Miksi mokkulalla on niin vaikea päästä keskustelupalstoille osallistumaan? Aina tulee, että keskustelu estetty. Ei mokkulan käyttöä pitäisi estää missään tilanteessa, koska niitä samoja linjoja käyttää niin moni.
"Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi." Niin siihen punaisella tulee joka kerta vaikka otan uuden linjan yhä uudestaan.
KOKEILUA MOKKULALLA
3
223
Vastaukset
Sama juttu täällä, mutta sitten teen allaolevan muutoksen:
Mobiililaajakaista näytöstä (kun ei ole nettiyhteyttä, ei onnistu online tilassa)
Asetukset > Lisäasetukset > Yhteydet > klikkaa Saunalahti 3G tekstiä
(muuttuu siniseksi) > Ominaisuudet > Ominaisuudet >
käyttöpisteen nimi on: internet.saunalahti, muuta se internet4 ja sitten OK
postuessa kaikkiin OK.
Tällä toiminnolla pääsen keskusteluun , MUTTA kun suljen koneen ja menen uudelleen netiin ja suomi24 keskustelu palstalle niin eipä enään olekkaan julkinen IP-osoite, taas pitää mennä muuttamaan tuo ''internet4'' osoite.
Miten saa tuon julkisen (internet4) osoitteen pysymään voimassa.- Voip olla niinkii
Ootsie kirjotellu jotakii rumii juttui ja sen tähe sulettu käyttö?
Eipä ole tullut kirjoiteltua mitään sopimatonta, ei kuulu tapoihini, siksihän tuota ongelmaa ihmettelenkin. Tiedän kyllä , että tuo IP-osoite saattaa olla useammalla käytössä (minun konetta ei kylläkään käytä muut kuin minä) ja siellä joku muu voi olla ''pannassa'' , kysymyshän oli siitä että tuo julkinen pitää aina ''ladata'' kun aukaisee koneen, ja silloin se hyväksyy myös tuon julkisen IP-osoitteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823