Tässä sitä taas ollaan, kun on liian monta hyvää vaihtoehtoa ja lisää vaan meinaa tulla..
Sukunimi on perussuomalainen -nen päätteinen. Toiseksi nimeksi tulee Juhani miehen suvusta.
Niilo, Miro, Lucas/Lukas vai Jimi etunimeksi?
12
231
Vastaukset 12
- Täti
Mikään näistä ei ole oma suosikkini, mutta jos näistä on pakko valita, niin valitsen Niilon.
- sibyllavon
Samoin
- -
Miro tai Jimi :)
- PK
Niilo on ehdoton suosikkini:)
Kaunis ja perinteinen suomalainen nimi. - 863
Mikään noista ei ole suosikkini, mutta Lukas ehkä paras noista vaihtoehdoista:)
- apuakaipaaava
Niilo ja Lukas on tällä hetkellä meidän omia suosikkeja myös. :)
- Jääkiekkoilija
Jimi on kiva. :)
Ps. tee pojasta jääkiekkoilija ;D - !!
Juhanin kanssa sopiva etunimi olisi
Niilo Juhani
Arne Juhani
Arho Juhani
Juho Luukas
Juha Luukas
Miro ja Jimi eivät sovi niin hyvin Juhanin kanssa yhteen. - +++
Miro tai Niilo.
Niilo on aivan kamala nimi! Noista ainut ok nimi on Lucas.
- ????
Niku Juhani
- <3Finland
Niilo on jotenkin suloinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560