Kannattaa kosia pian :)

Wedding

Nyt olisi oiva mahdollisuus kosaista sitä kultaa ja viettää pikaiset häät!

Etsimme yöhääparia vihittäväksi 9.6.2012 klo 22 Kurikan kirkossa Haku päällä festareiden yhteydessä. Luvassa hääpuvut, hääauto, hääyö sviitissä, kukat, meikki,kampaukset...jne.Mitä nopeammin hääpari löytyy, sen suuremmat edut hääpari saa.Yöhääpareja on ollut jo yhdeksän, oletteko te kymmenensiä? Jos haluatte erilaiset häät, ottakaa pikaisesti yhteyttä. Lisätietoja www.hakupaalla.com

0

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
        Ikävä
        140
        1267
      2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
        Ikävä
        27
        1242
      3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
        Ikävä
        61
        1199
      4. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        78
        1154
      5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
        Ikävä
        75
        1112
      6. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
        Ikävä
        103
        1103
      7. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        62
        1024
      8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        54
        968
      9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
        Puolanka
        15
        820
      10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
        Lieksa
        173
        802
      Aihe