... aika paljon päivässä. joka aamu kun herään viikonloppuisin ja lomilla niin ryntään heti tietokoneelle ja nettiin. saatan olla siellä kerralla 3 tuntia ja puoli tuntia muita pelejä. näin tapahtuu 3-4 kertaa päivässä. kouluaamuisin koneelle en saa mennä vaikka kuinka mankuisin. koko ajan tekee mieli nettiin. olenko nettiriippuvainen??
Vietän netissä aikaa...
tyttö-93
2
1666
Vastaukset
- Vähän vanhempi
Moikka! Olen aivan kahelina nettiin ja koko
koneeseen ja tein jopa jossakin sivuilla testin
asiasta.Mutta enpä tiedä, toiset ovat riippuvaisia
alkoholista,tupakasta jne. että onkohan meidän
paheemme sitten aivain vaikein? Enpä tiedä mutta
hyvää jatkoa ja lämmintä kesää!!!!!- Taku
On toisia jotka ovat lähes koko valveillaoloaikansa netissä. Nukkumiseen menee 8 tuntia, muihin asioihin ehkä tunti ja sitten 15-16 tuntia tulee oltua päivässä koneella. Nettipelit on aika addiktoivia, irc ja foorumit myös. Silloin alkaa olla vasta syytä huolestua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013