Kaikenlainen kodin tavara käy kunhan on kohtuu hintaista ja hyvä kuntoista. Soita niin jutellaan asiasta. Myös postipaketit otan vastaan.
Hinta: 0,00
Yhteystiedot: Puh: 0407674831
O: Ostetaan hyväkuntoista kirpputori tavaraa
6
1384
Vastaukset
- 0503556065
Noin 80banaanilaatikkoa kirppistavraa
Myyn halvalla! - apa3
Parilla sataa lähtisi astioita, todella hyväkuntoisia, mukana ripaus Arabiaa, noin neljä pahvilaatikkoa, laseja sekä posliinilautasia, bonuksena kokonainen astiasto. Hinnasta voin hieman tinkiä. Jos kiinnostaa, laita viesti palstalle, niin soitan.
- myyn
MULLA TAVARAA KOKO KELLARI TÄYNNÄ LATTIASTA KATTOON VARMASTI HYVÄÄKIN TAVARAA REILUSTI KOKO KELLARIN SAA TYHJENTÄÄ 150E. ILMOITA NUMERO JOS KIINNOSTAA.
- tavaraa
Täältä löytyisi 5 laatikollista lasten leluja, nuorten vaatteita, jätesäkillinen pehmoleluja, kirjoja, koriste - esineitä, rihkama koruja, lastenhuoneen lipasto jne.
Jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä : [email protected]
Nouto leppävaarasta - kirpputorikingi
Mulla olisi tosi paljon myynnissä kaikkea, nuorten kirjoja, DVD-elokuvia, cd-levyjä, patalappuja, pieniä pyyhkeitä, koruja, vaatteita (naisten ja ehkä miesten), astioita, kudotut matot (pitkiä ja tosi ihania), laukkuja, sydänpeili, Nokia Asha 306, sisäpelikengät (koko taisi olla jopa 40-41) TARJOA SIIS !
- Sami333
Kiinnostaako ostaa nämä tavarat?
Tässä on linkki tavaroista.
http://www.nettimarkkina.com/myydaan-kaikenlaista-tavaraa/1188497
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010