Heips! Pahoittelen romaania mutta ajattelin kysellä mielipidettä minun elämääni aina varjostaneista asioista. Ihan kevyellä mielenkiinnolla! En ole stressaamassa mistään suuntaan taikka toiseen.
Omituiset tapahtumat ovat seuranneet minua lapsuudesta saakka. Muistan monesti nähneeni ja kokeneeni omituisia asioita, mm. ihmisiä seisomassa sänkyni äärellä, käärmemäisen/liskomaisen olennon sängynpäädyssä, miehen istumassa vieressäni, jonkun hääräämässä eteisessä... Monia eri juttuja. Siis tapahtuivat kaikki yöllä. Mikä hämmentää on se ettei kyseessä ole unihalvaukset, pystyin liikkumaan ihan hyvin (olen halvauksista kärsinytkin, tiedän mitä ne ovat). Kipeänäkään en tilanteiden aikaan ollut. Mysteeri. En oikein usko mihinkään yliluonnolliseen, ihmetyttää vain. Lapsuuden mielikuvituksen piikkiin voivat toki mennä, ainoastaan vain ovat seuranneet vaikka ikää on karttunut.
Myös esineet ja tavarat ovat liikkuneet itsekseen. Oli kyse sitten stereoiden ihmeellisistä volyymimuutoksista (varmaan elektroninen vika) tai vessan oven kahvan riuhtomisesta kun olen yksin hereillä (asuin äidin kanssa kaksin, olin onneksi pissalla, muuten olisi tullut varmasti kuset housuun). Joskus myös tavarat oikeasti ovat vaihtaneet paikkaa (yksin asuessa kengät järjestyneet itsekseen poissaolon aikana). Joku on myös monesti leijaillut nykyisen asuntoni seinien läpi. Saan öisin mustelmia, näen kamalia painajaisia myös. Yksi niistä on ollut ahdistava, missä joku demoni pakotti harrastamaan seksiä kanssaan. Minua kylmää usein, tulee kuin tunne että joku tuijottaa tai seisoo selän takana. Joskus kaverin koirakin on murissut minulle, vaikkei murise koskaan melkein kenellekään. Siitä tuli paha mieli, olen niin eläinrakas enkä tahdo pahaa kenellekään! Muutenkin olen todella kiltti ja hellä ihminen.
Nämä tapahtumat ovat siis seuranneet minua, asunnosta toiseen lapsuudesta asti. En oikein jaksa uskoa mihinkään riivaukseen vaikka olenkin keskimääräistä epäonnisempi ja kokenut/menettänyt hyvin paljon. En ole uskonnollinen, jossain määrin henkinen kylläkin (buddhalaiset opetukset ovat lähellä sydäntä). Olen myös hyvin järkiperäinen ihminen, juttelin tästä vain seurustelukumppanini kanssa eräänä päivänä ja jäin miettimään kokemuksiani. Ja en tunne edes kovin henkisiä tai uskonnollisia ihmisiä, niin ajattelin tällaiselta foorumilta sitten käydä kyselemässä. Että voiko todella olla joku minun kannuksissani kiinni.
Toki joku ehdottaa nyt visiittiä päätohtorilla mutta sielläkin on jo käyty, eikä minulla ole mitään sen suurempia ongelmia ajoittaista stressiä lukuunottamatta. Lähinnä uteliaisuudesta lähdin tässä kumminkin kirjoittamaan, en ole saanut kenenkään kanssa pohtia tai naureskella asiaa. Tuskin on syytä huoleen? Olen kumminkin muuttamassa asuntoon jossa edellinen asukas kuoli, niin osaltaan siksikin nämä asiat tulivat mieleen, jos alkaakin sen takia esiintyä jotain aktiivisuutta. Ehkä siksi pelkään kummittelua ja riivausta, ne kun eivät ole tieteellisesti ja järjellä aina selitettävissä! Vähän ristiriitainen olo.
Kiusaako minua joku? Riivaaja?
7
292
Vastaukset
- jukebox1
Mulla on toisinaan samanlaisia kokemuksia ja olen ottanut matsiakin pirun kanssa kun haastoin sen kaksintaisteluun :)
Hullunahan mua pidetään vaikka olen huippuälykäs tiedemies ja sähköalalla osaan kaiken Nyt olen kyllä eläkkeellä mutta hengisä vielä - EL
Maailmassa ei ole olemassa mitään yliluonnollista. On vain asioita, joita emme vielä täysin tai ollenkaan ymmärretä. Jopa tiede myöntää, että tietomme ovat vain alle 5% maailmankaikkeudesta (itse uskon, että se on huomattavasti vähemmän :).
Tunnut selvästikin olevan herkempi aistimaan erilaisia olemisen taajuuksia ja kohtaamaan niiden 'asukkeja', mitä ne nyt sitten lienevätkin ,jopa fyysisellä tasolla. Näytät olevan kuitenkin vähän ymmälläsi tämän asian kanssa, niinpän suosittelen lämpimästi sinun ottavan yhteyttä mm. allamainittuun henkilöön keskustellaksei näistä sinua 'seuraavista' tapahtumista ihan asiallisesti ja joka kantilta. Löydät hänet täältä (en voi antaa hänen sähköpostiososoitettaan näin julkisesti): pekkatamminen.blogspot.com - heleppoo...
Kun kerran olet suuntautunut buddhalaisuuteen, niin pyydä buddhalaisia henkiolentoja avuksesi kun tunnet demonien ahdistelevan. Jos nimittäin demoneja on olemassa, niin silloin on myös buddhalaisia henkiä koska buddha saarnasi myös hengille. He saapuvat avuksesi vaikkeivat olisikaan varsinaisesti kavereitasi, sillä se on heidän velvollisuutensa.
- kkh
Huuda jeesusta avuksi
- ,j,
Haistakoon jeesus pitkän paskan.
- näkijätyttönen-.
Hmm... Mulla on kanssa samankaltaisia kokemuksia.
Lapsena (siis joskus 2-4v) näin näkyjä jatkuvasti pitkin päivää. Vanhempani ja vanhemmat sisareni luulivat, että pelleilen. Aloin "nähdä" uudelleen joskus 12-vuotiaana. Nyt olen parikymppinen. Koskaan en ole pyytänyt tätä ominaisuutta, vaan synnyin ns. toinen jalka toisessa maailmassa.
Olen kanssa nähnyt ihmisiä vuoteeni vieressä, käynyt dialogeja "hämärien olentojen" kanssa, nähnyt enneunia yms. Pahuudesta/pimeydestä en pidä, ja yritänkin pysytellä valon puolella niin arkisessa, kuin hengellisessäkin elämässäni. Kokemusteni mukaan kaikki vaan pahenee, jos yrittää taistella näkemistä vastaan, ja tukahduttaa näkyjä. Ainakin mie saan tukahduttamisesta armottomia migreenikohtauksia yms. inhottavaa. Mutta jos annan näkyjen mennä ja tulla, ja yritän pysyä rauhallisena, vointinikin on heti parempi. Tukahdutin näkemistä yli kymmenen vuotta, koska pelkäsin olevani hullu, ja mietin myös, että mitä muut ajattelisivat minusta, tai hyväksyisivätkö he minua enää joukkoonsa, jos tietäisivät totuuden.
Kun joskus varhaisteininä kerroin äidilleni näkemisestä, hän sanoi, että mikään paha ei voi tosissaan vahingoittaa minua niin kauan, kun päätän itse pysyä "hyvänä". Noilla sanoilla olen päässyt aika kauas, enkä ole henkiä pelännyt enää sen jälkeen, kun omaksuin äitini neuvon. Luota siis rohkeasti itseesi, ja muista, että pimeys ja pelot ovat usein vain harhoja, joiden on tarkoitus estää käyttämästä järkeä ja tunteita sopusointuisesti elämässä. Älä siis luovuta, vaan pysy reippaana, ja ole kriittinen kokemasi suhteen (ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettetkö saisi uskoa näkemääsi/kokemaasi, mutta käytä aina järkeä apuna tulkitsemisessa).
Onnea polullesi, jos päätät alkaa kehittää näkemistä, ja onnekasta uutta vuotta myös ; ) - 18 + 20
Ilmiselvää riivausta. Ainut tapa päästä siitä eroon on uskoon tuleminen. Muita vaihtoehtoja ei ole.
Ota Jeesus Kristus Herraksesi. Jos et ota, päädyt psykiatrin pakeille kerran toisensa jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768