Onko vika vai ominaisuus kun Megane -02 takapyörät jäätyvät aina lumikelillä ajettaessa? Minulla auton vakiotyökaluihin talvella kuuluu iso leka jolla saa moksittua takapyöriä et pääsee liikkelle. Lienenkö ainut auton pahoinpitäjä tällä palstalla kun muut ei ole tunnustaneet vielä?
Jäätyvät takapyörät???
3
238
Vastaukset
- scenari
normijuttu,eli on ominaisuus.. itsellä myös 02 scenicissä samajuttu tosin jarrut aukeavat heti kun lähtee liikkeelle. Näitä rittäää sitten kaikissa merkeissä suurinpiirtein että näin. kaikista nopein keino on kun kaataa kuumaa vettä jos on kiire
- eskoA
No onneksi ei ole WV, jonka lukut jäätyy eikä voi käyttää sitä
- Renault Rouge
Itsellä alla 2001 Megane Break 1.6i ja mittarissa yli 240 tkm.
Ainoa lukkiutuminen johon minä olen törmännyt omassa, ja vastaavissa, liittyy ilmeisesti käsijarruun - eli oikea takapyörä jumittuu. Vika ei varsinaisesti estä ajamista, mutta ei ole kovin miellyttävä eikä tietysti turvallinenkaan. Varsinaista syytä lukkiutumiseen en ole löytänyt, eikä se toistu jatkuvasti.
Pakkasella auto toimii mainiosti, mutta lämpötilan ollessa lähellä nollaa saattaa käynnistyksessä esiintyä ongelmia. Epäilen kondensioveden aiheuttamaksi.
Kastastuksesta on meidän aikana mennyt aina läpi puhtaasti, eikä isoja remontteja ole kaivattu.
Ihmettelenkin nyt mihin tuota ryhtyisi vaihtamaan kun se päivä kuitenkin joskus koittaa. Megane on suuri pieni auto, pieni ulkoa mutta suurehko sisältä. Samaa ei valitettavasti voi sanoa kaikista nykyisistä ns. tila-autoista - on nimittäin tullut vertailtua ihan käytännössäkin. Nykyisten farkkujen tavaratila on kadonnut jonnekin unholaan, niin pituus kuin korkeus suunnassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715241Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510166Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089381Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237119Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826557Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766248Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys281942IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707