Punastuminen?

32

Mitä miehet ajattelee naisesta, jos nainen punastuu miehen läsnäollessa? Onko se söpöä, noloa, mitä?

Lisäksi joskus ääni värisee, pulssi on varmasti 200 hänet kohdatessa..

Ihana ihastuminen.

20

5660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32

?

• niin ja näin

no jos tunne on molemmin puolinen, niin tuohan on suuri kohteliaisuus ja kohottaa itsetuntoa. Toisaalta jos muut merkit ja ruumiinkieli on jotain muuta, niin ota siitä sitten selvää; yrittääkö nainen kieltää jotain itseltään?

Jos tunteita ei ole, niin se on vähän kiusallista, koska siitä voi päätellä, että nainen haluaisi jotain, mitä ei tee mieli antaa. Jos asioista ei puhuta, niin sitten pitäisi tämä vinkki antaa jotenkin sanattomasti, siitä ettei ole kiinnostunut, ettei toinen jatka haavekuvien viljelemistä... Se onkin jo vaikeampaa, tehdä se hienotunteisesti.

• 32

Epäilen, että mies on ihastunut minuun. En tietenkään ole varma asiasta.

Hän käyttäytyy välillä hieman hermostuneesti seurassani, hänkin välillä punastuu
        Vilkuilee
        Hymyilee
        Puhuu eritavalla, kun olemme kahden. Mikä se on se sana.. hmm pehmeämmin.
        Hakeutuu välillä seuraani, vaikka ei olisi mitään asiaakaan.
        Kohtelias

• 37
        32 kirjoitti:

Hän käyttäytyy välillä hieman hermostuneesti seurassani, hänkin välillä punastuu
        Vilkuilee
        Hymyilee
        Kohtelias

Sehän on vain hyvä jos toisesta näkee melko selvästi että nyt tapahtuu jotain. Jos toinen on täydellinen pokerinaama niin mistäpä sitä sitten mitään huomaisikaan. Eli kyllä se on ihan hyvä.

• 32 mies
        32 kirjoitti:

Vilkuilee
        Hymyilee
        Kohtelias

No toi on kyllä selvää pässinlihaa sulle. Luuletko tosiaan, että tuollaisia asioita tapahtuu ilman ihastusta???

Mulle tapahtuu tuollaisia asioita 32 vuotiaan naisen lähettyvillä, ja se hävettää mua, siis itseni tähden, kun olen niin avuton suoruudessa.

• 33

Ei se ole mitään muuta kuin suloista, kaunista ja seksikästä. Varsinkin jos se vastapuolikin on ihastunut:) Ja sehän vain paljastaa että jotain tunteita on. Itsellänikin miehenä ilmenee samanlaisia oireita kun lähestyn suloista ihastustani. Voih tätä ujoutta...

• 33

Ja taitaa tuo ihastuksenikin olla nykyään 32 vuotta.

• PunastunutEnIhastunu

Toivottavasti kaikki eivät nyt aloitusviestistä päättele, että kaikki punastelu johtuu ihastuksesta. Itse punastun helposti ja se voi kyllä johtua monestakin syystä. Nolostumista, häpeän tunnetta, paniikkireaktio, suuttumusta, yllättävä tilanne, huomion keskipiteenä oleminen silloin kun en sitä toivoisi olevani, jne. jne. Että ei aina kannata tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä.

• 20+20

Totta. Minäkin punastelen tooodella helposti.

• 85756474

Luepa se aloitusviesti tarkemmin. Tässähän PUNASTUJA kyselee? Aloittajan tapauksessa punastuminen johtuu nimenomaan ihastuksesta ja siihen 32 haki miesten ajatuksia. Eli eiköhän tuo aloittaja ollut nainen eikä mies joka kyselee näin käyttäytyvän naisen tunteista? Joten ei tässä mitään johtopäätöksiä vedetä mistään.

• ?????
        85756474 kirjoitti:

Luepa se aloitusviesti tarkemmin. Tässähän PUNASTUJA kyselee? Aloittajan tapauksessa punastuminen johtuu nimenomaan ihastuksesta ja siihen 32 haki miesten ajatuksia. Eli eiköhän tuo aloittaja ollut nainen eikä mies joka kyselee näin käyttäytyvän naisen tunteista? Joten ei tässä mitään johtopäätöksiä vedetä mistään.

Täysin samaa mieltä. "Mitä miehet ajattelee naisesta, jos nainen punastuu miehen läsnäollessa?" tuo luki aloituksessa heti ensimmäisenä. Eli aloittaja on ihastunut. Itse en punastele, mutta miehet joskus minun kanssa jutellessa, tiedä sitten miksi ?

• mies 33

Naisen punastuminen on ehdottomasti söpöä. :)

Punastuminen ja vieno kaunis hymy niin tulee kyllä ehdottomasti iso plussa ja oon kyllä kiinnostunut. :)

• punanen

ainaku mä puhun mun ihastukselle tai katon sitä ja meijän katseet kohtaa. ni mä oon punanne ku paloauto. se on noloa. me ollaa vaa kavereita mut haluisn olla enemmän, mut en uskalla mennä sanoo sitä. ennen ku oon ees sen kohalla ni mä oon punanen...

• teddymation

kuten myös. meillä toisilla verenkierron pienikin poikkeama normaalitilasta näkyy paloauto-efektinä.

Sitten vaan meditoimaan ja mielenhallintaa harrastamaan, siten ettei mikään hetkauta tunteita, näkyvästi. :)

• 21

Itse oon ihastunut tyttöön joka punastuu aina kun edes katsoo muhun. Se on kyllä pelkästään positiivista! Saa nähdä pyörtyykö kun pyydän sitä treffeille :)

• Anonyymi
      UUSI

Minä tykkään ihan valtavasti Tytöistä jotka punastuu, se jos jokin on tosi söpöä ja valtava kauneus ja älykkyys vain korostuu entisestään.

• Anonyymi
      UUSI

Naisten js Tyttöjen herkkyys on erittäin kaunista.

• Anonyymi
      UUSI

Sekin on nähty tänä kesänä kun kaunis ruskettunut nainen punastui. Hyvin kaunista ja eksoottista.

• Anonyymi
      UUSI

Minusta aivan äärettömän söpöä!

Jos siis vielä näin kolmentoista vuoden jälkeen mietit.

• Anonyymi
      UUSI

Ohan se ihanaa kun nainen punastelee, ihastuksella monesti posket punaisena kun hälle juttelen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      103
      3863
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      48
      2751
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2569
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      2078
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1850
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      26
      1658
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1572
    8. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      75
      1405
    9. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1368
    10. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1311
    Aihe