Bi/(lesbo) naiset Kuopio

lykke19

Hei! Missä baareissa liikkuu bi/lesbo-naisia Kuopion seudulla?

Olen kuullut että Henkassa voisi tavata samanhenkisiä, mutta itse paikkana se ei houkuta. Olen selaillut netistä keskusteluja, mutta kaikki ovat ainakin muutaman vuoden vanhoja. Kynnys on suuri lähteä Savon Setan järjestämään toimintaan/nuorisoiltaan yms, sillä olen "vain toinen jalka kaapin ulkopuolella". Eikös K-klubilla jotain iltoja järjestetty, mutta miten nyt on kun eikös omistaja vaihtunut tai jotain? :)

8

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä minäkin aina mietin, mutta olen kuullut että alepubissa/henkassa tai onnelassa. Oot varmaan 19? sama ikä mulla, onnelassa ainaki nuorempaa, ja k-klubilla kai joka toinen viikko mitä siitäkin oon lukenu, mutta vaikka olen lesbo, käyn joko onnelassa, pasaarissa tai henkassa, onnee sulle :) en tiedä ketään muuta täältä kuka olis bi tai lesbo... :/

• lykke19

Pitäs hankkia gaydar, täällä Kuopion normibaareissa on vähän paha alkaa arpomaan ihmisten seksuaalisuutta. :D Pitäs varmaan lähtee käymään pääkaupunkiseudun suunnalla dtm yms :) Kiitti sulle ja onnea matkaan, tiedä vaikka oltas joskus nähty, kyllä Kuopiostakin löytyy! :)

• Niinpä, joskus tuntuu että tunnistaa.... niin mistäpä tietää että oltas nähty, mutta uskon että pakosti täälläkin on meitä ! ;)

• Sasha21

En asun siilinjärvellä ja käyn kuopiossa baareissa, haluisin tietää minkälaisia merkkejä te annatte jos olette kiinnostuneita? On mulla vähän hakusessa ja tosiaan niinku sanoitte täällä on vaikee tunnistaa :D

• hansu11

Noista merkeistä, uskon että katse kertoo kaiken ja tietysti vilkuilu, tuskin heterot vilkuilee montaa kertaa, vai mitä? :) Ja jos hymy on vielä mukana, mutta annatteko te muita merkkejä?

• siilicity

On meitä täällä Siilinjärvelläkin, myös paikallisissa kuppiloissa :D.. Eiköhän siitä katsesta ja vilkuilusta jo huomaa ;)

• ap00

missä kuppilassa sie sit käyt ;)

• kuppilaan
        ap00 kirjoitti:

missä kuppilassa sie sit käyt ;)

Missäs sie? Tälleen viikollakinko käyt vai vaan pe ja la?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      593
      2075
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      102
      1030
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      977
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      837
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      835
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      70
      747
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      678
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      563
    Aihe