kaupunginlahden jäälle huomenna jo harjoittelemaan, tulehan uteliaisuuttasi kurkistamaan tyyli:=)
      Siitä mie Halkosaaren kärjen kohdilta lähden "ulapalle" päin:=) En jää rataa kiertämään.

      • Parisuhteeton

        Siellähän sitä minäkin usein kävelen. Milläs tyylillä siellä painelet niin tiedän tarkkailla oikeaa mieshenkilöä :=)


      • mies (sinkku)
        Parisuhteeton kirjoitti:

        Siellähän sitä minäkin usein kävelen. Milläs tyylillä siellä painelet niin tiedän tarkkailla oikeaa mieshenkilöä :=)

        Minä taisin olla jo liikkeellä silloin kun sinä viestin tänne laitoit. Mihis aikaan sie yleensä siellä vaellat, minä olin tänään aikaisin liikkeellä.
        Olikin myötätuulta ja vastatuulta, piti tuon alkavan lumimyräkän alta ehtiä pois.
        Niin, kyllähän se vähän arpapeliä on että törmääkö just oikeaan kun ei tyyliä tiedä:=)
        Ilman sauvoja ja muita apulaitteita liikkeellä olen ja aika "yksvärisessä asussa".
        Vihjaahan vähän ajankohtaa milloin seuraavan kerran mennään yrittämään:=)


      • Parisuhteeton
        mies (sinkku) kirjoitti:

        Minä taisin olla jo liikkeellä silloin kun sinä viestin tänne laitoit. Mihis aikaan sie yleensä siellä vaellat, minä olin tänään aikaisin liikkeellä.
        Olikin myötätuulta ja vastatuulta, piti tuon alkavan lumimyräkän alta ehtiä pois.
        Niin, kyllähän se vähän arpapeliä on että törmääkö just oikeaan kun ei tyyliä tiedä:=)
        Ilman sauvoja ja muita apulaitteita liikkeellä olen ja aika "yksvärisessä asussa".
        Vihjaahan vähän ajankohtaa milloin seuraavan kerran mennään yrittämään:=)

        Harvoin mie sinne viikolla kerkiän, kun tuo työ haittaa harrastustoimintaa, mutta vkonloppusin kylläkin. Apulaitteitta minäkin kuljen ja usein melko reippaalla tahdilla "luurit" korvilla.


      • mies (sinkku)
        Parisuhteeton kirjoitti:

        Harvoin mie sinne viikolla kerkiän, kun tuo työ haittaa harrastustoimintaa, mutta vkonloppusin kylläkin. Apulaitteitta minäkin kuljen ja usein melko reippaalla tahdilla "luurit" korvilla.

        Hei "parisuhteeton"! Niin se on että työ joskus häiritsee harrastuksia, joo, en ole eläkkeellä minäkään:=)
        Yritetään vkl:na satuttautua samaan aikaan ja samaan paikkaan reippailemaan?
        Mutta kyllähän iltahämärässäkin on kiva kävellä sataman seudulla.


      • Parisuhteeton
        mies (sinkku) kirjoitti:

        Hei "parisuhteeton"! Niin se on että työ joskus häiritsee harrastuksia, joo, en ole eläkkeellä minäkään:=)
        Yritetään vkl:na satuttautua samaan aikaan ja samaan paikkaan reippailemaan?
        Mutta kyllähän iltahämärässäkin on kiva kävellä sataman seudulla.

        Kyllähän siellä sataman suunnallakin liikuskelen. Tosin nyt kun illan ovat valoisammat tarkoitus on suunnata sinne kaupunginlahden jäälle töitten jälkeen, jos vain säät sallivat. Tänä vkonloppuna et minua kyllä sieltä suunnalta tavoita, kun suunta on hiemen pohjoisemmaksi. Mutta joku toinen vkonloppu kenties???


      • mies (sinkku)
        Parisuhteeton kirjoitti:

        Kyllähän siellä sataman suunnallakin liikuskelen. Tosin nyt kun illan ovat valoisammat tarkoitus on suunnata sinne kaupunginlahden jäälle töitten jälkeen, jos vain säät sallivat. Tänä vkonloppuna et minua kyllä sieltä suunnalta tavoita, kun suunta on hiemen pohjoisemmaksi. Mutta joku toinen vkonloppu kenties???

        Kyllä vaan sopii se että joku toinen vkl yritetään sovitella aikatauluja kunhan olet pohjoisen reissun tehnyt. Ja jos vielä torstaina työpäivän jälkeen jaksat jäälle tai satamaan niin tiedä vaikka törmätään:=)
        Minullakin lomavko menossa, en ole kuitenkaan pohjoisen- enkä etelänmatkaa varannut:=)


      • Parisuhteeton
        mies (sinkku) kirjoitti:

        Kyllä vaan sopii se että joku toinen vkl yritetään sovitella aikatauluja kunhan olet pohjoisen reissun tehnyt. Ja jos vielä torstaina työpäivän jälkeen jaksat jäälle tai satamaan niin tiedä vaikka törmätään:=)
        Minullakin lomavko menossa, en ole kuitenkaan pohjoisen- enkä etelänmatkaa varannut:=)

        Rentouttavaa loppu lomaviikkoa sinulle! Itsellä venähti tuo työpäivä niin pitkäksi, että jäi iltakävelyt väliin. Joten nyt ansaitut iltakaffet ja sitten laukkuja pakkaamaan vkonloppu reissulle. Enkäpä ensi viikolla tai vkonloppuna "törmätään".


      • mies (sinkku)
        Parisuhteeton kirjoitti:

        Rentouttavaa loppu lomaviikkoa sinulle! Itsellä venähti tuo työpäivä niin pitkäksi, että jäi iltakävelyt väliin. Joten nyt ansaitut iltakaffet ja sitten laukkuja pakkaamaan vkonloppu reissulle. Enkäpä ensi viikolla tai vkonloppuna "törmätään".

        Mites se "parisuhteettoman" pohjoisen reissu meni? Toivottavasti sää suosi.
        Nyt on upea sää täälläkin päin Suomea joten lenkkeily maistuu:=))
        Toivottavasti satutaan samaan aikaan ja samaan paikkaan, Joko tänään:=)


      • Parisuhteeton
        mies (sinkku) kirjoitti:

        Mites se "parisuhteettoman" pohjoisen reissu meni? Toivottavasti sää suosi.
        Nyt on upea sää täälläkin päin Suomea joten lenkkeily maistuu:=))
        Toivottavasti satutaan samaan aikaan ja samaan paikkaan, Joko tänään:=)

        Reissu meni kivasti ja aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta koko ajan. Tosin nyt ollaan sitten flunssan kourissa, joten pariin päivään taitaa tuo sohvan pohja olla se kutsuvin paikka. Tällä hetkelläkin aurinko paistaa ja houkuttelee jäälle, mutta parasta vaan pysytellä täällä sisätiloissa :(


      • mies (sinkku)
        Parisuhteeton kirjoitti:

        Reissu meni kivasti ja aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta koko ajan. Tosin nyt ollaan sitten flunssan kourissa, joten pariin päivään taitaa tuo sohvan pohja olla se kutsuvin paikka. Tällä hetkelläkin aurinko paistaa ja houkuttelee jäälle, mutta parasta vaan pysytellä täällä sisätiloissa :(

        Moi! No harmi että flunssan reissultasi sait. No, hoida se kuntoon ja sitten lenkille.
        Minä tulin just jäältä, kävin reilun tunnin kävelemässä, tosi upea sää onkin.
        Huomenna varmaan uudestaan joskus kolmen aikoihin. Laitahan viestiä jos olet sinäkin siellä:=)


      • Parisuhteeton
        mies (sinkku) kirjoitti:

        Moi! No harmi että flunssan reissultasi sait. No, hoida se kuntoon ja sitten lenkille.
        Minä tulin just jäältä, kävin reilun tunnin kävelemässä, tosi upea sää onkin.
        Huomenna varmaan uudestaan joskus kolmen aikoihin. Laitahan viestiä jos olet sinäkin siellä:=)

        Hei! Etpä tavoita minua tänäänkään jäältä tai muualtakaan, kun ei tuo tauti nyt osaa väistyä. Ulkona olisi mitä mainioin ulkoilusää, mutta kun ei niin ei. Kävelehän minun puolestani :)


      • mies (sinkku)
        Parisuhteeton kirjoitti:

        Hei! Etpä tavoita minua tänäänkään jäältä tai muualtakaan, kun ei tuo tauti nyt osaa väistyä. Ulkona olisi mitä mainioin ulkoilusää, mutta kun ei niin ei. Kävelehän minun puolestani :)

        Moi! Kyllä kävelen ja saatan juostakin pari askelta:=) No, katsellaan jos parin pvän päästä olet jo jalkeilla jäälle lähtöön tai sitten muissa merkeissä?


      • mies (sinkku)
        Parisuhteeton kirjoitti:

        Hei! Etpä tavoita minua tänäänkään jäältä tai muualtakaan, kun ei tuo tauti nyt osaa väistyä. Ulkona olisi mitä mainioin ulkoilusää, mutta kun ei niin ei. Kävelehän minun puolestani :)

        Moi. Joko on vointi parantunut ja lenkille pääset? Minä odottelen tässä että aurinko alkaa lämmittämään ja jäälle lähden. Viikonloppuna olen sukujuhlissa ja en pääse:(


      • Ettepäin.... :)

        Rohkeesti vaan treffeille työ 'Parisuhteeton' ja 'mies(sinkku)! Näin sivusta seuraten alkaa näyttää että selitysten määrä sen kun lisääntyy ;))


      • Parisuhteeton
        mies (sinkku) kirjoitti:

        Moi. Joko on vointi parantunut ja lenkille pääset? Minä odottelen tässä että aurinko alkaa lämmittämään ja jäälle lähden. Viikonloppuna olen sukujuhlissa ja en pääse:(

        Moikka! Enhän minä valitettavasti mihinkään pääse. Jos vääntäydyin lääkäriltä kotiin kera lääkekuurien :) Ensimmäiset keväiset kelit takana ja täällä vaan sisällä "kidutaan". Mutta jospa sitten ensi viikolla?


      • Parisuhteeton
        Parisuhteeton kirjoitti:

        Moikka! Enhän minä valitettavasti mihinkään pääse. Jos vääntäydyin lääkäriltä kotiin kera lääkekuurien :) Ensimmäiset keväiset kelit takana ja täällä vaan sisällä "kidutaan". Mutta jospa sitten ensi viikolla?

        Piti siis kirjoittaa just. Flunssa vienyt näemmä kirjoitustaidonkin :(


      • mies (sinkku)
        Parisuhteeton kirjoitti:

        Piti siis kirjoittaa just. Flunssa vienyt näemmä kirjoitustaidonkin :(

        Joko alkaa flunssa helpottaa että lenkille pääset alkavalla viikolla:)
        Suomi24 tekee muutoksia 12.3, en tiiä pääseekö sitten kirjoittelemaan viestejä tänne. Laita miulle postia luukku.com osoitteeseen nimelle kuuklu
        Jos sitä kautta tavoitetaan paremmin jatkossa:)


    • Tyytyväinen rouva

      Juu ei kukaan ole miutakaan kotoa tullut hakemaan,
      tai jossain kauppareissulla iskenyt. Reippaasti ulos,
      ja kyllä kiertelin kuppiloitakin/tanssipaikkoja, 40,
      ja seuraa kyllä tarjolla, niin paljon, ett valita voi.
      Jos oisin jäänyt kotia ruikuttamaan työn ohessa,
      ett voi voi, ku oon eronnu, ni ei kettää ja yksin oon,
      niin yksin oisin tänäkin päivänä.
      Kyllä etsivä löytää. Ja muistin joka käänteessä sanoa
      hennolla äänellä, että mie kun oon tämmöinen yksinäinen
      nainen...
      Mie en nyt aattele itsestäni, että minkä tasoinen olen,
      tai se toinen, kunhan nyt on sisäisesti hyvä olla, ja ett
      jutut menee yksiin. En aseta ketään ylä- tai alapuolelle,
      se millainen toinen on, ja jos on semmoinen, että sytyttää
      todella, niin riittää minulle. Enpä ole kiinnostunut mistään
      tasaisen harmaasta hiirulaisesta, vaikka olisi kuinka statusta.
      Siitäpä johtuen lopulta etsimiseni tuloksena löytyi todella
      värikäs ja aidosti minua hyvänä pitävä mies. Eikä ole tarvetta
      vieraita vilkuilla. Onnea etsintöihin!

      • Plaahplaah46

        Oikeassa olet ;ei kukaan kotoa tule hakemaan enkä neljän seinän sisälle ole jäänytkään. Siitä huolimatta ei kukaan ole mukaansa korjannut ;) Ravintoloissa tulee harvemmin liikuttua ja elokuvat ym. paikat eivät kyllä ole parhaita parisuhteen etsimispaikkoja; niissä kun pitää olla hiljaa.


    • xx

      oiskohan sussa jotain vikaa kun vielä 40 v olet edelleen ilman kumppania!

      • (X)

        Siussa ainakin on - nimittäin luetun ymmärtämisessä. ;)
        Tarkoittaisikohan 'eronnut' suunnilleen sitä, että kumppani on kyllä ollut....??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      108
      2266
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      437
      1699
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1363
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      19
      1245
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      81
      1224
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1154
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      293
      1080
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      192
      1064
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      52
      1041
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      205
      893
    Aihe