Rikosilmoitus

3+18

Kokemusta. Alkaako narsisti häiriköimään jos teen hänestä rikosilmoituksen näin jälkikäteen. Hän sai niin paljon taloudellista vahinkoa aikaan.

71

3124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenterveys tärkeä

      Anna asian olla.

    • Samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja.

      Miksi provokoida? Tunne-elämältään rikkonainen katsoo sen juuri sellaiseksi.

      Mahdollinen oikeuskäsittely taas... mieti mitä se tulisi sisältämään. Jaksatko sen henkisen paineen alla, mitä siitä seuraisi? Ja onko realistiset mahdollisuudet edes saada menettämäänsä takaisin? Onko se menetetty arvokkaampaa tai tärkeämpää saavuttaa kuin mitä sinulla nyt on? Jos olet fyysisesti ja sielullisesti irtaantunut ihmisestä, josta olet halunnut irtaantua, niin haluatko ottaa riskin kohdata henkilön uudelleen? Millaisia tunnevaikutuksia siitä seuraisi sinulle?

    • hetekan jousi

      Tosiasia on, että saattaa alkaa häiriköimään ilman rikosilmoitustakin! Ainakin minun kohdalla jatkunut jo vuosia. Minä tekisin rikosilmoituksen, jos olisin lähes varma, että saa siitä myös rangaistuksen, muuten on hyödytöntä. Käyppä ihan kysymässä poliisilta neuvoa asiasta, he kyllä osaavat vastata aika usein (ei aina), kannattaako!

      • 3+18

        Olen tota miettinyt, että kysyisin poliisilta neuvoa. Siinä oli myös hengenlähtö lähellä, se on oikeastaan se painavin syy.


    • yksiuhri

      Jos tapaus on vanhempi kuin 3 kk niin ei kannata

      • Anonyymi

        Aina kannattaa yrittää oikeuksiaan esille


    • -K-

      Ilmanmuuta teet rikosilmon!! Itse koin sekä henkistä- että fyysistä väkivaltaa narsisti-puolisolta. Minulle koitui myös huomattavasti taloudellista vahinkoa (menetin KAIKEN omaisuuteni, vaatteita lukuunottamatta). Netin kautta tein sitten rikosilmon, poliisit kutsuivat kuulusteluihin, ja näin vyyhti alkoi purkautua. Meillä edessä oikeudenkäynti (pahoinpitelyjen vuoksi), ja myös minä mietin mahdollisia seuraamuksia (häiriköintiä), kun tämä narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen saa kutsun kuulusteluihin.
      Mainittakoon vielä sen, että itse olisin halunnut lähteä sovittelumenetelmällä asiaa ratkomaan, mutta puolestani tehtiin rikosilmoitus.

    • Nim. kokenut

      Olet erinomainen esimerkki ja rohkea ihminen. Uhkailijat on saatettava vastuuseen teoistaan ja aloittajalle, äkkiä juttelemaan poliisien kanssa asiasta. Älä aikaile!!! Saattaa se henki lähteä ennen ilmoitusta. Narsistit ja psykopaatit ovat arvaamattomia. Jopa kuukausia saattaa olla hiljaista ja kun luulet voivasi huokaista helpotuksesta, niin silloin räjähtää pommi niskaan.

      • Anonyymi

        Ihan niin tunnen näistä molemmat toinen narsisti ja toinen psykopaatti. Vaikea katsella miten he ohjailevat ihmisiä läheisyydessä. . Onneki minun ei tarvits3 puuttua heidän asioihinsa koska olen vieras mutta aina kun psykopaatille on uusi kumppani niin jokaisen kanssa samat kuviot ja kumppanuus päättyy aina riitaan ja syyttelyihin.koskaan ei hänessä ole muka vikaa . Ensin hurmaa ne ihmiset charmillaan ja sitten aloittaa sen tavanomaisen juttunsa että puolisolla on jotain vikaa aivoissa kun sanoo niin tai näin. Kaksi hänen exäänsä kulkee vieläkin terapiassa äsitten on narsisti joka puhuu vaan omasta itsestään koko ajan , katsoo joka kerta peiliin kun ohittaa sen eteisesssä ja omien puheiden mukaan hän on se paras työntekijä työmaallaan. Mitä ei todellakaan ole.


    • 3+18

      Juu, kyllä niin arvaamaton ja kiero on. Salasi asioita jotka minun olisi ehdottomasti pitänyt tietää. Täysin käsittämätöntä, että tiesi mitä teki, mutta täysin omista teoistaan piittaamattomana oli järjestänyt minulle mahdollisen tapaturmaisen kuoleman. Onneksi asia tuli päivänvaloon, tosin sen jälkeen kun emme enää olleet yhdessä.

      • M.B.

        Tapaturmaisten kuolemien järjestely toisille on mitä suuremmassa määrin lainvastaista, joten sulla on ainakin kaikki perusteet kasassa.


      • M.B. kirjoitti:

        Tapaturmaisten kuolemien järjestely toisille on mitä suuremmassa määrin lainvastaista, joten sulla on ainakin kaikki perusteet kasassa.

        Ehkäpä menen tekemään rikosilmoituksen itsestäni. Olen salannut itseltäni jotain.


      • no huh huh
        temppuilija kirjoitti:

        Ehkäpä menen tekemään rikosilmoituksen itsestäni. Olen salannut itseltäni jotain.

        Just joo. Mitä nyt yhdestä hengenlähdöstä, pikku juttu mielestäsi.


      • todella sairasta
        no huh huh kirjoitti:

        Just joo. Mitä nyt yhdestä hengenlähdöstä, pikku juttu mielestäsi.

        Tuollaiset hullut narsistit pitäisi laittaa pakkohoitoon. Sairasta touhua tollanen murhien suunnittelu! Psykoja ne on, vailla minkäänlaista omaatuntoa!


      • nisse ja nasse
        no huh huh kirjoitti:

        Just joo. Mitä nyt yhdestä hengenlähdöstä, pikku juttu mielestäsi.

        No mutta mikä ei tapa se vahvistaa.


      • näin on
        nisse ja nasse kirjoitti:

        No mutta mikä ei tapa se vahvistaa.

        Narsisteissa "asuu pahuus" mikään muu ei voi selittää näitä järjettömiä tekoja. Tällaiset liikkuvat sitten vapaana täällä keskellämme.


      • sellasta
        no huh huh kirjoitti:

        Just joo. Mitä nyt yhdestä hengenlähdöstä, pikku juttu mielestäsi.

        Pikkujuttu se taisi olla aloittajankin mielestä, kun mainitsi ensin tuon taloudellisen menetyksen.


      • Anonyymi

        Ilmoita toki


      • Anonyymi
        todella sairasta kirjoitti:

        Tuollaiset hullut narsistit pitäisi laittaa pakkohoitoon. Sairasta touhua tollanen murhien suunnittelu! Psykoja ne on, vailla minkäänlaista omaatuntoa!

        Sehän siinä onkin kun he osaavat puhua aina omaksi hyväkseen ja tarpeen tullen vaikka itkeäkkin jos katsoo että se auttaa . Puhuvat pahaa sinusta muille ja ihmiset uskoo koska hänhän on niin ”rehellinen ” ihminen kyllä ne osaa, olen nähnyt tapauksen missä hurmasi lääkärinkin , joten se kertoi minulle sen että siihen lääkäriin en voisi luottaa edes .
        Onneksi ei omalle kohdalle ole sattunut tälläistä koskaan , en olis jaksanut


      • Anonyymi
        näin on kirjoitti:

        Narsisteissa "asuu pahuus" mikään muu ei voi selittää näitä järjettömiä tekoja. Tällaiset liikkuvat sitten vapaana täällä keskellämme.

        Ikävä kyllä niin on asia, vapaalla jalalla saavat manipuloida ihmisiä kuten haluavat ja moni sanoo heistä että ” voi kun ihana ihminen” ymmärtämättä sitä että se ihanuus in vaan peliä mitä hän pelaa.


    • Ap:lle. Jos sinulla on näyttöä rikoksesta tottakai teet siitä rikosilmoituksen. Ei vitsejä, eikä selittelyjä. Laki on laki.

      • 3+18

        Näyttöä on, todistaja löytyy, Itse asiassa kun lukee näitä juttuja (osa pesunkestävien narsistien kirjoituksia ilmiselvästi) tulee väkisinkin mieleen, että kyllä nämä vihtahousut ansaitsevat sen, että edestään löytävät mitä ovat taaksensa jättäneet. Kyllä sitä täällä hillutaan ja heitetään läppää ja suorastaan vittuillaan. Taidan tehdä se ilmoituksen, kerron täällä sitten kuinka kävi. Uskon, että asianomainen on paska jäykkänä kuulustelussa. Kyllä se narsistillakin joku herran pelko on!

        Ja nimimerkille sellasta
        kai se on minun asiani mitä aloituksessani kirjoitan, en heti halunnut kirjoittaa minkälaisen hullun kanssa olen ollut tekemisissä. Toiset hullut saa siitä kiksejä


      • 3+18 kirjoitti:

        Näyttöä on, todistaja löytyy, Itse asiassa kun lukee näitä juttuja (osa pesunkestävien narsistien kirjoituksia ilmiselvästi) tulee väkisinkin mieleen, että kyllä nämä vihtahousut ansaitsevat sen, että edestään löytävät mitä ovat taaksensa jättäneet. Kyllä sitä täällä hillutaan ja heitetään läppää ja suorastaan vittuillaan. Taidan tehdä se ilmoituksen, kerron täällä sitten kuinka kävi. Uskon, että asianomainen on paska jäykkänä kuulustelussa. Kyllä se narsistillakin joku herran pelko on!

        Ja nimimerkille sellasta
        kai se on minun asiani mitä aloituksessani kirjoitan, en heti halunnut kirjoittaa minkälaisen hullun kanssa olen ollut tekemisissä. Toiset hullut saa siitä kiksejä

        "Uskon, että asianomainen on paska jäykkänä kuulustelussa."


        Epäilenpä.
        Oikeudenkäynnit ja kuulustelut on vain "lähteitä" joillekin narskulle. Minkä lisäksi saa toteuttaa sitä masokistista rangaistuksen tarvettaan...Ja sitten taas jaksaa narskuttaa, ei kun porskuttaa menemään. :D

        "Kyllä se narsistillakin joku herran pelko on! "

        Pyh...


      • dizel kirjoitti:

        "Uskon, että asianomainen on paska jäykkänä kuulustelussa."


        Epäilenpä.
        Oikeudenkäynnit ja kuulustelut on vain "lähteitä" joillekin narskulle. Minkä lisäksi saa toteuttaa sitä masokistista rangaistuksen tarvettaan...Ja sitten taas jaksaa narskuttaa, ei kun porskuttaa menemään. :D

        "Kyllä se narsistillakin joku herran pelko on! "

        Pyh...

        Rangaistuksi tulemisen tarvettaan... ( tarkennus *)


      • dizel kirjoitti:

        "Uskon, että asianomainen on paska jäykkänä kuulustelussa."


        Epäilenpä.
        Oikeudenkäynnit ja kuulustelut on vain "lähteitä" joillekin narskulle. Minkä lisäksi saa toteuttaa sitä masokistista rangaistuksen tarvettaan...Ja sitten taas jaksaa narskuttaa, ei kun porskuttaa menemään. :D

        "Kyllä se narsistillakin joku herran pelko on! "

        Pyh...

        Ei ne kuulustelut mene niinkuin elokuvissa.
        Ne poliisit saattaa heittää vaan läppää ja naureskella yhdessä kriminaalien kanssa ja jauhaa p*skaa puolet ajasta...


      • Anonyymi
        3+18 kirjoitti:

        Näyttöä on, todistaja löytyy, Itse asiassa kun lukee näitä juttuja (osa pesunkestävien narsistien kirjoituksia ilmiselvästi) tulee väkisinkin mieleen, että kyllä nämä vihtahousut ansaitsevat sen, että edestään löytävät mitä ovat taaksensa jättäneet. Kyllä sitä täällä hillutaan ja heitetään läppää ja suorastaan vittuillaan. Taidan tehdä se ilmoituksen, kerron täällä sitten kuinka kävi. Uskon, että asianomainen on paska jäykkänä kuulustelussa. Kyllä se narsistillakin joku herran pelko on!

        Ja nimimerkille sellasta
        kai se on minun asiani mitä aloituksessani kirjoitan, en heti halunnut kirjoittaa minkälaisen hullun kanssa olen ollut tekemisissä. Toiset hullut saa siitä kiksejä

        Masentavaa...


    • 3+18

      dizel
      Ei tuosta voi kiistellä, tuo on sinun mielipide. Itse olen sitä mieltä, että tälle narsistille on tuskaa istua poliisilaitoksella selvittämässä sitä mitä tulikaan tehtyä. Kärähtäminen ei ole sille kivaa.

      • D on oikeassa. Jos se on oikeasti nph, se on sille vain peli. Kuin pokeria pelaisi.


      • minä

        Narsisti minkä itse tiedän, pelkää poliiseja vaikka halveksii oikeuslaitosta puheissaan.


      • Ei varmaan kenellekään, mutta narskuilla on sellainen jännä puolustusmekanismi mitä tulee tunteisiin, että ne ikävät tunteet sivuutetaan...tai ohitetaan kokonaan.
        Ja kun ei asialle muuta voi niin eikö se ole sama ottaa tilanteesta ilo irti.

        Oikea narsisti ei sitä paitsi mieti mitä tuli tehtyä...Vika on AINA muissa...Eikä hän näe teoissaan väärää, vaikka kuinka olisi todisteita naaman edessä.
        Eli ei siis teoistaan myöskään välttämättä kärsi...


      • näin vain on
        temppuilija kirjoitti:

        D on oikeassa. Jos se on oikeasti nph, se on sille vain peli. Kuin pokeria pelaisi.

        Olkoon vaan peli mutta on ihan oikein että narsisti saa rangastuksen teoistaan! Ei siellä oikeudessa kysellä narsistilta tuntuuko se siitä peliltä vai ei, sitä koskee ihan samanlaiset rangaistukset kuin muitakin ihmisiä.


      • dizel kirjoitti:

        Ei varmaan kenellekään, mutta narskuilla on sellainen jännä puolustusmekanismi mitä tulee tunteisiin, että ne ikävät tunteet sivuutetaan...tai ohitetaan kokonaan.
        Ja kun ei asialle muuta voi niin eikö se ole sama ottaa tilanteesta ilo irti.

        Oikea narsisti ei sitä paitsi mieti mitä tuli tehtyä...Vika on AINA muissa...Eikä hän näe teoissaan väärää, vaikka kuinka olisi todisteita naaman edessä.
        Eli ei siis teoistaan myöskään välttämättä kärsi...

        Tietää mitä tekee, mutta se on aina jonkun syy...Toisinsanoen.


      • o)o
        dizel kirjoitti:

        Ei varmaan kenellekään, mutta narskuilla on sellainen jännä puolustusmekanismi mitä tulee tunteisiin, että ne ikävät tunteet sivuutetaan...tai ohitetaan kokonaan.
        Ja kun ei asialle muuta voi niin eikö se ole sama ottaa tilanteesta ilo irti.

        Oikea narsisti ei sitä paitsi mieti mitä tuli tehtyä...Vika on AINA muissa...Eikä hän näe teoissaan väärää, vaikka kuinka olisi todisteita naaman edessä.
        Eli ei siis teoistaan myöskään välttämättä kärsi...

        No sen on varmasti huomannut jokainen narsistin uhri! Täälläkin....

        Jos ei teoistaan kärsi, niin sitten ei, mutta samalla tavalla kärsii rangaistuksensa kuin muutkin ihmiset. Vapauden menettäminen on narsistille varmaan kauhistus.


      • 3+18
        dizel kirjoitti:

        Ei varmaan kenellekään, mutta narskuilla on sellainen jännä puolustusmekanismi mitä tulee tunteisiin, että ne ikävät tunteet sivuutetaan...tai ohitetaan kokonaan.
        Ja kun ei asialle muuta voi niin eikö se ole sama ottaa tilanteesta ilo irti.

        Oikea narsisti ei sitä paitsi mieti mitä tuli tehtyä...Vika on AINA muissa...Eikä hän näe teoissaan väärää, vaikka kuinka olisi todisteita naaman edessä.
        Eli ei siis teoistaan myöskään välttämättä kärsi...

        Voi heittää läskiksi, miten haluatte. Kyseessä on kuitenkin aika rankan asian tutkinta. Onneksi en ole näkemässä sitä kun poliisit heittää läppää.


      • M.B.
        näin vain on kirjoitti:

        Olkoon vaan peli mutta on ihan oikein että narsisti saa rangastuksen teoistaan! Ei siellä oikeudessa kysellä narsistilta tuntuuko se siitä peliltä vai ei, sitä koskee ihan samanlaiset rangaistukset kuin muitakin ihmisiä.

        Lisäisin, että.. ulkoisesti kyllä - sisäisesti välttämättä ei.

        Eli voitat, mutta samalla tiedät häviäväsi, jos on oikeasti nph. Asia on mielenkiintoinen.. Tai ilmiö. Ja asiahan taas jatkuu niin, että jos on oikea nph, niin aika lukittuna on aikaa hioa ajatuksia..?? Kait. Harvemmin katumalla syntejään, mutta ainahan niitä ihmeitä tapahtuu..

        Emmätiiä muuta kuin että jotenkin toivois sun sen olevan ei-aito nph.. Menee muuten pelottavaksi koko ajatus. Oikeasti.


      • 3+18 kirjoitti:

        Voi heittää läskiksi, miten haluatte. Kyseessä on kuitenkin aika rankan asian tutkinta. Onneksi en ole näkemässä sitä kun poliisit heittää läppää.

        Itse en luottaisi liikaa siihen, että "oikeus toteutuu..."

        Nämä virkamiehetkin ovat vain ihmisiä, jotka haluavat päästä mahdollisimman vähällä työllä, eikä heitä se lopputulos kiinnosta.


      • M.B. kirjoitti:

        Lisäisin, että.. ulkoisesti kyllä - sisäisesti välttämättä ei.

        Eli voitat, mutta samalla tiedät häviäväsi, jos on oikeasti nph. Asia on mielenkiintoinen.. Tai ilmiö. Ja asiahan taas jatkuu niin, että jos on oikea nph, niin aika lukittuna on aikaa hioa ajatuksia..?? Kait. Harvemmin katumalla syntejään, mutta ainahan niitä ihmeitä tapahtuu..

        Emmätiiä muuta kuin että jotenkin toivois sun sen olevan ei-aito nph.. Menee muuten pelottavaksi koko ajatus. Oikeasti.

        Niin, mitä pahempi rangaistus, sen suurempaa kostoa todennäköisesti alkaisi hautomaan. En pelottele, vaan varoittelen.
        Toisaalta pieni rangaistus vain kavattaisi hänen egoaan...


      • dizel kirjoitti:

        Itse en luottaisi liikaa siihen, että "oikeus toteutuu..."

        Nämä virkamiehetkin ovat vain ihmisiä, jotka haluavat päästä mahdollisimman vähällä työllä, eikä heitä se lopputulos kiinnosta.

        menee juurikin noin ...


      • uuuuuuuu
        dizel kirjoitti:

        Itse en luottaisi liikaa siihen, että "oikeus toteutuu..."

        Nämä virkamiehetkin ovat vain ihmisiä, jotka haluavat päästä mahdollisimman vähällä työllä, eikä heitä se lopputulos kiinnosta.

        "Itse en luottaisi liikaa siihen, että "oikeus toteutuu..."

        Tuohan se on narsistin toiveuni. Narsistin kohdalla voi käydä niin, että oikeus ei toteudu, koska narsisti on kova valehtelemaan ja härski ja taitava siinä, mutta VOI KÄYDÄ MYÖS NIIN ETTÄ OIKEUS TOTEUTUU.

        Tottakai narsisiti väittää että oikeus ei tule toteutumaan, ja täten yrittää vähätellä ja estää hakemasta sitä oikeutta. Säälittäviä.


      • uuuuuuuu kirjoitti:

        "Itse en luottaisi liikaa siihen, että "oikeus toteutuu..."

        Tuohan se on narsistin toiveuni. Narsistin kohdalla voi käydä niin, että oikeus ei toteudu, koska narsisti on kova valehtelemaan ja härski ja taitava siinä, mutta VOI KÄYDÄ MYÖS NIIN ETTÄ OIKEUS TOTEUTUU.

        Tottakai narsisiti väittää että oikeus ei tule toteutumaan, ja täten yrittää vähätellä ja estää hakemasta sitä oikeutta. Säälittäviä.

        Totesin vain itsestäänselvyyden, mutta tarkastelet ilmeisesti viestejäni jonkun narskulinssin läpi ja sillehän minä en voi mitään...
        Ottaisit sinäkin rennosti. Nimimerkistäsi päätellen sulla on stressiä, mutta älä sitä minuun kuitenkaan pura. :)


      • uuuuuuuuuu
        dizel kirjoitti:

        Totesin vain itsestäänselvyyden, mutta tarkastelet ilmeisesti viestejäni jonkun narskulinssin läpi ja sillehän minä en voi mitään...
        Ottaisit sinäkin rennosti. Nimimerkistäsi päätellen sulla on stressiä, mutta älä sitä minuun kuitenkaan pura. :)

        Älä sinä päättele nimimerkistäni yhtään mitään, kun pieleen menee kumminkin:D Jotkut kyllä luulevat, että tietävät mitä toinen tuntee ja ajattelee paremmin kuin henkilö itse, tällaisen yhden olen tavannut, valitettavasti.


      • A
        uuuuuuuuuu kirjoitti:

        Älä sinä päättele nimimerkistäni yhtään mitään, kun pieleen menee kumminkin:D Jotkut kyllä luulevat, että tietävät mitä toinen tuntee ja ajattelee paremmin kuin henkilö itse, tällaisen yhden olen tavannut, valitettavasti.

        Pääosa tavallisista ihmisistä niinsanotusti "näkee läpi" muista ihmisistä, silloinkin vaikka heillä olisi vaikeuksia ymmärtää omaa toimintaansa ja sen motiiveja.

        Kaipa juuri narsistisesti vaurioitunut ei sitten ehkä näe, no en tiedä tarkkaan. Tai muulla tavoin sosiaalisesti vammautunut tai sosiaalisesti vielä kehittymätön.


      • uuuuuuuuuu kirjoitti:

        Älä sinä päättele nimimerkistäni yhtään mitään, kun pieleen menee kumminkin:D Jotkut kyllä luulevat, että tietävät mitä toinen tuntee ja ajattelee paremmin kuin henkilö itse, tällaisen yhden olen tavannut, valitettavasti.

        Et sinä tuolla hymynaamalla minua huijaa. :)


      • A
        dizel kirjoitti:

        Et sinä tuolla hymynaamalla minua huijaa. :)

        Jotenkin noin. Olet reipas. Lisäksi on hyvä erottaa luulot epä-luuloista.

        *Lisähali*


      • Anonyymi
        minä kirjoitti:

        Narsisti minkä itse tiedän, pelkää poliiseja vaikka halveksii oikeuslaitosta puheissaan.

        Kai niillä alitajuisesti on pelko että jos joku tekisi heidän uhreistaan poliisi ilmoituksen


    • TreeKings

      Näin juuri. Narsistinen häiriö on melko paha, koska, hän suunnitteli myös minulle (en ole aiemmin täällä kirjoittanut)...mutta aihe on vakava. Ja juuri näin kävi, keksitty aihe, että saadaan miehelle rikosnimike, vaikka sitten vaan luvattomasta netin käytöstä, ja keksitystä käsiksikäymisestä. Vaikka rikosnimikkeessä se oli jo lievä pahoinpitely. Nyt juttu etenee syyttäjälle, kun näkemykset eroavat vähän toisistaan... Nyt vaan odotellaan eteneekö pidemmälle. Mitään näyttöä ei kuitenkaan rikoksesta ole. Joten kuinka todennäköistä se on, että etenee pidemmälle? Ei täs muuten harmita, mut joku narsistinen nainen saa vaan mielihyvää miehen nöyryyttämisestä (sadismia?)... ei varmaan mitenkään ees harvinaista. Kuulusteluissa tuli jo käytyä.

    • Iina0307

      Sivusta seuranneena asia voi kääntyä päinvastoin ja uhrista tuleekin syyllinen. Olen aikoinani oman tapaukseni innoittamana seurannut sivusta yhtä toista avioeroa, mikä eteni oikeuteen saakka. Siinä puoliso yritti kaikien tavoin suojella lapsiaan narkuisältä, mutta turhaan. Isä sai poliisivoimat ym ymmärtämään, että vaimo pyrkii kaikin tavoin estämään tapaamiset ja piiloittamaan lapset taikka viemään heidät ilman ilmoitusta kaupungista. Lopulta isä voitti ja vaimo sai syytteen. Seurauksena oli kuitenkin se, että lapset eivät aikuisiällä ole missään tekemisissä isänsä kanssa vain äidin.

    • Lähärin hakenut

      Rikoksesta ei voi tuomita ilman näyttöä ja tämä on fakta! Pätee myös lähestymiskieltoon, joka sekin on rikos. Näyttö on oltava aina, pelkät puheet eivät ikinä riitä, eli edelleen pätee "syytön, kunnes toisin TODISTETAAN"!

    • markku ahdeoja

      minä tein rikosilmoituksen. lopputulos kulut yli 200 000 euroa muutamia ehdollisia vankeustuoimioita ja viimeiseksi 5 kuukautta vankilaa.

      Ongelmana ei ole varsinaisesti narsisti vaan rapautunut oikeusjärjestelmä korruptioineen, jossa narsisti on kuningas

    • Anonyymi

      Jos vaan on todistajia, totta kai kannattaa tehdä rikosilmoitus. Itseni kohdalla todistajia olisi ollut 4-5 muutakin, mutta annoimme työpaikkakiusaajan päästä rangaistuksetta. Itse ainakin kadun sitä edelleen. Kusipää pääsi rangaistuksetta.

      Tuollainen ihminen ei kuitenkaan koskaan muuta käytöstään ja pahoinpitelee vielä monia.

      Voit ajatella, että henkinen pahoinpitely vanhenee 2 vuodessa, joten älä vivyttele liikaa vaan ole rohkasti yhteydessä todistajiin ja ennen kaikkea muihiin kohteisiin. Muitakin nimittäin on ja yleensä oman sukupuolen sisällä.

    • Anonyymi

      Omat itsesabotoivat asenteesi saivat sinut ensisijassa hengailemaan narsistin kanssa.

      Katso peiliin ja hyväksy tosiasiat. Ehkä olet kasvanut myrkyllisisessä perheessä ja olet kehittänyt psykologisen tavan hakeutua ihmisten seuraan jotka käyttävät sinua hyväksi mutta kukaan ei ajaudu sattumalta hyväksikäyttäjien uhriksi.

      Alistuit alitajuisesti tiedostamattasi hyväksikäyttäjän uhriksi.

      Tulet jatkossa myös kohtaamaan vastaavanlaisia hyväksikäyttäjiä ellet myönnä ongelmaa siinä, että olet liian alistuva hyväksikäyttäjiä kohtaan

      • Anonyymi

        Juuri näin! Narsistien uhrit ovat yleensä itse syyllisiä tilanteeseensa. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei anna kenenkään kävellä yli tai kohdella huonosti.


    • Anonyymi

      Jos sinulla on todisteet, hyvä lakimies ja ns.selvä case että voitat. Mikäs narskulle sen pahempaan kuin joutua julkisesti loatuksi. Siitä jää vie paperi jonka voi vaikka kopioida ja postittaa naapureille, työkavereille, sukulaisille..

    • Anonyymi

      Jos on todisteet yms ns varma keissi, niin siitä vaan. Narskulle ei ole kivaa tulla julkisesti nolatuksi. Oikeudenpäätöksetkin on julkisia papereita. Mainne on narskulle tärkeä

    • Anonyymi

      Kertoo sinusta jo aika paljon, että tulet kysymään tällaista keksustelufoorumilta. Kukaan ei osaa antaa vastausta kysymykseesi, oli henkilö mielestäsi narsisti tai ei. Onko henkilöllä lääkärin antama diagnoosi narsismista vai ihan itsekö olet diagnosoinut?

      • Anonyymi

        "Kertoo sinusta jo aika paljon"

        No mitäs se sitten kertoo? Viittitkö vääntää rautalangasta.


      • Anonyymi

        Lääkäri voi antaa diagnoosin narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, lääkärit eivät anna diagnoosia narsismista,. (muutoin ketjun aihetta kommentoimatta.)


        "ppyuygyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri voi antaa diagnoosin narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, lääkärit eivät anna diagnoosia narsismista,. (muutoin ketjun aihetta kommentoimatta.)


        "ppyuygyhhh"

        Kesti jonkin aikaan mullakin tajuta tämäkin yksinkertainen asia.

        Narsismi ja narsistinen persoonallisuushäiriö eivät ole synonyymeja


        "ppuygghghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesti jonkin aikaan mullakin tajuta tämäkin yksinkertainen asia.

        Narsismi ja narsistinen persoonallisuushäiriö eivät ole synonyymeja


        "ppuygghghgh"

        Narsistisen käytöksen uhri ei välttämättä ole narsistisesti persoonallisuushäiriöisen kohde,


        "popiuhgggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistisen käytöksen uhri ei välttämättä ole narsistisesti persoonallisuushäiriöisen kohde,


        "popiuhgggg"

        Jotta uhri olisi oikeasti joutunut narsistisen käytöksen kohteeksi ei edellytä sitä että toisella osapuolella olisi diagnoosi NPD tai että hän täyttäisi sen kriteerit,


        "poughhghjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta uhri olisi oikeasti joutunut narsistisen käytöksen kohteeksi ei edellytä sitä että toisella osapuolella olisi diagnoosi NPD tai että hän täyttäisi sen kriteerit,


        "poughhghjj"

        Tämäkin epäloogisuus tulisi oikoa


        "ppuyygghgh"


      • Anonyymi

        Et vissiin sattumoisin tiedä, että narsupaskiaiset kusettaa yksnolla lääkärit (myös psykiatrit.),poliisit,sossut...kaikki narsut ovat helvetin hyviä näyttelijöitä (=valehtelijoita), mutta kaikki näyttelijät eivät ole narsuja. Että,kyllä se "tauti" voidaan todeta yleensä pidemmän kärsimyksen jälkeen uhrin toimesta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        nyt meni väärä video väärään ketjuun.

        Mutta video on hyvä


        "ppihhhjjjkkk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt meni väärä video väärään ketjuun.

        Mutta video on hyvä


        "ppihhhjjjkkk"

        Mene hoitoon ja lakkaa kommentoimasta näitä ketjuja kun sulla ei ole mitään tähdellistä sanottavaa. Et ole narsisti, olet vain yksinkertainen ihminen ja sekaisin päästäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon ja lakkaa kommentoimasta näitä ketjuja kun sulla ei ole mitään tähdellistä sanottavaa. Et ole narsisti, olet vain yksinkertainen ihminen ja sekaisin päästäsi.

        En ole kylläkään kovin yksinkertainen.

        Laitettaisiin vaikka sinut ja minut tenttiin.


        "ppuyghghghhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kylläkään kovin yksinkertainen.

        Laitettaisiin vaikka sinut ja minut tenttiin.


        "ppuyghghghhg"

        ymmärtääkseen sanottavani onkin vaativampaa

        "ppoygggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon ja lakkaa kommentoimasta näitä ketjuja kun sulla ei ole mitään tähdellistä sanottavaa. Et ole narsisti, olet vain yksinkertainen ihminen ja sekaisin päästäsi.

        siinä oot oikeessa että tykkään vaan kilteistä jutuista.

        "ppoygghhh"


    • Anonyymi

      Jos olet päässyt narsistista eroon jätä hänet niinkuin sisilisko tiputtaa häntänsä hädän tulen ja jättää häntänsä vainoojalleen, äläkä mene hakemaan sitä takaisin, sillä joudut raadeltavaksi.

    • Anonyymi

      Muista tehdä itsemurha

    • Anonyymi

      Tottakai alkaa häiriköimään jos on narsisti , eihän muuten olisikaan narsisti.
      Mutta jos on vääryyttä tehnyt jotain kohtaan niin tottakai ilmoitus on tehtävä , oli sitten narsisti tai ei,
      Mutta tavallisinta on että osaavat puhua eri tilanteissa niin vakuuttavasti että heihin usein uskotaan . Kuitit on aina esitettävä jos on rahasta kysymys tai muut paperit jotka todistavat teokset tosiksi .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe