Punastuminen?

32

Mitä miehet ajattelee naisesta, jos nainen punastuu miehen läsnäollessa? Onko se söpöä, noloa, mitä?

Lisäksi joskus ääni värisee, pulssi on varmasti 200 hänet kohdatessa..

Ihana ihastuminen.

22

6253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32

      ?

    • niin ja näin

      no jos tunne on molemmin puolinen, niin tuohan on suuri kohteliaisuus ja kohottaa itsetuntoa. Toisaalta jos muut merkit ja ruumiinkieli on jotain muuta, niin ota siitä sitten selvää; yrittääkö nainen kieltää jotain itseltään?

      Jos tunteita ei ole, niin se on vähän kiusallista, koska siitä voi päätellä, että nainen haluaisi jotain, mitä ei tee mieli antaa. Jos asioista ei puhuta, niin sitten pitäisi tämä vinkki antaa jotenkin sanattomasti, siitä ettei ole kiinnostunut, ettei toinen jatka haavekuvien viljelemistä... Se onkin jo vaikeampaa, tehdä se hienotunteisesti.

      • 32

        Epäilen, että mies on ihastunut minuun. En tietenkään ole varma asiasta.

        Hän käyttäytyy välillä hieman hermostuneesti seurassani, hänkin välillä punastuu
        Vilkuilee
        Hymyilee
        Puhuu eritavalla, kun olemme kahden. Mikä se on se sana.. hmm pehmeämmin.
        Hakeutuu välillä seuraani, vaikka ei olisi mitään asiaakaan.
        Kohtelias


      • 37
        32 kirjoitti:

        Epäilen, että mies on ihastunut minuun. En tietenkään ole varma asiasta.

        Hän käyttäytyy välillä hieman hermostuneesti seurassani, hänkin välillä punastuu
        Vilkuilee
        Hymyilee
        Puhuu eritavalla, kun olemme kahden. Mikä se on se sana.. hmm pehmeämmin.
        Hakeutuu välillä seuraani, vaikka ei olisi mitään asiaakaan.
        Kohtelias

        Sehän on vain hyvä jos toisesta näkee melko selvästi että nyt tapahtuu jotain. Jos toinen on täydellinen pokerinaama niin mistäpä sitä sitten mitään huomaisikaan. Eli kyllä se on ihan hyvä.


      • 32 mies
        32 kirjoitti:

        Epäilen, että mies on ihastunut minuun. En tietenkään ole varma asiasta.

        Hän käyttäytyy välillä hieman hermostuneesti seurassani, hänkin välillä punastuu
        Vilkuilee
        Hymyilee
        Puhuu eritavalla, kun olemme kahden. Mikä se on se sana.. hmm pehmeämmin.
        Hakeutuu välillä seuraani, vaikka ei olisi mitään asiaakaan.
        Kohtelias

        No toi on kyllä selvää pässinlihaa sulle. Luuletko tosiaan, että tuollaisia asioita tapahtuu ilman ihastusta???

        Mulle tapahtuu tuollaisia asioita 32 vuotiaan naisen lähettyvillä, ja se hävettää mua, siis itseni tähden, kun olen niin avuton suoruudessa.


    • 33

      Ei se ole mitään muuta kuin suloista, kaunista ja seksikästä. Varsinkin jos se vastapuolikin on ihastunut:) Ja sehän vain paljastaa että jotain tunteita on. Itsellänikin miehenä ilmenee samanlaisia oireita kun lähestyn suloista ihastustani. Voih tätä ujoutta...

      • 33

        Ja taitaa tuo ihastuksenikin olla nykyään 32 vuotta.


    • PunastunutEnIhastunu

      Toivottavasti kaikki eivät nyt aloitusviestistä päättele, että kaikki punastelu johtuu ihastuksesta. Itse punastun helposti ja se voi kyllä johtua monestakin syystä. Nolostumista, häpeän tunnetta, paniikkireaktio, suuttumusta, yllättävä tilanne, huomion keskipiteenä oleminen silloin kun en sitä toivoisi olevani, jne. jne. Että ei aina kannata tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä.

      • 20+20

        Totta. Minäkin punastelen tooodella helposti.


      • 85756474

        Luepa se aloitusviesti tarkemmin. Tässähän PUNASTUJA kyselee? Aloittajan tapauksessa punastuminen johtuu nimenomaan ihastuksesta ja siihen 32 haki miesten ajatuksia. Eli eiköhän tuo aloittaja ollut nainen eikä mies joka kyselee näin käyttäytyvän naisen tunteista? Joten ei tässä mitään johtopäätöksiä vedetä mistään.


      • ?????
        85756474 kirjoitti:

        Luepa se aloitusviesti tarkemmin. Tässähän PUNASTUJA kyselee? Aloittajan tapauksessa punastuminen johtuu nimenomaan ihastuksesta ja siihen 32 haki miesten ajatuksia. Eli eiköhän tuo aloittaja ollut nainen eikä mies joka kyselee näin käyttäytyvän naisen tunteista? Joten ei tässä mitään johtopäätöksiä vedetä mistään.

        Täysin samaa mieltä. "Mitä miehet ajattelee naisesta, jos nainen punastuu miehen läsnäollessa?" tuo luki aloituksessa heti ensimmäisenä. Eli aloittaja on ihastunut. Itse en punastele, mutta miehet joskus minun kanssa jutellessa, tiedä sitten miksi ?


    • mies 33

      Naisen punastuminen on ehdottomasti söpöä. :)

      Punastuminen ja vieno kaunis hymy niin tulee kyllä ehdottomasti iso plussa ja oon kyllä kiinnostunut. :)

    • punanen

      ainaku mä puhun mun ihastukselle tai katon sitä ja meijän katseet kohtaa. ni mä oon punanne ku paloauto. se on noloa. me ollaa vaa kavereita mut haluisn olla enemmän, mut en uskalla mennä sanoo sitä. ennen ku oon ees sen kohalla ni mä oon punanen...

      • teddymation

        kuten myös. meillä toisilla verenkierron pienikin poikkeama normaalitilasta näkyy paloauto-efektinä.

        Sitten vaan meditoimaan ja mielenhallintaa harrastamaan, siten ettei mikään hetkauta tunteita, näkyvästi. :)


    • 21

      Itse oon ihastunut tyttöön joka punastuu aina kun edes katsoo muhun. Se on kyllä pelkästään positiivista! Saa nähdä pyörtyykö kun pyydän sitä treffeille :)

    • Anonyymi

      Minä tykkään ihan valtavasti Tytöistä jotka punastuu, se jos jokin on tosi söpöä ja valtava kauneus ja älykkyys vain korostuu entisestään.

    • Anonyymi

      Naisten js Tyttöjen herkkyys on erittäin kaunista.

    • Anonyymi

      Sekin on nähty tänä kesänä kun kaunis ruskettunut nainen punastui. Hyvin kaunista ja eksoottista.

    • Anonyymi

      Minusta aivan äärettömän söpöä!

      Jos siis vielä näin kolmentoista vuoden jälkeen mietit.

    • Anonyymi

      Ohan se ihanaa kun nainen punastelee, ihastuksella monesti posket punaisena kun hälle juttelen

    • Anonyymi

      Tällaiseen tapaukseen törmäsin sunnuntaina, vaikka mitään edes tehnyt..sellaisia tapahtuu.

    • Anonyymi

      kaunista ja niin todellista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe