Mitä teijän mielestä pitäisi tehdä kun meinaa väsyä itsensä hoitoon ja on raivona aina kun joku kyselee miten sokerit on pysyny tasapainossa tai ihan mitä vaan sokereihin liittyen , itselläni menee huonosti kun sokerit ovat koko ajan olleet 17-30 arvoja.. Äiti ja minä tapellaan näistä koko aika ja siksi myös motivaatio on todella alhaalla , tiedän itse myös mitkä ovat riskit jos tämä rata jatkuu, mutta onko kenelläkään ideoita mistä saisin motivaationi takasin ? Ilman riitoja äidin kanssa..
Mitä tekis ?
2
59
Vastaukset
- ykköstyyppiläinen
Kannattaa yrittää saada sokerit vähän kohtuullisemmalle tasolle siksi, että voit silloin itse paljon paremmin ja jaksat suhtautua asioihin positiivisemmin, jopa diabeteksen hoitoon;)
Korkeat sokerit väsyttää, heikottaa ja saavat aikaan sellaisen "hälläväliä"- olon jo itsessään. Tiputa tasoa aluksi vaikka vain muutamalla yksiköllä, huomaat olossasi varmasti jo eron. Täydellisyyttä ei tarvitse tavoitella, sokerit saattaa heitellä välillä vaikka mistä syystä! Pääasia että korjaa vähän niitä korkeimpia lukemia ja muistaa pistää syömisille.
Rasittavaahan tuo läheisten sokeritautihömpötys välillä on ja elämässä täytyy miettiä muitakin juttuja, mutta kaikki on sinun parhaaksesi, sen toki ymmärrät:)- Lellu 48v
Ihanaa kun joku tsemppaa ilman kauheeta pelottelua ja kauhistelua, minua ainakin auttaa eniten semmoinen myötätunto ja ymmärrys, että tämä diabeteksen kanssa eläminen on joskus ja joillakin, yhtä taistelua... minä ymmärrän väsyneitä, en itsekkään taas millään jaksaisi mittailla ja miettiä mitä syön ja kuinka paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962326Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1791466
- 247912
- 79892
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621