Hei
minulla on suuri ongelma
lapseni on 8 vuotias tyttö 2 luokalla ja ongelmana on hänen itsetyydytys luokassa
opettja on kokeilut erilaisia asioita että hän unhtaisi tämän mieleihyvän hakemisen luokassa ja me olemme kotona puhuneet hänelle asiasta, mutta tuntuu ettei mikään auta
Hänen itsetyydytys rupeaa vaikkutamaan koulutyöhon, koska hän on ihan muissa maailoissa tunilla ja hän jää teitysti jälkeen
hänet on tutkittu ettei ole minkäänlasia rakeentelisä "vikoja" joka aiheuttasi kutinaa tai muita tuntemuksia joita ainostaan itsetyydytys helpoitaisi
Hän on muuten ertittäin älykäs ja fiksu lapsi, myös hyvin vilkas ja reipas
Olisin todella kiitollinen jos jollain olis jokin hyvä keino miten saada tämä loppumaan koulussa kun 3 luokka häämöttää ja ettei hän joudu kiusatuksi
Kiitosllinen vastauksista
Anki64
lapsen itsetyydytys luokka tilanteessa
4
977
Vastaukset
- werrrrrrrrrrrrrrrrrr
Eiköhän se ratkaisu löydy muualta kuin keskustelupalstoilta. ota ammattilaisiin yhteyttä!
- .k.
EI AMMATTILAISIIN YHTEYTTÄ!
Saatte ikuisen riesan jos otatte tuohon roskajoukkoon yhteyttä.
Tuollaiset loppuvat aikanaan itsestään.
- Valtteri
Tää ei oo totta..
- Tsemppiä!!!
En tiedä helpottaako, mutta ette te nyt ihan ainoita ole.
Ymmärtääkö lapsi että itsetyydytys on noloa julkisella paikalla, että muut näkevät? Voisiko siitä tehdä lapsen kanssa sopimuksen missä, milloin ja missä ei ja miksi?
Kokonaan itsetyydytystä ei varmaan saa (enkä tiedä pitäisikökään) loppumaan, mutta oikean paikan opettaminen on kyllä tässä tilanteessa välttämätöntä.
Onneksi kohdallenne on sattunut hyvin suhtautuva (ainakin viestistä päätellen) opettaja. Itse en lähtisi myöskään hakemaan ulkopuolista apua ainakaan vielä. Koskaan ei tiedä, miten ko. ammattilainen tähän asiaan suhtautuu. Koulutus kun ei aina takaa asennetta ja nämä ovat arkoja asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341