nimi.
09.12.2010, 20:18:21 »
Jarmo Juntunen on kadonnut suosikkipoikalistalta viimeisen viikon aikana. Miksi?
http://hommaforum.org/index.php/topic,36247.msg528051.html#msg528051
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=42951:taessae-on-halla-ahon-lista&catid=1:politiikka&Itemid=30
Mystisesti kadonnut
9
439
Vastaukset
- Hyväsi Meidän eok
Eok kuvitteli tekevänsä wincaputista itselleen rahasammon, ensioharin teki Hannu kun vaihtoi aasinajajan vesilintuun. Sitten pätkä hölmöili itsensä ulos Vantaalla. Enään on jäljella Columbo, muttä hänen ulosantinsa ja älykkyytensä ei eok vie kuin taaksepäin.
- Todennäköisesti
joku kertoi Halla-aholle Juntusen Wincapita yhteyksistä ja
tämä poisti Jarmon suosikki listaltaan.- niilo s
Surkeeta wc pöntön kaatamista
- 13+8
Niin, ja kaikki se hulvaton koomisuus lippulauluineen päivineen.
Kim-Il-Juntu, etten paremmin sano.
- ilman omaa syytä
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=466866&page=15
Iltalehden 20.3. uutisoiman uutisen mukaan "He myöntävät rikoksen",
ks. http://www.iltalehti.fi/vaalit/20110...03339_vl.shtml ,
Perussuomalaisten lista uutisessa on seuraava:
Tommi Laitila
Krista Poutanen
Juhani Pellikka
Asko Salminen
Matti Kyllönen
Juha Väätäinen
Jussi Halla-aho
Alpo Ylitalo
Kari Tykkyläinen
Raul Lehto
Listasta ei löydy Juntusen nimeä! Miksi?
Kuitenkin tälläkin palstalla on käynyt jo sen ensimmäisestä viestistä ilmi se, että Juntusella on rikostuomioita. Eräässä viestissä jopa yksilöitiin niitä, ks. http://portti.iltalehti.fi/keskustel...=466866&page=8
Vakuutuspetos ja useita vesiliikenne rikoksia, joista saanut tuomion. Jarmo Juntunen on tuomittu myös poliisin salakuuntelusta. Juntunen ei kertonut totuutta, kun häneltä kysyttiin onko tuomittu rikoksesta. Jarmo Juntunen, miksi salaat rikokset joihin olet syyllistynyt ja joista olet tuomittu?
Juntusen tuomioista saa tiedot Lapin käräjäoikeuden kansliasta
Rovaniemen kanslia
Oikeustalo, Valtakatu 17
96200 ROVANIEMI
Puhelin 0100 86330 (vaihde)
Faksi 010 365 0129
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
silti halla-aho ei ilahtunut oikeusturvatoimittajan WC pulustuksesta, miksi ?- reiluristo
Katoppas juntuhan on iiiiiiiiiiiihan rehellinen, lähes yhtä rehellinen hande kaalinpää.
- x x ?
reiluristo kirjoitti:
Katoppas juntuhan on iiiiiiiiiiiihan rehellinen, lähes yhtä rehellinen hande kaalinpää.
Siis sun mielestä ihminen on rehellinen kun vasikoi itsensä ?
Voi voi teitä s-muroja
"..vasikoi itsensä ?"
Mielenkiintoinen ajatus. Ensinnäkin tuo termi vasikoida liittyy rikollisslangiin. Rikollismaailmassa ajatellaan, että alhaisinta mitä voi tehdä, on kertoa tietonsa poliisille.
Itsevasikointi on koominen ilmaisu. Normaali ihminen kutsuu tätä ilmiötä rehellisyydeksi.
Paljon minulla on vielä opittavaa taparikollisten maailmankuvasta.- Niilo Ylimainio
1 % kansasta on rikollisia. Eli suomessa on 55000 venkulaa, se on todella paljon.
Kuten huomataan wincaputtiin osallistu vain joka viides venkula, potenttiaalia olis ollu kasvattamiseen, mutta Haanukas löi servot kiinni ja lähti turneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514