siis mulla on viimesen kuukauden ajan tullut aivan järkyttävän pahanhajuista valkovuotoa..vaikka aamulla käyn suihkussa niin silti jo viimeistään iltapäivällä valkovuoto alkaa haista todella voimakkaasti ja tuntuu ettei viitsi mennä edes ihmisten lähelle...valkovuoto on ruskehtavampaa kuin yleensä..missä vika?
järkyttävä haju...
7
11654
Vastaukset
- vastaaja
Epäilisin, että kysymyksessä vois olla tulehdus. Jos valkovuoto on vie vahvaa ja paakkuista. Mee ihan vaik tavalliselle lääkärille, ni selviää...
- maija
sama ongelma, haju ei niinkään järkyttävä ja vuoto on ihan normaalin väristä, ehkä sitä on hieman enemmän. ja haju on voimakas ja sanoisin et epämiellyttävä, ei kuitenkaan aivan järkyttävä. bakteeritulehdusko? saako omalta lääkäriltä apua, vai pitääkö mennä ihan gynelle?
sinne oli kolmen vkon jono ja ei voi odottaa.
- pppp
ole tulehdus,itselläni n.viikkoo enne menkkoja haju muuttuu kaameaksi. ja jos valkovuoto menee jo aamulla pöksyihin niin kyllä se illalla jo tuoksahtaa kenellä vaan(sano lekuri),mutta aina noista kannattaa ottaa selvää,jos kyseessä on kuitenkin on tulehdus ettei pääse pahemmaksi.
itselläni ollut tuota monta vuotta,eikä papa-kokeessa ole ollut mitään,eikä lääkäri ole ottanut kantaa. - minä
Mulla samanlainen ongelma. Mitään muita oireita ei oo ku valkovuodon haju, joka on mielestäni aivan järkyttävä! On ollut joskus aikaisemminkin, mutta meni ohi enkä käynyt lääkärissä. Oon epäillyt että haju vois johtua siitä missä kohtaa kuukautiskiertoa mennään. Nyt on melkein kaksi viikkoa siihen kun pitäis seuraavat alkaa. Eli onko mahdollista, että haju johtuisi kuukautiskierron vaiheesta?
- *ID*
se olla yksinkertaisesti hiiva?
- tietämätön
On samat oireet, eli valkovuoto haisee pahalle. Ei kuitenkaan kutia tms. eli voiko olla hiiva ilman kutinaa/ruskeaa valkovuotoa tms.? Eli mistä tietää vai tarviiko mennä lääkäriin?
- hiivaako..
Terve.
Kamala haju valkovuodossa tai jos se on harmaata kyseessä on todennäköisesti hyvin yleinen bakteeritulehdus, lääkärissäkäynti selvittää tarkemmin.
Hiivasienitulehdus emättimessä ei tuoksu millekkään, vuoto on vain runsaampaa ja kokkareista.
Jos valkovuotosi on ruskeaa kannattee heti kääntyä lääkärin puoleen.
Kuukautiskierto ei vaikuta valkovuodon hajuun. Haju on aina merkki tulehduksesta, hiiva ei tuoksu mutta näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362759Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122549100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es402272Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371547- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 271188
- 251124