Sinne taas hurahti

issu56

viikonloppu kuin siivillä.
Tänään kun viikonloppuvieraat lähti kotiaan kohti, lähdettiin me isännän kanssa potkuttelemaan.
Aurinko paistoi ja mittarissa asteita vain -7.

http://www.youtube.com/watch?v=EM3dOAwdwfo&feature=youtu.be

Tuossa on muutama lumikuva ja toiseksiviimeisessä kuvassa ihan kiva juttu taas taivaalla :).

Mites muiden viikonloppu on mennyt?

30

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2.02 kohdalla on tosi kaunis kuva ja olit taas saanut kuvattua haloilmiön.
      Meillä on koko viikonlopun ollut -10 kylmemmällä puolella mutta ihan passeli sää on ollut ulkoilla meidän viikonloppuvieraan kanssa. Kirpakka pakkanen - 18 kodan ulkopuolella eilen ja me paistettiin makkaraa. Tänään päivällä kun siskon kanssa vietiin hautausmaalle kyntilöitä ei edes tuullut eikä -15 tuntunut kylmältä.

      • issu56

        Siinä kun tultiin takasin rantaan ja vilkaisin taivaalle, niin sanoin isännälle että nyt kotiin ja sassiin sillä taivaalla saatta olla jotain. Ja niinhän siellä sitte olikin...tuollainen pikkuhalo ;).-12 on täällä ollut parhaimmillaan, vaikka kovempia luvattiinkin ja jos oikein kuulin, niin huomenna pitäisi olla -19. Vaan toivottavasti kuulin täysin väärin heh.


      • issu56 kirjoitti:

        Siinä kun tultiin takasin rantaan ja vilkaisin taivaalle, niin sanoin isännälle että nyt kotiin ja sassiin sillä taivaalla saatta olla jotain. Ja niinhän siellä sitte olikin...tuollainen pikkuhalo ;).-12 on täällä ollut parhaimmillaan, vaikka kovempia luvattiinkin ja jos oikein kuulin, niin huomenna pitäisi olla -19. Vaan toivottavasti kuulin täysin väärin heh.

        No joo, niin luvattiin reippaasti kylmenevää ja arvaas kenen pitää huomenna metsässä aamupäivällä olla odottamassa yhtä tyyppiä jolle lupasin näyttää pari kohdetta jotka haluaa kuvata yhteen lehteen, samperi!


      • issu56
        Haukullinen kirjoitti:

        No joo, niin luvattiin reippaasti kylmenevää ja arvaas kenen pitää huomenna metsässä aamupäivällä olla odottamassa yhtä tyyppiä jolle lupasin näyttää pari kohdetta jotka haluaa kuvata yhteen lehteen, samperi!

        No niin on kuulemma luvattu, sillä äsken kaupalla kuulin, että näille paikkeille olis keskiviikolle -25. Hyi hitto!
        Täällä on tänään ollut vain kymmenisen astetta, mutta tankatessa sekin tuntui jäätävältä.


    • älä issu

      välitä noist ilkeilijöist.oli kiva kooste mut en osaa sanoa mikä ssinä kuvassa oli

      • issu56

        No en suinkaan välitä, sillä ne on lähinnä naurettavan huvittavia kaikessa typeryydessään mun mielestäni.


    • Teillä on sitte ollu hieno kelkkakeli, noissa hienoissa maisemissa...

      Meillä oli aamulla aika kova pakkanen -21, nyt ei ole kuin -16...

      • issu56

        Joo ei maisemissa mitään vikaa, mutta luisto jo olikin sitte ihan muuta heh. Paikoitellen sai kyllä ihan kivankin vauhdin, mutta sitte taas tyssäs johonkin milliseen kiveen.


    • Pukeli

      Kaunista, niin kaunista.

      Millä ohjelmalla teit tuon?

      • issu56

        Ihan just sillä millä aina ennenkin.


      • 1907
        issu56 kirjoitti:

        Ihan just sillä millä aina ennenkin.

        Eli mikä sen ohjelman nimi on?


      • hei mummu-ummu
        1907 kirjoitti:

        Eli mikä sen ohjelman nimi on?

        mitäs se sulle kuuluu millä ohjelmalla issu mitäkin tekee ?


      • 1610
        hei mummu-ummu kirjoitti:

        mitäs se sulle kuuluu millä ohjelmalla issu mitäkin tekee ?

        Aattelin että vois ite yrittää jotain kuvajutun tekemistä, eikös ole ihan tavallista kysellä vinkkiä keskustelupalstalla? Siis ohjelman nimee vain kysyin, jestassentään...


      • älä noist välitä
        1610 kirjoitti:

        Aattelin että vois ite yrittää jotain kuvajutun tekemistä, eikös ole ihan tavallista kysellä vinkkiä keskustelupalstalla? Siis ohjelman nimee vain kysyin, jestassentään...

        Eihän noista ole kuin ilkeilemään.

        Jos haluat tehdä noita slideshown tapaisia vain valokuvista ja laittaa vaikka taustamusaa, niin esimerkiksi

        Picasa
        PhotoStory

        Jos myös videoit niin esim

        Movie Maker
        Lightworks
        VideoSpin

        Noi on ilmasia, maksamalla saa sitten parempaa..


      • god kväll norge
        älä noist välitä kirjoitti:

        Eihän noista ole kuin ilkeilemään.

        Jos haluat tehdä noita slideshown tapaisia vain valokuvista ja laittaa vaikka taustamusaa, niin esimerkiksi

        Picasa
        PhotoStory

        Jos myös videoit niin esim

        Movie Maker
        Lightworks
        VideoSpin

        Noi on ilmasia, maksamalla saa sitten parempaa..

        olet sä teini


    • mie sit nii kovast

      piän siun videoist

      • issu56

        Kiitos vain siitä.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe