lehdestä: " Minä, kun luulin, ettei Niinistöllä ole tytärtä ja Haaviston poikakin on ihan ulkomaalaisen näköinen"
Ja sitten.... Enten tentten tiilika mentten....Niinistö, Haavisto, Niinistö,Haavisto, Niinistö...HAAVISTO.
Lainasin
7
63
Vastaukset
- JackDaniels
Niinpä. Ne ajat ovat muuttuneet kovasti kun isoisä oli nuori...
Meillä... Entententenjne menen, en mene, menen, EN HELKUTISSA MENE!!!- Pukeli.
Mene, mene ihmeessä , pääset vaikuttamaan :))))
Joo mutta itse en olisi ottanut itseäni 30 vuotta vanhempaa vaikka olisi ollut Kiinan keisari.. - Menin jo mutta
Pukeli. kirjoitti:
Mene, mene ihmeessä , pääset vaikuttamaan :))))
Joo mutta itse en olisi ottanut itseäni 30 vuotta vanhempaa vaikka olisi ollut Kiinan keisari..ei ollut mitään vaikutusta. Saatiin toiselle kierrokselle kaksi niin huonoa vaihtoehtoa että mietin maastamuuttoa...
- Pukeli.
Menin jo mutta kirjoitti:
ei ollut mitään vaikutusta. Saatiin toiselle kierrokselle kaksi niin huonoa vaihtoehtoa että mietin maastamuuttoa...
Älä nyt ihmeessä sentään kahden hurahtaneen takia... Katselin tuolta vauva palstalta, missä joku äimisteli sitä näkyä, kun rouva Sauli Niinistö on kuusikymppinen, niin herra on 90 v. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Toivottavastimuutat!
Menin jo mutta kirjoitti:
ei ollut mitään vaikutusta. Saatiin toiselle kierrokselle kaksi niin huonoa vaihtoehtoa että mietin maastamuuttoa...
Älä älä älä, enään mieti, vaan muuta, muuta sellaiseen paikkaan missä ei nettikään toimi.
Hyvää jatkoa ja tervemenoa.
- Pukeli
Menen äänestämään, en äänestä, kyllä äänestän, en äänestä, äänestän, en äänestä. Kääääk aika loppuu kohta.
Menen ilman muuta äänestämään.Ja ehdokaskin ihan selvä.
Ot: Ketä näistä Pukeleista on alkuperäinen pukeli?
Rekisteröidyn Pukelin kuvassa on kiva mopo,jos oikein näin :)Vissiin aika iäkäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594