Eli tarkoitan työelämää/ammattia.
Olen yhden koulun lopettanut kesken.
Sitten kolmea en aloittanut koskaan=(
Töihin en oikein uskalla mennä,mutta itsenäiseen työhön olis kiva mennä,eli en tarvi työkavereita,no ehkä 1-2 max. menis.
Mua kiusattiin koulussa paljon,niin en edes nuorena harkinnut kouluttautuvani,olin helpottunut,kun pääsin pois siitä sontaloukosta=(
Sitten mulla on noita vikoja,että siinäkin jo kynnystä mennä opiskelemaan. Mitä mä teen?
Tämä asia alkaa taas vaivaamaan minua todella!!
Olen lapset saanut aika suuriksi jo,nuorin 8v.--)vanhin yli 20v.
Niin ja minä keski.ikäinen suurin piirtein.
Please help me
Ei minusta taida tulla koskaan mitään??
9
262
Vastaukset
- Konlan Jones
Sinustahan on jo tullut äiti... siitä monet vain unelmoivat.
t : koulutuksen ja työn vain perheensaannin takia hankkinut, kuitenkin ilman tulosta... - Matamimimmi
Niin onhan se noinkin,mutt pitkästyttää istua kotona.
- anna palaa
Sinä olet varmasti arvokas ihminen, opettele itseluottamusta! Koulukiusaus ajat ovat takan, älä anna niille enää valtaa. Mietiskele mitä haluaisit opiskella ja tartu rohkeasti tilanteeseen kiinni!
Onnistut varmasti kun luotat itseesi!!!
- MatamiMimmi
Listaan kiinnostuksen kohteeni tähän:
-Lähihoitaja(selkävika en voi)
-Tykkään askarrella kaikkea pientä kivaa/ommella pientä kivaa,mutta en vaatteita/huonekaluja päällystää
-Laitoshuoltaja(tuleeko astma ym. esteeksi)
-Suurtalouskokki/muu ruoka-ala(ei leipuri jauhot pölyää)
-Yksityisyrittäjä,mutta mitä ihmettä perustaisin(??)
-Pph.
-Kirjastossa työskentely(kirjojen pölystä saattaa tulla tukkoisuutta/yskää)- anna palaa
Hmmmmm, onhan sulla noita kohteita ihan kivasti. Pistä nyt vaan mietintämyssy päähän ja suunnittele ja jos et itse saa ratkottua ongelmaa, niin työkkäriin ammatinvalinnanohjaajan juttusille, ni eiköhän asiat ala ratketa :)
- yli päässyt
Muakin kiusattiin, mutta kun pääsin peruskoulusta pois lukioon niin kiusaaminen loppui. Nyt oon ammattikorkeessa. Aluks ajattelin että en kestä enää tätä tilannetta kun joka päivä saa kuunnella nälvimistä, mutta kyllä se yleensä kummasti vähenee kun jengi aikuistuu.
Toki tiedän että monilla työpaikoillakin kiusataan, mutta toistaiseksi olen ainakin itse päässyt tuosta ongelmasta eroon. Nyt olen iloinen etten kiusaamisen takia jättänyt kouluttautumatta, vaikka se mielessä monta kertaa kävikin.- ali mennyt
Onneksi olkoon. Itse olen oppinut sen että kyllä aikuinen osaa kiusata. Eipä silloin paljoa auta oma itsetunto kun vastassa on kaksi sellaista, joiden ainoa motivaatio on nujertaa sinut. Siinäpä sitten ihmettelee hieman että mites tässä näin???
- Matamimimmi
Aivan hyvä,että ei jäänyt,mulla tais jäädä:(...Mulla tosin vikoja,että en voi kaikkee aatella mitä tohon listasin.
- 20+10
Jos on selässä ongelmaa, kannattaa se laitoshuoltaja ainakin unohtaa. Laitoshuolto sisältää suurelta osin siivousta, ja siinä saa selän kipeäksi ihan ilman aikaisempia selkäongelmiakin. Itse olen sitä duunia kesäisin tehnyt, että kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525