hei!
itse olen käyttänyt luontaistuotteita nyt vuoden päivät..
erilaisia vitamiineja, kilpirauhaseen lääkettä, mieheni lopetti tupakan polton eräällä luontaistuotteellamme.
käytän protskua, energia juomaa joita itse ostan yhdysvalloista. Halpaa ja hyvää, verrattuna muihin vastaaviin, ja valikoima on laaja!
käy ihmeessä tsekkaamassa sivut ja kirjeeni juuri sinulle!
http://www.123kotisivu.fi/luonnonaurinko1/64545973
takuu, rahat takaisin jos ei tuotteet ole käyneet sinulle:)
itse olen ollut viime vuoden terveenä, yleensä sairastanut moent flunssat ja pöpöt joita lapsemme ovat kotiin kantaneet tai minä töistä saanut.
oletko kiinnostunut luontais tuetteista?lue tämä:)
3
132
Vastaukset
- -----
Sinun varmaan kannattaisi tarkistaa myynnienedistämismateriaalisi jollain, joka osaa suomea.
- luonnon aurinko
ihan vaan tiedoksi sinulle, osaan suomea. olen suomalainen.
ja toiseks, nämä tekstini on osin kopioitua materiaalia , jota olemme joutuneet suomentamaan.
silmäsi varmaan kärsivät kovasti huonosta suomesta, olen pahoillani että jouduit ihan kommenttiin asti ryhtyä tästä asiasta.
Kirjoitusvirheiden korjaus on ollut työn alla, mutta satun olemaan aika menevää tyyppiä, joten en ollut sitä kerennyt tehdä. Kunhan idea oli ihmisille tullut selväksi.
Oliko sinulla vielä jotain aiheeseen? jos ei ollut saanen huomauttaa että on ihmisiä joilla on myös lukihäiriö ja jos minulla se olisi olisin varmaan loukkaantunut. En satu olemaan kirjoittelussani tarkka, ja kyllä olen käynyt äidinkielentunnit.
enemmänkin panostan siihen että puhun selkeästi. Kiitos että annoit palautetta, olen kyllä koettanut virheet korjata. En ole täydellinen. eikä ostikokaan ole!haha:)
Mutta nämä tuotteet puhukoon puolestaan!!!kiitos hei! - luonnon aurinko
käyppä tsekkaa uudestaan ne sivut:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897