viikonloppu kuin siivillä.
Tänään kun viikonloppuvieraat lähti kotiaan kohti, lähdettiin me isännän kanssa potkuttelemaan.
Aurinko paistoi ja mittarissa asteita vain -7.
http://www.youtube.com/watch?v=EM3dOAwdwfo&feature=youtu.be
Tuossa on muutama lumikuva ja toiseksiviimeisessä kuvassa ihan kiva juttu taas taivaalla :).
Mites muiden viikonloppu on mennyt?
Sinne taas hurahti
30
115
Vastaukset
2.02 kohdalla on tosi kaunis kuva ja olit taas saanut kuvattua haloilmiön.
Meillä on koko viikonlopun ollut -10 kylmemmällä puolella mutta ihan passeli sää on ollut ulkoilla meidän viikonloppuvieraan kanssa. Kirpakka pakkanen - 18 kodan ulkopuolella eilen ja me paistettiin makkaraa. Tänään päivällä kun siskon kanssa vietiin hautausmaalle kyntilöitä ei edes tuullut eikä -15 tuntunut kylmältä.- issu56
Siinä kun tultiin takasin rantaan ja vilkaisin taivaalle, niin sanoin isännälle että nyt kotiin ja sassiin sillä taivaalla saatta olla jotain. Ja niinhän siellä sitte olikin...tuollainen pikkuhalo ;).-12 on täällä ollut parhaimmillaan, vaikka kovempia luvattiinkin ja jos oikein kuulin, niin huomenna pitäisi olla -19. Vaan toivottavasti kuulin täysin väärin heh.
issu56 kirjoitti:
Siinä kun tultiin takasin rantaan ja vilkaisin taivaalle, niin sanoin isännälle että nyt kotiin ja sassiin sillä taivaalla saatta olla jotain. Ja niinhän siellä sitte olikin...tuollainen pikkuhalo ;).-12 on täällä ollut parhaimmillaan, vaikka kovempia luvattiinkin ja jos oikein kuulin, niin huomenna pitäisi olla -19. Vaan toivottavasti kuulin täysin väärin heh.
No joo, niin luvattiin reippaasti kylmenevää ja arvaas kenen pitää huomenna metsässä aamupäivällä olla odottamassa yhtä tyyppiä jolle lupasin näyttää pari kohdetta jotka haluaa kuvata yhteen lehteen, samperi!
- issu56
Haukullinen kirjoitti:
No joo, niin luvattiin reippaasti kylmenevää ja arvaas kenen pitää huomenna metsässä aamupäivällä olla odottamassa yhtä tyyppiä jolle lupasin näyttää pari kohdetta jotka haluaa kuvata yhteen lehteen, samperi!
No niin on kuulemma luvattu, sillä äsken kaupalla kuulin, että näille paikkeille olis keskiviikolle -25. Hyi hitto!
Täällä on tänään ollut vain kymmenisen astetta, mutta tankatessa sekin tuntui jäätävältä.
- älä issu
välitä noist ilkeilijöist.oli kiva kooste mut en osaa sanoa mikä ssinä kuvassa oli
- issu56
No en suinkaan välitä, sillä ne on lähinnä naurettavan huvittavia kaikessa typeryydessään mun mielestäni.
Teillä on sitte ollu hieno kelkkakeli, noissa hienoissa maisemissa...
Meillä oli aamulla aika kova pakkanen -21, nyt ei ole kuin -16...- issu56
Joo ei maisemissa mitään vikaa, mutta luisto jo olikin sitte ihan muuta heh. Paikoitellen sai kyllä ihan kivankin vauhdin, mutta sitte taas tyssäs johonkin milliseen kiveen.
- Pukeli
Kaunista, niin kaunista.
Millä ohjelmalla teit tuon?- issu56
Ihan just sillä millä aina ennenkin.
- 1907
issu56 kirjoitti:
Ihan just sillä millä aina ennenkin.
Eli mikä sen ohjelman nimi on?
- hei mummu-ummu
1907 kirjoitti:
Eli mikä sen ohjelman nimi on?
mitäs se sulle kuuluu millä ohjelmalla issu mitäkin tekee ?
- 1610
hei mummu-ummu kirjoitti:
mitäs se sulle kuuluu millä ohjelmalla issu mitäkin tekee ?
Aattelin että vois ite yrittää jotain kuvajutun tekemistä, eikös ole ihan tavallista kysellä vinkkiä keskustelupalstalla? Siis ohjelman nimee vain kysyin, jestassentään...
- älä noist välitä
1610 kirjoitti:
Aattelin että vois ite yrittää jotain kuvajutun tekemistä, eikös ole ihan tavallista kysellä vinkkiä keskustelupalstalla? Siis ohjelman nimee vain kysyin, jestassentään...
Eihän noista ole kuin ilkeilemään.
Jos haluat tehdä noita slideshown tapaisia vain valokuvista ja laittaa vaikka taustamusaa, niin esimerkiksi
Picasa
PhotoStory
Jos myös videoit niin esim
Movie Maker
Lightworks
VideoSpin
Noi on ilmasia, maksamalla saa sitten parempaa.. - god kväll norge
älä noist välitä kirjoitti:
Eihän noista ole kuin ilkeilemään.
Jos haluat tehdä noita slideshown tapaisia vain valokuvista ja laittaa vaikka taustamusaa, niin esimerkiksi
Picasa
PhotoStory
Jos myös videoit niin esim
Movie Maker
Lightworks
VideoSpin
Noi on ilmasia, maksamalla saa sitten parempaa..olet sä teini
- mie sit nii kovast
piän siun videoist
- issu56
Kiitos vain siitä.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625